Fitness Seller

RIP M&F Trainings schema's (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Enzyme

Zwalgertozer
Elite Member
10 jaar lid
Lid geworden
11 jan 2007
Berichten
8.046
Waardering
141
Geript van de DVD Collection M&F mass & definition schema's.

Voor diegene zoals ik zelf die het handig vinden om evt schema's mee te nemen naar de gym.Ik heb deze van M&F uitgeprint en geplastificeerd heb er een selectie uit gemaakt en ga er volgende week mee aan slag.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Inderdaad R.I.P. M&F schema's. Man als je nog steeds denkt dan isolatie oef en hogere reps zorgen voor definitie dan heb je er nog niet veel van begrepen.
 
Inderdaad R.I.P. M&F schema's. Man als je nog steeds denkt dan isolatie oefening en hogere reps zorgen voor definitie dan heb je er nog niet veel van begrepen.

:aai:
 
Ik denk niet dat enzyme dat denkt hoor. hij post enkel de schema's uit de dvd.
Op zich is dit wel handig voor beginners. Dat ze alle oefeningen eens langsgaan en daarna kijken met welke ze verder willen.
 
Lijkt wel een schema van op fitness-island.

Ik hoorde laatst nog zo'n gast in de gym die site aanraden aan een andere gast, hij vond het zo'n goede site omdat je de 'spiergroepen' kon aanklikken en makkelijk die oefeningen uitprinten :D
 
je gaat hiermee aan de slag? dit is toch gewoon een opsomming van oef. + wat zever over muscle defining? dit s toch geen schema? of zit ik fout?
 
je gaat hiermee aan de slag? dit is toch gewoon een opsomming van oefening. + wat zever over muscle defining? dit s toch geen schema? of zit ik fout?

Je zit helemaal goed.....ik bedoel ik dat ik er mee aan de slag ga alle oefeningen eens te exploren. Ik train pas vanaf maart...dus ik heb nog een hoop te leren qua oefenigen.;)
Ik had het woord schema idd weg moeten laten eigenlijk.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven