AndroidHealthClinic

Video Bin Laden FAKE!!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

mss heeft hij geen baard meer (om beter undercover te blijven) en heeft hij zelf een baard opgeplakt.... zodat de mensen zoeken naar een man met baard.... (en omdat hij zo benekd is met baard...)

Dat is nog geen verklaring waarom zijn baard zwart is. Een nepbaard kan elke kleur krijgen die je maar wilt.
 
Denk dat 9/11 een complot was en de reptilians de aarde overnemen.
 
Wat een BS weer , het is inmiddels bijna 3 jaar geleden , kijk eens wat er met BB-ers gebeurd als ze in de bulk gaan :rolleyes: juist ,..... IMO is meneer gewoon aangekomen en heeft dus een bollere kop gekregen .

Kaaklijn zien van iemand die een baard heeft , en dan ook nog zo exact dat je het kunt gaan vergelijken met een andere baardmans ,.... best knap ???

Ik neem aan dat het Pentagon toch wel hun "snufjes" heeft toegpast als stemanalyse etc etc .

Lijkt mij een betje ver gezocht om te gaan roepen dat dit een andere vent is ,... maar goed das mijn menig :D
 
Dat is nog geen verklaring waarom zijn baard zwart is. Een nepbaard kan elke kleur krijgen die je maar wilt.

de meeste mensen uit die buurt hebben toch zwart haar.. en een rode baard zou nogal opvallen, dus zwart zou mij ook de meest logische keuze lijken als ik een nepbaard zocht voor Osama. :P
 
Haha en jij bent een autoriteit op dit gebied, yzord?
 
de meeste mensen uit die buurt hebben toch zwart haar.. en een rode baard zou nogal opvallen, dus zwart zou mij ook de meest logische keuze lijken als ik een nepbaard zocht voor Osama. :P

Ik zou juist een baard kiezen die lijkt op de baard waarmee hij bekend is. En niet van grijs haar naar zwart haar gaan.
 
een baard met grijs en zwart in is moeilijk te vinden in de winkel? :dunno:
 
Die gast is toch allang dood, de USA heeft gewoon een vijand nodig voor het volk
 
Haha en jij bent een autoriteit op dit gebied, yzord?

Het is Yzord met een hoofdletter....en als je niks zinnigs te vermelden hebt, laat het dan ook.
 
Hoe kan jij zen kaaklijn zien door die baard :rolleyes: voor de rest met je eens. Neus totaal anders

Kaaklijn zien van iemand die een baard heeft , en dan ook nog zo exact dat je het kunt gaan vergelijken met een andere baardmans ,.... best knap ???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo, ook weer de mond gesnoerd van een paar afvalligen.
 
hij heeft een paar kuurtjes gezet ;)
 
Wat een BS weer , het is inmiddels bijna 3 jaar geleden , kijk eens wat er met BB-ers gebeurd als ze in de bulk gaan :rolleyes: juist ,..... IMO is meneer gewoon aangekomen en heeft dus een bollere kop gekregen .

Ja, want er zijn zoveel geiten in de bergen, en de AH's daar hebben alleen maar hamsterweken....dus tuurlijk komt meneer daar aan, vooral met de ramadan. Waarvan ook nog zijn baard zwarter wordt, door de haarkleuring van de moslim hema.
 
http://i14.tinypic.com/63aynuv.gif

Zo, ook weer de mond gesnoerd van een paar afvalligen.

sry Yzord , ben het heel vaak met je eens , maar imo is hij gewoon aangekomen .
Daarbij zullen ze toch niet zomaar in het Pentagon zeggen van ; heey hij lijkt er wel een beetje op , .. denk dat ie 't is :rolleyes:
Neem aan dat hier echt wel de nodige high-tech snufjes op los worden gelaten om de echtheid te bepalen ,.... zoals ondermeer die stem-analyse
 
Ja, want er zijn zoveel geiten in de bergen, en de AH's daar hebben alleen maar hamsterweken....dus tuurlijk komt meneer daar aan, vooral met de ramadan. Waarvan ook nog zijn baard zwarter wordt, door de haarkleuring van de moslim hema.

:D
 
Ja, want er zijn zoveel geiten in de bergen, en de AH's daar hebben alleen maar hamsterweken....dus tuurlijk komt meneer daar aan, vooral met de ramadan. Waarvan ook nog zijn baard zwarter wordt, door de haarkleuring van de moslim hema.

Als hij zoveel volgelingen heeft die doen wat hij zegt , is het toch niet verwonderlijk dat hij mensen op pad stuurt om voor eten e.d. te zorgen
 
sry Yzord , ben het heel vaak met je eens , maar imo is hij gewoon aangekomen .
Daarbij zullen ze toch niet zomaar in het Pentagon zeggen van ; heey hij lijkt er wel een beetje op , .. denk dat ie 't is :rolleyes:
Neem aan dat hier echt wel de nodige snufje op los worden gelaten om de echtheid te bepalen ,.... zoals ondermeer die stem-analyse

Ja klopt, want het Pentagon is heilig...vooral voor een verkiezing en een eventuele aanval op Iran.

Trapten we er met zijn allen ook niet in dat er massavernietigingswapens waren in irak?

En jij denkt dat iemand welke vol met stress leeft en er geen enkel winkelcentrum aanwezig in de bergen van tora bora dat hij dan aankomt en er dan zelfs gezonder uit gaat zien?
 
Het is Yzord met een hoofdletter....en als je niks zinnigs te vermelden hebt, laat het dan ook.

Ik heb zeker wel wat zinnigs te melden, ik denk dat je onzin uitkraamt. Wie ben jij om dit beter te weten dan alle experts die hier op dit moment mee bezig zijn?
 
Als hij zoveel volgelingen heeft die doen wat hij zegt , is het toch niet verwonderlijk dat hij mensen op pad stuurt om voor eten e.d. te zorgen

Die ze lekker bereiden in hun wirlpool oven/gasfornuis? Als men nu eens logisch nadenkt is het amper mogelijk om als vogelvrije swa aan te komen. Daarbij was een van zijn armen ernstig beschadigd bij een van de bombardementen en nu flappen ze er ook vrolijk op los.

Captured al Qaeda fighters told U.S. interrogators that bin Laden was wounded in the left hand in the attack on his base at Tora Bora. In a videotape released in December, bin Laden never moved his left arm and his hand was never shown.
 
Back
Naar boven