XXL Nutrition

Sticky Ogen Laseren: Ervaringen & Adviezen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja buitenland mag dan goedkoper zijn, je moet het wel kunnen doen tijdens een vakantie en dat vraagt planning. Lijkt me niet echt mogelijk om heel de zaak af te handelen in één weekend. Bovendien heb ik zelf een zeer goede arts gevonden in eigen land, met veel goede reviews van patienten, dus waarom zou je dan een buitenlandse dokter gaan vertrouwen waarvan je niets weet. Je hebt maar twee ogen en ze kunnen maar éénmaal verdoet worden, wat boeit die 1000 extra euro dan?
 
Geef eens wat meer info aub, Big T over die referenties,revieuws etc...
 
Even wat offtopic, het lijkt wel of er op grote schaal een generatie rondloopt met verslechterd zicht. Ben zelf steken blind eigenlijk ( -3), maar ik zit dan ook al sinds m'n 4de elke dag achter een beeldscherm voor uren.
 
Heb er ook al over gedacht, heb -4 nu.
 
Ik heb -0,75 links en -1,25 rechts.

En ik draag geen bril en geen lenzen :roflol:
 
Even wat offtopic, het lijkt wel of er op grote schaal een generatie rondloopt met verslechterd zicht. Ben zelf steken blind eigenlijk ( -3), maar ik zit dan ook al sinds m'n 4de elke dag achter een beeldscherm voor uren.

Ik zit ook al vanaf jongs af aan zowat elke dag achter het beeldscherm, maar m'n ogen zijn nog steeds prima. Het lijkt mij dus dat jij bij die generatie met verslechterd zicht hoort. :D

M'n broertje daarentegen draagt sinds een jaar of 3 wel een bril. Hij wil zich dit jaar nog laten behandelen. (bij visionclinics, kost +- 2500 euro. Maar moet wel een goede zijn. Een vriend van mij is er al geweest en heeft er geen spijt van.)
 
Als ik het mocht overdoen, zou ik het in het buitenland gedaan hebben. Zoals Suat zegt, de klinieken in Turkije zijn niet slechter dan die van Nederland. Het is ook maar een vrij kleine ingreep die ze doen. Het enige nadeel is dat je niet voor nacontroles heen kan, maar complicaties treden maar weinig op.
Als ik nu terugdenk, dat ik bijna 4000 euro betaald heb toendertijd en dat het nu voor een kwart kan...! Wat gaat dat hard!
 
De vriendin van mijn broer is net geweest in de US of A bij een van de meest geavanceerde klinieken ter wereld. Ze waren er toch in de buurt op vakantie en een uitstapje naar de kliniek was zo gemaakt.

De apparatuur daar schijnt oneffenheden van een 1000ste mm op je lens te kunnen verwijderen en ook cylindrische afwijkingen te kunnen corrigeren.

Ze ziet overigens weer 10-10
 
Als ik het mocht overdoen, zou ik het in het buitenland gedaan hebben. Zoals Suat zegt, de klinieken in Turkije zijn niet slechter dan die van Nederland. Het is ook maar een vrij kleine ingreep die ze doen. Het enige nadeel is dat je niet voor nacontroles heen kan, maar complicaties treden maar weinig op.
Als ik nu terugdenk, dat ik bijna 4000 euro betaald heb toendertijd en dat het nu voor een kwart kan...! Wat gaat dat hard!
Maar de prijzen zijn hier dus al sterk verminderd, het kan nu bijna overal voor 2.500-2000 (beide ogen) en mét nazorg én correcties binnen het jaar na behandeling.

@Jaccis: is een Belgische dokter met eigen privé kliniek, kan je de gegevens wel sturen als je wilt.
 
Graag als je gegevens kunt sturen, mag ook hier, zodat andere er ook wat aan hebben.

Vind alles best...
 
laseren kan pas vanaf een bepaalde leeftijd zegt mijn oogdokter altijd? 25 dacht ik..?

Heb er ook al over gedacht, heb -4 nu.

ik ook :D en links -1.

De vriendin van mijn broer is net geweest in de US of A bij een van de meest geavanceerde klinieken ter wereld. Ze waren er toch in de buurt op vakantie en een uitstapje naar de kliniek was zo gemaakt.

De apparatuur daar schijnt oneffenheden van een 1000ste mm op je lens te kunnen verwijderen en ook cylindrische afwijkingen te kunnen corrigeren.

Ze ziet overigens weer 10-10

en hoeveel is ze kwijt ?
 
Ik heb -0,75 links en -1,25 rechts.

En ik draag geen bril en geen lenzen :roflol:

fijn toch ? moet helaas ook een bril of lenzen want me ogen beginnen ook k*t te worden.zie de geilste chicks niet meer lopen.
 
Even wat offtopic, het lijkt wel of er op grote schaal een generatie rondloopt met verslechterd zicht. Ben zelf steken blind eigenlijk ( -3), maar ik zit dan ook al sinds m'n 4de elke dag achter een beeldscherm voor uren.

Yep ik ook, ik heb dan iets minder dan jij(-2.5), maar vermoed ook dat het door het beeldscherm komt.
 
dat valt nog aardig mee dan voor een vernieuwd 10/10 zicht
 
Mijn vriendin gaat het morgen laten doen. Nieuwste techniek. Beide ogen in 1x.

Zal laten weten hoe het is gegaan :)
 
Ik blijf PM's krijgen dus ik post het maar even hier:

Je kan alles vinden over deze dokter op de website: Oogcentrum Dokter Colla - Alles over Lasik, Lasek, Iris Claw, Katarakt, refractieve chirurgie, Glaucoom, esthetische chirurgie, glaucoom.

En hier zijn enkele reviews:
[Link niet meer beschikbaar]


de review-link doet het niet.

Ik kan alleen maar implantlenzen laten doen. Laseren is geen optie voor mij. Wel jammer want implantlenzen zijn wel duurder. Aan de andere is het in tegenstelling tot laseren wel omkeerbaar.
 
Back
Naar boven