AndroidHealthClinic

Qlimax 2007

  • Topic starter Enjee
  • Startdatum
  • Reacties 91
  • Weergaven 4K
  • Volgers 7

Bezoekers in dit topic

Enjee

Freaky Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2007
Berichten
5.262
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
93kg
Vetpercentage
22%
Kaartverkoop Qlimax start op 15 september

Qlimax, op 17 november in Gelredome in Arnhem, is het evenement waarvoor Q-dance op showgebied alles uit de kast haalt. Terwijl op festivals als Defqon.1, Q-BASE en In Qontrol elke bezoeker zijn eigen avontuur beleeft en aan het eind een eigen verhaal te vertellen heeft, is dit bij Qlimax anders.


De focus ligt op één podium, één show, Q-dance vertelt één verhaal. Daarbij worden technieken gepresenteerd die nooit eerder vertoond zijn en vind je er meer decor, laser en licht dan op welk ander feest dan ook. De één gaat helemaal mee in het verhaal, de ander gaat lekker zitten genieten van de show, maar de meesten gaan gewoon vol gas los op de harde beats van de nieuwste platen in de harder styles.


Q-dance gaat elk jaar dieper in op de duistere thematiek die het concept omhult. Dit jaar wordt er voortgeborduurd op het gedachtegoed en de setting van 2006, maar in een totaal andere belevingswereld. Q-dance gaat opnieuw de uitdaging aan om de beste Qlimax in Gelredome tot nu toe te realiseren. Zo zijn er dit jaar onder andere belangrijke logistieke aanpassingen doorgevoerd om de drukte enigszins te reduceren.


Meer informatie over Qlimax zal in de aanloop naar het evenement bekend gemaakt worden. Houd Q-dance.nl dus goed in de gaten voor updates.


De kaartverkoop start op zaterdag 15 september om 10 uur ’s ochtends bij Ticketonline en Ticketbox tegelijk. Zorg dat je er snel bij bent, want Qlimax gaat elk jaar sneller uitverkocht!


Wellicht overbodig om te melden, maar zorg dat je je kaartje koopt via een officieel voorverkooppunt.


Voor meer informatie, zie Q-dance




wie kan ik er tegenkomen? :D
 
De laatste keer dat ik naar Qlimax was geweest (2006) was mij zo verschrikkelijk tegen gevallen dat ik niet weet of ik dit jaar ga.
 
Geldt ook voor mij 2006 niet echt spectaculair dus ik ga dit jaar niet :) maar als ik een kaartje van iemand krijg ga ik met plezier mee! :P
 
ik vond 2006 juist super lekker, maar was ook mijn 1e keer dus daar kan het door komen!

Hoorde dat dit jaar ipv 25000 kaartjes 20000 kaartjes verkocht worden
 
Is dat net zoiets als Sesation Black.?
 
vorig jaar was super! dit jaar ben ik weer aanwezig :D
ben zaterdag na q-base geweest was ook egt geweldig :banana:
 
Vond het vorig jaar niet veel aan. Ga dan ook waarschijnlijk niet dit jaar.
 
Na q-base afgelopen weekend ben ik wel een beetje in de stemming gekomen, misschien ben ik ook wel in de gelredome te vinden.
 
Dan heb je niet goed gelezen, want ik hou wel van hardstyle alleen niet van die kermismuziek van tegenwoordig.
Daarom ga ik ook liever naar Qlubtempo 13-10 dan naar Qlimax.


Tja als je geen Hardstyle liefhebber bent heb je op Qlimax ook niets te zoeken :) Qlimax 2005 was bruut imo.

Maat ik vind de Gelredome een k*tlocatie + dat Qlimax garant staat voor veel breezahs die 1 feest per jaar mogen bezoeken van hun ouders dus ik ben er niet. Er zijn veel betere Hardstyle feesten
 
Dan heb je niet goed gelezen, want ik hou wel van hardstyle alleen niet van die kermismuziek van tegenwoordig.
Daarom ga ik ook liever naar Qlubtempo 13-10 dan naar Qlimax.

Ja maar de Hardstyle die jij wilt horen wordt daar niet gedraaid , Early wordt gewoon niet op Qlimax gedraaid. Dat had je kunnen weten. Qlubtempo is dan inderdaad een beter alternatief. Daar ben ik overigens ook te vinden want ik hou van beide vormen van Hardstyle :)
 
Ja maar de Hardstyle die jij wilt horen wordt daar niet gedraaid , Early wordt gewoon niet op Qlimax gedraaid. Dat had je kunnen weten. Qlubtempo is dan inderdaad een beter alternatief. Daar ben ik overigens ook te vinden want ik hou van beide vormen van Hardstyle :)

en beter dat ze 5000 kaarten minder verkopen, want Qlimax is altijd zo druuukk
 
Vorig jaar aanwezig en de kaarten voor dit jaar ook alweer binnen :)

Nu nog hopen op een vette line-up, zoiets als:
Bas&Ram
Coone
Showtek
Brennan Heart
Headhunterz
Donkey Rollers
Zany
Technoboy
The prophet
Ophidian
 
Vorig jaar aanwezig en de kaarten voor dit jaar ook alweer binnen :)

Nu nog hopen op een vette line-up, zoiets als:
Bas&Ram
Coone
Showtek
Brennan Heart
Headhunterz
Donkey Rollers
Zany
Technoboy
The prophet
Ophidian

Beetje erg commerieel Line-upje van je....


Wat mij betreft mag het wel zoiets worden. Een keer wat verrassends en zeker niet minder slecht

Early set : Danielle Mondello
Abject vs Scope DJ
A-Lusion
Josh & Wesz
DHHD live
Wildstylez
Deepack
Noisecontrollers Live
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Hardcore = Various
 
Decor enzo is super vet, vind alleen niks dat er maar één podium is, zodat je geen keus hebt.. maar dat is qlimax en daarom niks voor mij :D
 
Beetje erg commerieel Line-upje van je....


Wat mij betreft mag het wel zoiets worden. Een keer wat verrassends en zeker niet minder slecht

Early set : Danielle Mondello
Abject vs Scope DJ
A-Lusion
Josh & Wesz
DHHD live
Wildstylez
Deepack
Noisecontrollers Live
Technoboy
D-Block & S-Te-Fan
Hardcore = Various

nee, deepack is niet commercieel.... :p

en wanneer je deze zin als signature hebt "You need people like me so you can point your ****ing fingers and say thats the bad guy!" moet je toch wel promo op het end willen ^^
 
nee, deepack is niet commercieel.... :p

en wanneer je deze zin als signature hebt "You need people like me so you can point your ****ing fingers and say thats the bad guy!" moet je toch wel promo op het end willen ^^

Deepack wel een beetje qua naam. Maar als je hun setjes hoort komen ze juist altijd met van relatief onbekende producers oa novamatix , Frank-E , T & T , Sasha F en veel experimentele tracks.

Maar goed Deepack mag voor mij ook vervangen worden voor Activator dan....


Promo is inderdaad lekker maar die heb ik de laatste tijd teveel af horen sluiten :)
 
Back
Naar boven