MuscleMeat

Billen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Paard100

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
8 sep 2007
Berichten
18
Waardering
0
Hallo!!
Ik ben net nieuw op dit forum en ik had een vraagje:
Ik heb niet heel veel kont. :o
Hoe kan ik er voor zorgen dat ik meer kont krijg??
Ik heb gelezen dat ik daarvoor meer spieren moet krijgen!?
Maar kan ik ook thuis oefeningen doen, zonder gewichten, en meer kont krijgen?? ???
:kiss: Paard100
 
squatten MET Gewicht! :thumbs:
 
idd lekker diep squatten ;)
 
En wat is precies squaten? En waar kan ik die gewixhten kopen en hoe duur zijn ze?? (ik voel nu best wel dom..:()
 
YouTube - Broadcast Yourself. en typ "squat" in. Gewichten kan je kopen in je lokale sportwinkel, zijn behoorlijk duur. Beter ga je naar een sportschool waar je gelijk begeleiding kan krijgen.
 
Je bent ook nog maar 13, je kont groeit nog wel ;)
 
je bent 13, dat komt vanzelf. anders kun je altijd nog aan de pil gaan waarvan je lekkere kont en tieten krijgt (werkt bij veel mensen zo)
 
je bent 13, dat komt vanzelf. anders kun je altijd nog aan de pil gaan waarvan je lekkere kont en tieten krijgt (werkt bij veel mensen zo)

??? Van de pil worden veel vrouwen idd vetter, maar of een spekreet synoniem is voor een lekkere kont betwijfel ik.
 
Nee man dan gaan ze haar wijsmaken dat ze hip adductor machine moet gaan doen

Hardcore stinkend grot zonder adductor machines dan.

Dani zei:
Van de pil worden veel vrouwen idd vetter, maar of een spekreet synoniem is voor een lekkere kont betwijfel ik.
Zolang er nog wat vorm in zit en het niet te extreem is, wel.:p
 
??? Van de pil worden veel vrouwen idd vetter, maar of een spekreet synoniem is voor een lekkere kont betwijfel ik.

tussen een spekreet en vollere billen zit een wereld van verschil. als er een mager meisje aan de pil gaat en komt wat vet aan dan kan ze mooie billen krijgen. (heb het zelf zien gebeuren bij een ex van me)
 
Squaten voor meer volume (lees bigger ass) en vet percentage wat omhoog voor de mooie vorm (niet te hoog natuurlijk, dat is ook niet mooi meer..). - Dat is wat ik in een vergelijkbaar topic las anyway.
 
squaten, lunges, step ups, goodmornings.
 
squats + ky jelly
 
haha waarom wil een kindje van 13 al een lekkere ronde bil
 
Hey Paard100, welkom op dbb.com forum
Lees voor je verder post even de regels. Als je een specifieke vraag hebt kan je zoeken in de database, of een topic starten in één van de secties. Alle sticky topics van dit board zijn te vinden op deze pagina.

Als je nog vragen hebt over de werking van het forum, kan je in de faq kijken of iemand van het moderatorteam een privé bericht sturen.

Ik wens je alvast veel (leer)plezier op het forum!
 
Nou waarom zou ik geen lekkere kont willen hebben..?? :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven