AndroidHealthClinic

Markus Ruhl als kind

Bezoekers in dit topic

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
25 apr 2005
Berichten
14.970
Waardering
30
Grappig, aan de foto te zien zou je niet zeggen dat hij goede genen heeft.

4r8hjbn.jpg
 
Dacht je dat hij op zijn 15e al een massa monster was ???
 
had ik al s gezien,hehehe,zo jong en al zo breed
Is die nieuwe dvd van hem eigenlijk nergens te downloaden?? "big and lovin it"
 
Dacht je dat hij op zijn 15e al een massa monster was ???
Nee wat ik bedoel is als je kijkt naar andere pro's die waren als kind al best droog met een vrij goed fysiek zonder training (mesomorph) maar bij Ruhl zie je dit helemaal niet terug.
 
Leer lezen frietenbakker.

dan kijk ook maa eens goed kerel, hij had echt wel aanleg, zo'n buikje had hij niet, borst gewoon aardige vorm, onderarmen ook, rug.. hij had echt wel potentie hoor...

net zoals iedereen met groeihormonen :p
 
Grappig, aan de foto te zien zou je niet zeggen dat hij goede genen heeft.

4r8hjbn.jpg

Gast je kan aan zijn foto's zien dat hij superveel aanleg heeft, zelfs de eerst foto.
Ga maar eens zo zitten en maak een foto van jezelf.

Dat hij daar niet op 6% staat is duidelijk maar massa heeft ie daar ook.
 
Leuke foto's , had ze nog niet eerder gezien. :thumb:
 
Gast je kan aan zijn foto's zien dat hij superveel aanleg heeft, zelfs de eerst foto.
Ga maar eens zo zitten en maak een foto van jezelf.

Dat hij daar niet op 6% staat is duidelijk maar massa heeft ie daar ook.

Inderdaad wat een bullshit topic dit, hij heeft als vijftienjarige op de 1e foto al aardig dikke klauwen en een goede borst!
 
Markus Ruhl is gewoonweg een massieve bodybuilder en die foto's bewijzen dat ie als kind wel degelijk al een flinke bouw had.
 
Ik vind hem er ook nog zo slecht niet bij lopen op die leeftijd.
 
hehe oude foto's idd :D ruhl roelt jwt
 
Inderdaad wat een bullshit topic dit, hij heeft als vijftienjarige op de 1e foto al aardig dikke klauwen en een goede borst!

helemaal mee eens, ik weet niet of die op 1e al traint. Maar daar zie je al dat een goede potentie heeft.
 
de nieuwe dvd big and lovin it, is echt te gek, na veel zoeken op internet heb ik hem via bearshare weten te downloaden...ben een grote fan van ruhl, heb hem bij de FIBO gezien vorig jaar
 
Back
Naar boven