MuscleMeat

In het belang van alle UG Labs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
11 mrt 2004
Berichten
8.403
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Beste mede bb-ers!



Er zijn een aantal labs in nl die naar mijn inziens allemaal erg hun best doen om goeie spullen aan de man te brengen.
Deze labs hebben inmiddels hun strepen verdiend omdat over het algemeen de gear erg goed is.

Nu word er soms zo stom geluld over de kwaliteit van deze labs, en daar wil ik het volgende over kwijt.
Ik kan me in de verste verte niet voorstellen dat in het betrouwbare rijtje: GS, GG, EP en EPL er ook maar 1 tussen zit die onderdoseerd of moedwillig rotzooi in de gear stopt.

Ja tuurlijk kan de dosering van batch tot batch verschillen...dat gebeurt in de pharma ook, geloof me!!
Ik kan me niet voorstellen dat deze UGL's, labs van commerciele grootte tot hun beschikking hebben, dus kleinigheden hou dan toch.

Ja er kan een vuile tab tussen zitten.
Meer dan wat stof of iets dergelijks kan het nooit zijn.
En giftig al helemaal niet.
Als de heren (of dames) van deze labs in een ''clean-room'' moeten gaan werken van minstens 50.000 euro, dan vermoed ik dat de prijs van de gear ook wat omhoog gaat.

Alle 4 de labs hebben goeie spullen.
Dus boys die niet of nauwelijks gainen op spullen die daar vandaan komen mogen het eerder bij hunzelf zoeken dan bij de gear....het zijn nog steeds geen wondermiddelen.

Kijk eerst naar je voeding, je rust en bovenal je training.
Training is bij de meeste een grote klets-sessie en stoer-doenerij ipv bloed, zweet en tranen.

Ook plijt ik ervoor om de namen dan ook niet meer te noemen op welk forum dan ook.
Alle info die zo het net op gaat word onherroepelijk opgeslagen door de instanties die daar over gaan.
 
justitie leest ook internetfora....

@ justitie: ga es effe boeven vangen van mijn belastingcenten! Stop holleeder & collega's eens achter de tralies. Vang eens wat Hells Angels. Stop eens een ex-tbser. Laat eens een loverboy niet ontsnappen.
Ik ben maar een leek, een lid van het klootjesvolk, en ik zie een justitie die alleen nog de gewone man op kruimelwerk weet te pakken. De jacht op anabolen hoort daar ook bij, dat is marginaal gepruts waar niemand wat aan heeft.
 
vind het ook wel een goed punt om de labs niet meer bij naam te noemen...op ar.com gebeurd dit volgens mij al...werkt denk ik wel aardig..
 
Vanwaar deze Topic.?

gelult word er toch.

er blijven altijd mensen die denken te groeien van Spuiten en slikken

zonder goed te eten en te trainen.


maar ben het wel met je eens.;)
 
Ik ben er ook van overtuigd dat de undergroundlabs goeie gear willen produceren dit om hun naam niet slecht temaken engoed te blijven verkopen ,als je originele UG spullen hebt zit je goed .

MAAR dan komt de maar de mogelijkheid bestaat toch dat er wat klootzakken tussen zitten die de boel vervalsen en fake undergroundgear maken(uit winstbelangen) ,de etiketen etc zijn niet zo moeilijk te vervalsen .


Dus zoek een betrouwbare supllier;)
 
is denk ik ook wel het beste om geen labs meer te noemen ;denk dat iedereen ze toch wel kent...maar hoe zit het dan als er weer eens een nieuw lab komt mag die wel genoemd worden???
 
Vanwaar deze Topic.?

gelult word er toch.

er blijven altijd mensen die denken te groeien van Spuiten en slikken

zonder goed te eten en te trainen.


maar ben het wel met je eens.;)

Vanwaar dit topic?

Om duidelijk t emaken dat deze 4 naar mijn inziens (en een boel anderen) goede spullen verkopen.

Dat het gelul over rotzooi afgelopen moet zijn.

En dat de namen beter niet meer genoemd kunnen worden.

Op Ar.com is dit al heel lang het geval mede-aap...voorkomt een boel gezeik.
 
Ik ben er ook van overtuigd dat de undergroundlabs goeie gear willen produceren dit om hun naam niet slecht temaken engoed te blijven verkopen ,als je originele UG spullen hebt zit je goed .

