AndroidHealthClinic

cable crossover ,doorstrekken? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

killerbee

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
24 mrt 2006
Berichten
2.228
Waardering
22
Lengte
1m82
Massa
92kg
Vandaag heb ik bij de cable crossover ipv te stoppen wanneer de handen elkaar raken gewoon nog wat verder gestrekt,dus je gaat nog verder dan dat punt.Ik hoop dat je weet wat ik bedoel,het lijkt er dan meer op alsof je iemand omhelst...Ik moet zeggen,dit geeft wel een veel beter gevoel in mijn borst:eek:
Doet nog iemand dit?
 
Ik stel die vraag omdat ik dat nooit iemand zie doen eigenlijk..
Ook doen bij cableflye?
 
heeft geen toegevoegde waarde, dus doe wat je wilt
 
je voelt idd wel meer spanning erop ja. ik zou het eerlijk gezegd niet weten of het echt beter is :dunno:
 
Grotere rom lijkt mij, ik doe het ook altijd...
 
heeft geen toegevoegde waarde, dus doe wat je wilt

Kun je aub ook uitleggen waarom? je zegt hier (lijkt het) "zo maar" wat...dus mss is het handig om ook een bron of een uitleg te geven zodat wij ook weten waarom het geen meerwaarde heeft. bvd :)
 
Vandaag heb ik bij de cable crossover ipv te stoppen wanneer de handen elkaar raken gewoon nog wat verder gestrekt,dus je gaat nog verder dan dat punt.Ik hoop dat je weet wat ik bedoel,het lijkt er dan meer op alsof je iemand omhelst...Ik moet zeggen,dit geeft wel een veel beter gevoel in mijn borst:eek:
Doet nog iemand dit?

Nee , lijkt me ook niet van belang om voor je buik te kruisen.
 
Kun je aub ook uitleggen waarom? je zegt hier (lijkt het) "zo maar" wat...dus mss is het handig om ook een bron of een uitleg te geven zodat wij ook weten waarom het geen meerwaarde heeft. bvd :)

gebruik de searchfunctie, waarom is dat ding er anders?;)
 
Daarom heet het crossover toch, omdat je je armen kruist. Voelt bij mij ook beter aan dan flys.
 
Volgens mij is er een verschil tussen cable cross-overs en cable flyes. Bij de cross-overs strek je je armen over elkaar heen, je kruist ze dus (cross-over) en bij flyes doe je ze zoals in het filmpje hierboven. Ik zou zeggen, doe wat jouw borstspieren het beste aanspreekt, of varieer gewoon tussen die 2. Ik vind het allebei trouwens heerlijke oefeningen.
 
Cable fly's zijn toch gewoon op een bankje met 2 low pully's?
 
Het heeft geen toegevoegde waarde omdat de spiervezels gestimuleerd worden bij achterwaarste beweging (negatieve beweging). Het is dus wel goed dat je zo ver mogelijk (dat je schouders toelaten) achterwaarts gaat met de kabels, zodat je echt een goede stretch krijgt in je borst, dit zonder je armen in een oncomfortabele gestrekte positie te brengen. Bij de duwbeweging, en zeker helemaal op het laatste (positieve beweging) wordt niks spiervezel meer gestimuleerd. Fly's op een bankje zijn dus net zo goed..
 
Wat een verschrikkelijk slechte uitvoering zeg! Je mag je armen niet strekken, dat youtube filmpje dat je eerder poste is de juiste uitveoring
haha ja, vette betrouwbare database, kijk die jm-press eens, :roflol: gaat echt nergens over.
 
Back
Naar boven