Fitness Seller

welke schoenen draag jij?

Bezoekers in dit topic

Buffalo's

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Doet me een beetje denken aan die poses van Lee Priest in zijn gympies. Vind het persoonlijk niet mooi. Een pose kan je beter met blote voeten doen imo.

DSC00682.jpg
 
je bedoelt toch zulke schoenen met een strikje hé?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het moet je natuurlijk staan. Het is totally onsexy bij lelijke meisjes dus je moet er wel minstens gematigd uitzien om ze te mogen dragen. Dit is 1 van de ongeschreven modewetten. Net zoals die jeansbroeken met op de kont een kroontje (kan niet op het merk komen) toen het nog maar net in was droegen enkel meiden het met een mooie kont maar nu dragen de meest dikke vatsige mensen het met de flubberigstge konten en negerinnen die denken omdat ze een negerin zijn dat ze een kont hebben .. maar dus zoooo NIET :p
buiten dat moet het model ook mooi zijn en tliefst 1 kleurtje anders is het niet schattig meer :D
en die nieuwe modellen met geavanceerde tekeningen en rariteiten om de vorm iets te veranderen is idd echt niet mooi. Blijf bij de standaard :D

Dan zit ik dus HE-LE-MAAL fout!! :eek:

Die van je foto zijn leuk! Ik weet dat je van babyblauw houdt :heart: maar mijne zijn zwart-wit geruit met een klein zwart strikje op de voorkant! Ze zijn wel leuk hoor! :( En schattig.
 
Pictures please..
 
Converse sneakers
 
Zo, eventjes plaatjes gezocht.

grisport sherpa black :heart:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Dan zit ik dus HE-LE-MAAL fout!! :eek:

Die van je foto zijn leuk! Ik weet dat je van babyblauw houdt :heart: maar mijne zijn zwart-wit geruit met een klein zwart strikje op de voorkant! Ze zijn wel leuk hoor! :( En schattig.

er zijn nog veel mooiere hoor maar google vind niet zo veel :D
Trek eens een foto van die ballerina's! Je maakt me wel benieuwd en je hebt een sterk geheugen maar dat op de foto is toevalig :p Zolang het dat model is zit het wel goed maar je hebt modellen met een punterige tip of met extra koordjes of superlelijke prints en dan is het wel niet meer mooi. Ik weet niet hoe anderen denken over ballerina's maar ik vind ze wel schattig voor op een zwoele zomerdag :p
 
Ik draag een linker en een rechter schoen.
 
sommige gasten echt ??? jezus mensen.....

Daar ga je toch niet op lopen....
 
Ik heb een plaatje gevonden van m'n hoerenlaarzen! :P

67fm6j5.jpg


Mijn laatste aanwinst.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Eergisteren binnen gekregen
 
Ik ook van de mijne :P [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
:D

Rare foto trouwens, die van jou, het 'zwarte been' is dunner (gesoept?) dan de witte of ligt dat aan mij?

Die witte wil ik trouwens hebben, ik vind 'm cool!
 
Heb gister deze gekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart: Mooie rode lakpumps. :heart:
 
Heb gister deze gekocht:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

:heart: Mooie rode lakpumps. :heart:

omg flowergirl :o hakken zijn niet eens mooi of sexy of whatever !!! ik snap niet waar vrouwen dat beeld vandaan hebben eigenlijk.
Buiten op een bal of trouw of sjieke gelegenheid is het nog mooi.
 
omg flowergirl :o hakken zijn niet eens mooi of sexy of whatever !!! ik snap niet waar vrouwen dat beeld vandaan hebben eigenlijk.
Buiten op een bal of trouw of sjieke gelegenheid is het nog mooi.

Echtwel! Jij bent echt vreemd!

Edit: alsof Vans zo geweldig zijn. :rolleyes:
 
Shutter is tenminste een echte man. :kiss:

El smurfo = niet gay toch??


Oh en mijn schoenen zijn trouwens mooier dan die van het plaatje.
 
Back
Naar boven