Fitness Seller

Iemand HIV of AIDS patient hier?

  • Topic starter Big-T
  • Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 5K
  • Volgers 7

Ben jij HIV of AIDS patient?

  • Ja en ik gebruik anabolen bij de behandeling

    Stemmen: 3 2,1%
  • Ja maar ik gebruik geen anabolen

    Stemmen: 1 0,7%
  • Nee

    Stemmen: 140 97,2%

  • Totaal stemmers
    144

Bezoekers in dit topic

Big-T

Administrator
Admin
Founder - R.I.P.
15 jaar lid
Lid geworden
7 okt 2002
Berichten
55.010
Waardering
3.205
Ik vraag me dit al een tijdje af, omdat anabolen ook gebruikt worden in de behandeling bij deze ziekte.

Als er animo voor is zou er eventueel een sub forum kunnen komen.
 
HOe worden anabolen dan gebruikt om HIV te behandelen?

Kan me wel voorstellen dat je het zo makkelijk kan overdragen met een vieze spuit ofzo...
 
HOe worden anabolen dan gebruikt om HIV te behandelen?

Oa door oxandrolone. Het vermeerdert de vetvrije massa, het lichaamsgewicht en en kwaliteit van het leven. Mensen met ernstige brandwonden en kankerpatiënten kunnen dit evenwel toegeschreven krijgen.

Overigens heb ik noch aids, noch HIV als kanker, maar dat terzijde.
 
Net zoals mensen met MS daar wordt het ook gebruikt in de behandeling.
 
voor zover ik weet althans, geen HIV
 
Nee 24 100,00%

Gelukkig maar!
 
wtf, wilde je serieus een subforum maken voor aids patienten?? Maak er dan 1 speciaal voor breezerboys, only oral only kuurtjes, die zal meer succes hebben.. ;)
 
Voor zover ik weet breekt aids, spier af. Je spieren zorgen voor een deel voor je immuunsysteem je zal je door de AS geestelijk beter voelen en het zal op den duur je leven verlengen.


En wtf vuile naalden? Je koopt dat soort dingen toch steriel, je gaat ze niet ff ophalen op centraal station.
 
naast de immuunsysteem verbeterende meds worden er mega dosissen hgh en oxy gebruikt bij aidspatienten om enigzins te helpen met het behouden van VVM.

en gelukkig heb ik in deze poll NEE kunnen stemmen :)

-rodge
 
Bedoel van elkaar gebruiken ma das alleen voor junkies ja :P was niet helemaal wakker :P
 
Een bekende van mij heeft al heel lang HIV, die gebruikt wel, maar dan niet voor medische redenen maar gewoon om er goed uit te zien.
 
wtf, wilde je serieus een subforum maken voor aids patienten?? Maak er dan 1 speciaal voor breezerboys, only oral only kuurtjes, die zal meer succes hebben.. ;)
Bestaat op Amerikaanse boards ook al hoor, anabolen worden vaak gebruikt door HIV/AIDS patienten om spierafbraak en andere catabole processen tegen te gaan. Maar goed als er hier nauwelijks patienten zijn is het wellicht te moeite niet.
 
Voor zover ik weet breekt aids, spier af. Je spieren zorgen voor een deel voor je immuunsysteem je zal je door de AS geestelijk beter voelen en het zal op den duur je leven verlengen.


En wtf vuile naalden? Je koopt dat soort dingen toch steriel, je gaat ze niet ff ophalen op centraal station.

niet? oei zal me dan toch maar eens laten testen op HIV :eek:
:p
 
Goed idee op zichzelf T, alleen wil je niet weten wat een taboe erop rust.

Vrijwel alle patienten, en met name onder de 40, zwijgen logischerwijs als het graf.
 
Vrijwel alle patienten, en met name onder de 40, zwijgen logischerwijs als het graf.

lijkt me logisch anders wil er niemand met je nken.


:roflol:

een aids subforum... dat gaat me een permban opleveren, want een aids subforum zonder aids grappen & grollen dat gaat natuurlijk niet.
Maar tot die tijd wordt het wel lachen, dus kom maar op met dat Aidssubforum.:roflol:
 
IMO is dat de meest schadelijke bekentenis ten nadele van jezelf die je kunt doen tegenover je omgeving, erger dan moord nog. Daarmee verlies je verder geen lichamelijk contact ofzo. En een hand geven is serieus in sommige gevallen nog een issue.
 
Mijn laatste test gaf aan dat ik geen HIV heb.
 
Net zoals mensen met MS daar wordt het ook gebruikt in de behandeling.

Mijn moeder heeft al 15 jaar ms, en ik heb nog er nooit van gehoord. Dat is normaal enkel van toepassing voor mensen die hun ledematen bijna niet meer kunne gebruiken, net zoals lamme mensen. Geneest of beinvloed ms op geen enkele manier omdat dit enkel neurologisch afbreekt.
 
Back
Naar boven