MuscleMeat

Het grote playstation 3 topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Neen, "the complete experience", daar bedoelen ze mee dat er meer downloadable content gaat zijn voor de 360 want zoals je weet is xbox live gewoonweg beter dan het playstation network.

@ El Barto: True, theoretisch gezien heeft de ps3 betere graphics maar dan moet je er wel de games voor hebben hé. Multiplatformgames als GTA4 gaan er op beide consoles, op een marginaal verschil na, evengoed uitzien.
 
@ El Barto: True, theoretisch gezien heeft de ps3 betere graphics maar dan moet je er wel de games voor hebben hé. Multiplatformgames als GTA4 gaan er op beide consoles, op een marginaal verschil na, evengoed uitzien.

BS, de grafische kaart van de 360 is zelfs iets beter dan die van de PS3.
 
Ik hoorde dat de ps3 vooral een cosole voor de toekomst is. Nu issie nog ongeveer even goed als de 360 maar over een paar jaar dan is de ps3 veel beter,omdat ontwikkelaars er dan veel meer mee kunnen.
 
De xbox360 is gewoon al een hele tijd aan het meegaan en ze kunnen niet veel verder qua graphics meer met dat ding terwijl bij de PS3 nog een stuk meer kan. Dat is het zowat eigenlijk.
En multiplatform games zullen altijd ongeveer hetzelfde uitzien helaas :)
 
Ps3 is gewoon de console voor en van de toekomst:cool:
 
De xbox360 is gewoon al een hele tijd aan het meegaan en ze kunnen niet veel verder qua graphics meer met dat ding terwijl bij de PS3 nog een stuk meer kan. Dat is het zowat eigenlijk.
En multiplatform games zullen altijd ongeveer hetzelfde uitzien helaas :)

Onzin, het is gewoon een feit dat de grafische kaart vd 360 (Xenon) beter is dan die van de PS3 (RSX).

Processor is dan weer een heel ander geval. De Cell van de PS3 is heel wat beter maar het enige wat daarvan gebruik maakt is Folding @ Home :D
 
Ik heb trouwens ook gehoord dat een heleboel 360 systemen productiefouten hadden.
Ps3 heeft daar geen last van:p:cool:
 
Ps3 is gewoon een stap vooruit op de 360, ook op de elite versie.
Nu zijn de verschillen nog niet goed te zien maar het is een kwestie van tijd totdat de makers van games zijn kracht kunnen gebruiken op volle toeren.
 
Ps3 is gewoon een stap vooruit op de 360, ook op de elite versie.
Nu zijn de verschillen nog niet goed te zien maar het is een kwestie van tijd totdat de makers van games zijn kracht kunnen gebruiken op volle toeren.

Hier sluit ik me bij aan:cool:
 
Hose Simon, Rockstar woordvoerder

Hoi Bart :hello:

hai Cyan, tijdje geleje :D

PS3 is inderdaad DE console.
Ze zullen wel hun prijzen naar beneden moeten halen om toch betere verkopen te halen,
want velen weerhouden zich nog om deze console te kopen.
Toch staan er al mooie 2dehands offers :p
Het is aan jullie om te beslissen of je het kan vertrouwen of niet

If ya smeeeellllllllll what Sony is cookin' :cool: hahaha
 
Onzin, het is gewoon een feit dat de grafische kaart vd 360 (Xenon) beter is dan die van de PS3 (RSX).

Processor is dan weer een heel ander geval. De Cell van de PS3 is heel wat beter maar het enige wat daarvan gebruik maakt is Folding @ Home :D

Het is wel zo en je kan nog 100x zeggen dat het niet zo is , maar de X360 als geheel (je kan een console niet louter op 1 onderdeel vergeleken) is ouder dan de PS3 en zit een stuk dichter bij zijn maximale capaciteiten. De X360 is toch ook al een stuk langer uit, het is de normaalste zaak van de wereld. Een PC van vorig jaar kan ook niet wat een PC van nu kan :rolleyes:
Tegen dat de PS3 dan weer op zijn maximum zit zal xbox ook weer een nieuwe console hebben en zo blijft het altijd doorgaan ... boeie toch ?
 
Het is wel zo en je kan nog 100x zeggen dat het niet zo is , maar de X360 als geheel (je kan een console niet louter op 1 onderdeel vergeleken) is ouder dan de PS3 en zit een stuk dichter bij zijn maximale capaciteiten. De X360 is toch ook al een stuk langer uit, het is de normaalste zaak van de wereld. Een PC van vorig jaar kan ook niet wat een PC van nu kan :rolleyes:

Maakt toch geen zak uit? De 360 heeft toch meer brutere games en er gaan nog een heleboel aankomen dit jaar en 2008. En het is gewoon een feit dat de 360 betere graphics op het scherm kan toveren.
 
Maakt toch geen zak uit? De 360 heeft toch meer brutere games en er gaan nog een heleboel aankomen dit jaar en 2008. En het is gewoon een feit dat de 360 betere graphics op het scherm kan toveren.

Ik zal jouw monsterargument maar gebruiken "Maakt toch geen zak uit?".
Nee maar je hebt volkomen gelijk, de PS3 heeft geen fatsoenlijke games ;) En er komen ook geen brute games uit dit jaar , en in 2008 al helemaal niet :D Op een paar exclusives aan beide kanten na is het game aanbod identiek. Wat een onzin allemaal

Over graphics ga ik kort zijn met 1 voorbeeld : The Elder Scrolls Oblivion. Betere draw distance, meer detail, minder slowdowns, snellere laadtijden (op de PS3 weliswaar)

Maar dat boeit me allemaal niet hoor. Een vriend van me heeft een xbox360 en ik vind het een machtig aparaat. Ik heb gewoon gekozen voor de PS3, boeit toch allemaal niet ? Altijd die nutteloze vergelijkingen tussen consoles. Maar ik zwijg er nou ook over
 
Over graphics ga ik kort zijn met 1 voorbeeld : The Elder Scrolls Oblivion. Betere draw distance, meer detail, minder slowdowns, snellere laadtijden (op de PS3 weliswaar)

Oblivion voor PS3 kwam dan ook wel wat later uit, de 360 zou dat prima aankunnen als je kijkt naar bijv. Bioshock ;)
 
Wait for Metal Gear Solid 4, alleen in de snor van snake zitten al meer polygonen dan in een compleet vijandig karakter in het vorige deel...:cool:
 
Wait for Metal Gear Solid 4, alleen in de snor van snake zitten al meer polygonen dan in een compleet vijandig karakter in het vorige deel...:cool:

MGS4 zie ik dan ook als enige reden om een PS3 te hebben :D

Misschien FF13 ook, als die niet zo slecht wordt als 12.
 
Oblivion voor PS3 kwam dan ook wel wat later uit, de 360 zou dat prima aankunnen als je kijkt naar bijv. Bioshock ;)

Bethesda of wie het ook was dat het voor de PS3 geconvert had heeft zelfs nog gezegd dat de PS3 gewoon meer aankon dan de xbox.

Later uitkomen heeft er trouwens geen zak mee te maken. De game is juist hetzelfde gebleven, de engine, de effects. Ze moesten het gewoon aanpassen zodat het met de PS3 overweg kon (en ze hebben die expansion erbij gefrot geloof ik)
 
Back
Naar boven