MuscleMeat

Comeback "La Spears" bedroevend slecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

LuckyLuciano

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
12 jul 2007
Berichten
3.829
Waardering
0
Comeback Britney Spears 'bedroevend slecht'

Het optreden waarmee de Amerikaanse popzangeres Britney Spears gisteren haar comeback gestalte gaf, op de MTV Video Music Awards, was van een beschamend en bedroevend niveau, zo schrijft dagblad De Pers vandaag. De 25-jarige Spears opende de 24e editie van de MTV-awardshow met haar kersverse single 'Gimme more'.

Spears was gehuld in zwart kanten bh en dito onderbroekje. Af en toe vergat ze te playbacken en ook haar danspasjes waren verre van professioneel. Volgens De Pers was het met sterren gevulde publiek verbijsterd. Rapper 50 Cent keek beduusd toe hoe Britney zichzelf voor schut zette en ook Diddy, die met haar bevriend is, werd er stil van. Het zou het slechtste optreden betreffen dat ooit op de MTV-show is gegeven.

YouTube - MTV VMA'S 2007 - Britney Spears - Gimme More

Ik heb er medelijden mee :bang:, die is echt de weg kwijt.
Heeft die geen familie ofzo :scratch:
 
Apart hehe, maar ik durf te wedden dat het wel weer een dikke hit wordt.
 
haha ze staat erbij net alsof ze in haar broek heeft gescheten:o
 
wat is er met haar hoofd gebeurt??
 
lijkt net of ze er niet helemaal bij is
 
Dat het playbacken slecht ging maakt op zich geeneens zoveel uit bij zo een optreden. Maar maak er dan op zijn minst een goede show van. Ze stond er alleen maar een beetje britney spears te wezen, zonder enige moeite voor dansen te doen.

Maar ze komt er wel weer bovenop. Ze heeft goede support en ondersteuning nodig om haar weer in de goede richting te krijgen. Ze heeft veel meegemaakt en is nu hopelijk weer op haar weg terug. Lijkt me best moeilijk om al vanaf jongs af aan beroemd te zijn op de manier dat zij dat was. Na een paar verkeerde keuzes te hebben gemaakt moet ze nu toch wel klaar zijn ermee lijkt me.
 
ik vind d'r zielig.
het lijkt alsof ze geen enkele grip op haar leven heeft.

ik zou nog steeds wel met haar willen batsen, al was het alleen maar uit principe.
Zou ze makkelijker te scoren zijn nu ze mentaal zo labiel is?
 
heb gisteren korte reportage gezien over de MTV music awards.
Titney stond er idd heel ongewennig bij, maar ergens verstaanbaar als je 3 jaar niet meer op de planken hebt gestaan.

voor de rest was de 'muziek' is gewoon heel bedroevend en beneden alle peil, zowel van Brit als de andere artiesten.
als je ziet dat gaylord Justin T. en die achterlijke Rihanna (of hoe heet dat mens met haar k*tliedje van die fokin umbrella nu ook weer) met de prijzen gaan lopen dan is dit nog maar eens de bevestiging dat MTV al jaren zuigt.
ze sukkelen al een hele poos met tegenvallende kijkcijfers en proberen de muziekscene te domineren door oa zenders als TMF op te kopen.
het leuke aan MTV is jammergenoeg al heel lang verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor pure commerce.
ah, het zal me worst wezen. ze kunnen de pot op met hun prefab-artiestjes en hun slechte muziek :kots:
 
lol justin timberlake en rihanna:roflol:
 
****, this video is no longer available. :mad: Nou wil ik 'm zien ook.
 
Amy Winehouse (of zoiets) heeft er een concurrente bij!
 
Zielig maarja ze blijft toch geld verdiene ermee. En Amy Whinehouse vergelijken met britney spears is beetje erg hoor ok ze is drank verslaafd maar zij maakt tenminste deftige muziek.
 
volgens mij zit ze behoorlijk aan de verdovende middelen daarzo.
 
Back
Naar boven