Fitness Seller

verwijderde bestanden teruglrijgen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1986_0

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
11 sep 2005
Berichten
4.838
Waardering
10
dudes,ik heb domweg al m'n liedjes verwijderd,en ook al de prullenbak leegemaakt...wat kan ik doen om alles of toch zoveel mogelijk terug te krijgen?

kheb al een programma pcinspector geprobeerd maar die krijg ik niet aan de praat,kweet niet wat ik ermee moet doen,PLEASE HELP ME!!!
 
Zoek eens naar: Freeundelete
 
Werkt systeemherstel dan niet?
 
Werkt systeemherstel dan niet?

weet niet veel van Computers maar systeem herstel moet je niet doen.

krijg je alleen maar problemen door.
 
weet niet veel van Computers maar systeem herstel moet je niet doen.

krijg je alleen maar problemen door.

systeemherstel is een goede oplossing wanneer er van de ene dag op de andere iets meer niet werkt omdat er een of andere instelling is veranderd. Heeft dacht ik geen invloed op databestanden.
 
systeemherstel is een goede oplossing wanneer er van de ene dag op de andere iets meer niet werkt omdat er een of andere instelling is veranderd. Heeft dacht ik geen invloed op databestanden.

je raakt alle updates en pas geinstaleerde dingen kwijt.

of je moet iedere dag een herstelpunt maken. ;)
 
je raakt alle updates en pas geinstaleerde dingen kwijt.

of je moet iedere dag een herstelpunt maken. ;)

dat is afhankelijk van wanneer je je herstelpunt maakt en soms wil je wel dat de updates weggaan. Sommige programmas maken er sowieso een als die geinstaleerd worden. Het is echter altijd verstandig van een herstelpunt te maken voor driverinstallaties enzo mocht het mislopen.
 
Meeste van die programma's zuigen zwaar! Maar succes ermee, en van de andere kant: hoeveel luisterde je nog echt? mn hd is laatst gecrashed en tot nu toe mis ik niet heel veel van de verloren muziek ;)
 
Back
Naar boven