MAAR dan komt de maar de mogelijkheid bestaat toch dat er wat klootzakken tussen zitten die de boel vervalsen en fake undergroundgear maken(uit winstbelangen) ,de etiketen etc zijn niet zo moeilijk te vervalsen .


Dus zoek een betrouwbare supllier;)

ik denk dat het laatste het belangrijkste is betrouwbare supplier ...
 
Ik ben ook benieuwd waar dit topic ineens vandaan komt. Om de namen van de labs niet meer te noemen vind ik onzin. Justitie is niet gek.
 
is denk ik ook wel het beste om geen labs meer te noemen ;denk dat iedereen ze toch wel kent...maar hoe zit het dan als er weer eens een nieuw lab komt mag die wel genoemd worden???

Er zijn wat nieuwe bij gekomen idd.

Ik wantrouw dat.
Ik zeg niet dat ze rotzooi hebben, maar ik weet ook niet of het goede spullen zijn.

Van deze 4 weten we het allemaal toch wel dat het goed zit.

Waarom dus je gezondheid MOGELIJK in gevaar brengen?
Voor 10 euro minder misschien?:(
 
Ik ben ook benieuwd waar dit topic ineens vandaan komt. Om de namen van de labs niet meer te noemen vind ik onzin. Justitie is niet gek.

Nee, maak het ze makkelijk.
Ik had jou wel wat hoger ingeschat maat!
 
Ik ben ook benieuwd waar dit topic ineens vandaan komt. Om de namen van de labs niet meer te noemen vind ik onzin. Justitie is niet gek.


Maar je moet het ze ook niet te makkelijk maken.
 
Er zijn wat nieuwe bij gekomen idd.

Ik wantrouw dat.
Ik zeg niet dat ze rotzooi hebben, maar ik weet ook niet of het goede spullen zijn.

Van deze 4 weten we het allemaal toch wel dat het goed zit.

Waarom dus je gezondheid MOGELIJK in gevaar brengen?
Voor 10 euro minder misschien?:(

;)

:slotje: voor dat er weer teveel over gelult gaat worden.
 
Als je een vermoeden hebt dat justitie tijd verkwanselt op dit forum (net als wij, maar wij worden niet betaald van belastingcenten!), dan zou het best een goede grap zijn om wat fake pm en email naar elkaar te sturen en een fake topic te openen over een nieuw U.G. lab. jammer genoeg zal het een lastige klus zijn om uit te vinden of de grap lukt. :(
 
Dat ze er tijd aan ''verkwanselen'' is een feit Lauw.
 
Dat zal eerder met zoekwoorden gaan. No way dat ze hier volop elke dag mee zitten te lezen. Grote kans dat ze hier wel af en toe kijken.
 
Er zijn wat nieuwe bij gekomen idd.

Ik wantrouw dat.
Ik zeg niet dat ze rotzooi hebben, maar ik weet ook niet of het goede spullen zijn.

Van deze 4 weten we het allemaal toch wel dat het goed zit.

Waarom dus je gezondheid MOGELIJK in gevaar brengen?
Voor 10 euro minder misschien?:(

daar ben ik me ook van bewust Maus en daarom dat ik het antwoord van jere ook heel goed vind van die betrouwbare supplier dat is gewoon het belangrijkste en dat je dan idd misschien iets meer betaalt is niet interessant....

maar aan de andere kant de 4 bekende waren ook ooit onbekend
 
daar ben ik me ook van bewust Maus en daarom dat ik het antwoord van jere ook heel goed vind van die betrouwbare supplier dat is gewoon het belangrijkste en dat je dan idd misschien iets meer betaalt is niet interessant....

maar aan de andere kant de 4 bekende waren ook ooit onbekend

Iedere echte user hier kent ze inmiddels.

En wat die nieuwe labs ook leveren, er is niets nieuws onder de zon.

Ik blijf bij het merk dat ik nu gebruik.
Gasten hebben me nooit teleur gesteld.
 
ik vind dit geen goed voorstel. ik heb niets met het belang van een lab, als eind gebruiker heb ik hele andere belangen en er is immers geen groter belang dan het eigen belang.

concurrentie, kritische reacties, etc dienen mijn belang. en die wil jij nu laten verdwijnen?

no tnx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven