MuscleMeat

Slechte dag cameraman Lee Priest (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
:roflol:

Ben jij dom ofzo, omdat hij een tatoo heeft gezet betekend dat ie nu opeens makkelijk paar harde vuisten kan incasseren???

Ik ken genoeg chinezen of andere oost aziaten die 10 maal de pijngrens van lee priest hebben, maar die stellen meestal fysiek ook niet veel voor.

Kom niet stoer doen...van die dunne ventjes hier die even gaan lopen beweren dat Lee van 1 stoot al ligt.
En nogmaals, zet jij maar eens een tattoo om je oog, wedden dat je naar je mama roept?

Prutsert :rolleyes:
 
Met alle respect, Lee is mijn grote voorbeeld op BB gebied maar een tattoo wil niks zeggen. Misschien lag hij wel te janken als een klein kindje tijdens het zetten, who knows?
 
:who:

het gaat om die ingegooide ruit ,niet zijn tattoo of weet ik veel wat....
 
Kom niet stoer doen...van die dunne ventjes hier die even gaan lopen beweren dat Lee van 1 stoot al ligt.
En nogmaals, zet jij maar eens een tattoo om je oog, wedden dat je naar je mama roept?

Prutsert :rolleyes:

ahhhahah ****ing loser, als je al schrik hebt van een kerel die een tattoo op zen smoel heeft laten zetten dan wil ik wel is weten waar je kloten zijn.
1 rake klap op de de kin van Lee en hij ligt op de grond te slapen.
Punt uit ;)
 
Hallo haantjes! :hello: Gezellig hier
 
ectomania & co slaan lee wel ff in 1 klap KO, iedereen eigenlijk wel! want door hun dunne armpjes hebben ze bijna geen wrijving, waardoor ze harder kunnen slaan!

Biatsjes! :cool:
 
ectomania & co slaan lee wel ff in 1 klap KO, iedereen eigenlijk wel! want door hun dunne armpjes hebben ze bijna geen wrijving, waardoor ze harder kunnen slaan!

Biatsjes! :cool:
Gelukkig ben jij een buff monster he :D

Anders gooi je gewoon een kettlebel tegen z'n smoel, gaat 'ie zeker k.o.
 
Gelukkig ben jij een buff monster he :D

Anders gooi je gewoon een kettlebel tegen z'n smoel, gaat 'ie zeker k.o.


hehehe, lijkt me pijnlijk :p


enne ja idd, buffer dan de ecto's die hem denken met 1 slag onderuit te krijgen :roflol: wat een bende marginaleectomorphischekringspiermusketiers is et aan et worden hier [leuk woord voor galgje]
 
hehehe, lijkt me pijnlijk :p


enne ja idd, buffer dan de ecto's die hem denken met 1 slag onderuit te krijgen :roflol: wat een bende marginaleectomorphischekringspiermusketiers is et aan et worden hier [leuk woord voor galgje]

:rolleyes: ; in je gallerij is er geen buffe gast te vinden hoor.
 
Hahah echt fake dit. echt U.S.A :D
 
DBB op zn best.:rolleyes:


Ecto's proberen weer dopamine aan te maken.:roflol:
 
:rolleyes: ; in je gallerij is er geen buffe gast te vinden hoor.

hey wat gek, in jouwe ook niet, mr Toetsenbordkrijger ;)

ga ergens anders lopen spelen, superdudes ofzo. daar kun je wel respect krijgen voor je borst biceps schema van 2 uur, 5 x per week ;)
 
hey wat gek, in jouwe ook niet, mr Toetsenbordkrijger ;)

ga ergens anders lopen spelen, superdudes ofzo. daar kun je wel respect krijgen voor je borst biceps schema van 2 uur, 5 x per week ;)

ooo wat voel ik me op mijn tenen getrapt :rolleyes:
 
ahhhahah ****ing loser, als je al schrik hebt van een kerel die een tattoo op zen smoel heeft laten zetten dan wil ik wel is weten waar je kloten zijn.
1 rake klap op de de kin van Lee en hij ligt op de grond te slapen.
Punt uit ;)

Zegt een 21 jarige ecto die zich gedraagt als een ****ing loser
 
best triest dat elke discussie in patserij met stats uitdraait

patsen doe je maar als je 300 kg deadlift ofzo
 
Zegt een 21 jarige ecto die zich gedraagt als een ****ing loser

Toch zielig die mannen die profbodybuilders als hun god beschouwen en niets anders doen dan er natte dromen over hebben.

@Jonko : hoe kan jij in godsnaam nu weten hoe het voelt om groot en sterk te zijn. Je houdt je wel veel bezig met bb en je zit hier wel iedere dag op het forum, maar dat wil nog niet zeggen dat je fysiek iets uitstraalt dat dan ook met fitness of bodybuilding te maken heeft.
En over die negatieve karma, echt zielig, durf ervoor wedden dat jij men training nog eens niet kan volhouden qua intensiteit en kracht.
 
Zeg mensen; niet hatuhhhhhhhhhh!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven