AndroidHealthClinic

Ik wens jullie allemaal... (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Thanks flower, jij ook he :kiss:
 
maandag: borst + biceps
dinsdag: benen + buik maar dinsdag laat ik nu vallen, te zwaar als ik dan nog wat moet deadliften en squatten langs de lijn op het werk :P
woensdag: rustdag
donderdag: rug + achterkant schouders
vrijdag: schouders + triceps + buik

volgende week stopt mijn split, heb dan 8-9 weken dat schema gedaan en is het weer eens tijd voor iets anders ... denk ik, heb eigenlijk nog geen idee. Voordeel van het schema is dat je biceps 1 keer zwaar en 1 keer licht hebt gepakt en zelfde met triceps ongeveer.

waarom een ander schema? ga je niet meer vooruit op deze? iets wat goed werkt moet je lekker zo laten ;)
 
waarom een ander schema? ga je niet meer vooruit op deze? iets wat goed werkt moet je lekker zo laten ;)

tuurlijk ga ik wel vooruit. Had iets gehoord over afwisseling enzo :D Eigenlijk is dit wel het beste schema dat ik al heb gedaan. Behalve mijn chin ups zijn verslechterd :( zal ik er ooit goed in worden ??? toen ik fullbody deed kreeg ik sneller kracht bij en nu verzwak ik zelfs bij chin ups :o terwijl ik dan weer beter wordt in bench press, shoulder press ... rare toestanden met die schema's altijd :p ik ga nog zien. Hopelijk val ik deze week nix af, vorige week van 70 kg naar 68 teruggevallen op 1 dag, bleef 2 dagen op dat gewicht hangen en in het weekend gegeten tot ik scheten moest laten die nog nooit zo hard gestonken hebben en weeg nu terug 70 maar tijdens de week kan ik niet zo hard eten door het werk. Zat er vandaag iemand te trainen met even dunne armpjes als ik en doet hij eerst 4 setjes met 90 kg benchpress en daarna wat dumbbell press met 34 kg waarmee ik hem 8 herhalingen zag maken :o Ik snap het echt niet meer. hoe de **** is het mogelijk dat die gast zoveel kan heffen met even dunne armen als ik :( Dat wou ik juist nog even tussendoor vermelden :D
 
Het is eigenlijk triest gesteld, zoveel mensen die leven voor die paar dagen vrij in het weekeinde en de tijd daar tussen in het liefst zo snel mogelijk uit zitten.

Life sucks :(
Nee, het is niet wat je ervan maakt, het zuigt gewoon!
 
Life sucks :(
Nee, het is niet wat je ervan maakt, het zuigt gewoon!

i have 100 dreams and 1 dream can make 99 dreams come true. Euro-millions winnen :D
 
@brulsmurf: Fixeer je toch niet zo op de gewichten en op andere mensen ;) Je gaat er op vooruit, lekker zo houden dus. Verander eventueel de oefeningen die je beter zou willen hebben.

Wat bij mij werkte met chins was zoveel mogelijk herhalingen ermee [wat toen een stuk of 5 was] en meteen door naar pulldown om toch dezelfde beweging nog te kunnen maken, maar dan lichter gewicht dan lichaamsgewicht, soort van superset dus.
 
mijn pakketje btw :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Jonko, ben je nou echt zo blij met je pakketje dat je het ook al in mijn topic moet showen? (Ben blij dat je blij bent hoor. :kiss:)
 
die dxl ziet er wel ok uit :D
 
Back
Naar boven