XXL Nutrition

Het grote playstation 3 topic

Bezoekers in dit topic

Reageer toch niet op hem, heeft nog geen flikker bijgedragen in deze hele thread buiten alles slecht noemen

Daar heb je eigenlijk gelijk in.
 
Playstation 3 heeft in amerika een prijsverlaging gekregen. In europa wilden ze dit niet doorvoeren en daarom hebben ze er een bundel van gemaakt.
Hoezo is dat dan weer een failure? Dat 600 eu teveel is voor alleen de console is toch ook wel logisch.

Omdat het erg vroeg is. Moest de verkoop goed gaan, dan zouden ze uiteraard geen prijsdaling uitvoeren.
Je zegt het zelf, ps3 is te duur. Dat heb ik ook altijd gezegd. Velen hebben dat gezegd. Nu beseft sony het.
 
Reageer toch niet op hem, heeft nog geen flikker bijgedragen in deze hele thread buiten alles slecht noemen

Wel, ik wil op voorhand zeggen dat ik niet anti-sony ben of een xbox-fanboy whatever. Ik ben gewoon objectief.
Maar ik kan best begrijpen dat het niet leuk is om te horen dat ps3 'ondermaats' verkoopt en dat 'bepaalde games niet next-gen waardig' zijn.
Blijkbaar is dat voor sommigen erg persoonlijk:o
 
Previews kunnen ook enige indicatie geven. Maar mijn bron is Sven van de Perre(hoofdredacteur opm2) en Hasan Ali Almaci aka fishie.(gamefreelancer-zeer bekend in talloze game forums)
Beiden zeiden dat assasins creed niet is wat ze gedacht hadden (afgaande op filmpjes en interviews) en dat er ook anderen zijn die hetzelfde denken.

ik heb net even vlugtig door de preview van ign heen gekeken en ze zeggen dat het volgens hen een vette game gaat worden....
 
ik heb net even vlugtig door de preview van ign heen gekeken en ze zeggen dat het volgens hen een vette game gaat worden....

ik citeer fishie

Assasins Creed ongeloofelijke scope maar lijkt meer scripted te zijn dan initieel gedacht.

opm2 hoofdredacteur:
Zet er voor mij maar de volgende award bij.
Grootste game die zijn hype niet verdiend: Assassin's Creed

(van wat ik te spelen kreeg was ik echt niet overtuigd. En dan heb ik het niet over de heeeeeeeeee-eeee-eee-eee-l buggy code, maar ook over het feit dat ik het leuke van de gameplay (nog) niet zie.)
 
ik zei van in het begin 'volgens een paar jounalisten'
 
Zo te zien had je het geld beter aan eten kunnen besteden :o

@1.70 meter
@62kg

:p

Denk niet dat ik deze keer koop, de Playstation, en PS 2 heb heb ik gehad. Maar PS2 heb ik stuk minder op gespeelt, beetje zonde, zou op PS3 nog minder spelen en die kost een stukkie meer. [dusssss, wie wil er nog een PS2 kopen met games? :p]
 
ik zei van in het begin 'volgens een paar jounalisten'


En volgens een paar andere journalisten is het wel een coole game.
 
ps3 is een me beste aankoop geweest dit jaar online game is the shit
 
Komt er nog een DRIVER4 voor PS3?
Ik heb genoten van DRIVER3 op ps2, zowel gameplay als het uitzicht. Op ps3 moet hij er geweldig uitzien :o
 
Komt er nog een DRIVER4 voor PS3?
Ik heb genoten van DRIVER3 op ps2, zowel gameplay als het uitzicht. Op ps3 moet hij er geweldig uitzien :o

ja er is een nieuwe driver aangekondigt, maar er is verder nog niks over bekent.
 
Heb jij al een full hd / hd ready TV wwe ? Kzit hier helaas nog altijd met een gewone breedbeeld tv. Hopelijk met de kerstperiode eindelijk een full hdtje. Tegen dan zijn er ook leuke games :) Het verschil in detail gaat ziek groot zijn van Pal naar 1080p :D
 
Heb jij al een full hd / hd ready TV wwe ? Kzit hier helaas nog altijd met een gewone breedbeeld tv. Hopelijk met de kerstperiode eindelijk een full hdtje. Tegen dan zijn er ook leuke games :) Het verschil in detail gaat ziek groot zijn van Pal naar 1080p :D


keb helaas ook nog een normale tv, maar ik vond de ps3 belangrijker dan een nieuwe tv:cool:
Tv komt later wel:p
 
Indeed se :D PS3 ziet er zelfs goed uit op de gewone breedbeeld moet ik zeggen. Dus ik verwacht veel van een upgrade naar full hd :P
 
Zijn er sites naast de ps store waar je demo's kan downen voor de ps 3?
 
Ik speel mn 360 op m'n pc-scherm en daar ben ik uiterst tevreden over.
Je kan 60Hz-spellen spelen, je hebt hd-kwaliteit en het kost je alleen maar een vga-kabel van zo'n 15 euro.
Ik kan het je van harte aanraden.
Grtz
 
ps3 rulez! w8 maar als gta4 uitkomt!
xbox dik in zijn aars qua graphics
 
"They're identical games. We're not hardware makers, and we're not like a pawn between these companies, we try not to be as much as we can. We make great games for people to enjoy on whichever system they want. But I guess if you want the complete experience with the episodes, then yeah, you should buy the 360, I suppose." 9lives

Hose Simon, Rockstar woordvoerder

Hoi Bart :hello:
 
Waarom hebben ze dat zo gemaakt eigenlijk? Iets met de GFX kaart van de 360 (die beter is dan die van de PS3) ?
 
Back
Naar boven