Fitness Seller

In het belang van alle UG Labs! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ach, binnenkort zijn we toch van alle UG labs af. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat interne en digitale recherche druk op jacht zijn. En daarbij vertrouw ik geen enkel UG lab. Die krijgen hun shit toch maar uit china en daar nemen ze het niet zo nauw hoor.
 
Ach, binnenkort zijn we toch van alle UG labs af. Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat interne en digitale recherche druk op jacht zijn. En daarbij vertrouw ik geen enkel UG lab. Die krijgen hun shit toch maar uit china en daar nemen ze het niet zo nauw hoor.

:eek::eek::eek:
 

Ja, je kan wel zo reageren, maar geef mij eens op papier dat degene die die shit maken eerst hun shit onderzoeken op purity. En denk je nu echt dat een chinees met oog op de gezondheid de shit inpakt met steriel pak, schone schep?

Want als je dat denkt :rolleyes:

Nogmaals, ik gun alle labs hun ding hoor, maar kom aub niet vertellen over hoe goed bepaalde labs zijn. Want ze weten van hunzelf niet eens hoe "puur" en steriel het is.
 
Als jij gelijk zou hebben dan liepen er heel wat mensen in nl en be met vreselijke wonden.
Jij beweert dat er onzuiverheden zijn die dat veroorzaken toch?
Maar kerel, ik ga hier echt niet verder op door.

Hou jij het lekker bij abu's en norma.
Dan weet je altijd zeker dat je goed spul hebt! :D
 
Jij beweert dat er onzuiverheden zijn die dat veroorzaken toch?

Waar beweer ik dat? Zo krijg je wel rare discussies erover ja.
Maar vooral alleen over de goede aspecten praten van de UG labs....de rest doen we met oogkleppen of niet?

Alleen daarom al is je beginpost niet nuttig. Je wilt een discussie starten, maar kan geen kritiek aanhoren.
 
Nadeel is dat de zogenaamde echte labels 90% van de tijd ook fake zijn. Dat schiet dus ook lekker op.
Plus prijstechnisch is een UG vaak ook prettiger.
 
Als je de goede mensen weet, dan zal dat wel meevallen...fakes worden vaak verkocht aan degene die net beginnen of waarvan de dealert de persoon helemaal niet kent.
 
Waar beweer ik dat? Zo krijg je wel rare discussies erover ja.
Maar vooral alleen over de goede aspecten praten van de UG labs....de rest doen we met oogkleppen of niet?

Alleen daarom al is je beginpost niet nuttig. Je wilt een discussie starten, maar kan geen kritiek aanhoren.

Waar beweer je dat??
Sorry hoor, maar jij hebt het over een Chinees die geen pakkie aan heeft en geen schone schep gebruikt.
Waar wil je dan heen met dat verhaal??

Kritiek wil ik wel aanhoren, boeit me niets.
Ik wil alleen ook volgend jaar nog steeds mn vialletjes test kunnen krijgen.
Jij hoeft je geen zorgen te maken met je HG of wel?

Nadeel is dat de zogenaamde echte labels 90% van de tijd ook fake zijn. Dat schiet dus ook lekker op.
Plus prijstechnisch is een UG vaak ook prettiger.

Dat was ook sarcastisch bedoeld kerel.;)
 
Trouwens Yzord, welke IGF en HGH pak je nu?
 
Wat heeft dat te maken met blue tops? Het gaat hier om achterkamertjes labs welke in pannetjes shit lopen te brouwen en waarvan jij loopt te beweren dat het altijd goed is qua volume en nooit ondergedoseerd. Was te merken met MRP of niet?

Alsof ik dondersgoed weet dat de blue tops niet ok zijn. 9 van de 10 vials zijn niet eens vacuum. Maar het scheelt nog dat de blue tops eenmalig gefabriceerd worden en niet nog eens in NL ergens in een duister kamertje door vele handen, pannen, filters etc. gaan.

Nogmaals, je begrijpt mijn hele houding niet in dit topic. Ik gun elke lab zijn bestaan, puur omdat het dan voor velen haalbare shit is. Maar dat je beweert dat die 4 labs allemaal goed zijn, nooit overgedoseerd en altijd steriel....mja, vul maar in.

A) Jij kan nooit weten of die vials goed steriel zijn of goed gedoseerd. Ook al maak je ze zelf, je weet het nooit.
B) Een labresult van een vial is geen bewijs dat alle batches ook ok zijn.
C) Weet jij of die chinees kebap heeft lopen eten van te voren en dan jouw 100gr test uit een megagrote ton schept met een schep die er al jaren inligt.

Dit is geen persoonlijke aanval op jou, het is een aanval op jouw mening over de UG labs. Want wat je zegt is gewoon gevaarlijk. Zolang er geen goede controles worden uitgevoerd op de UG vials zoals in een pharamceutisch bedrijf, kan en mag jij nooit beweren dat het goed is qua volume of steriel zijn. Want het kan met een miljoen vials goed gaan....als net die ene bacterie in een vial zit...is het gebeurt.
 
Waar beweer je dat??
Sorry hoor, maar jij hebt het over een Chinees die geen pakkie aan heeft en geen schone schep gebruikt.
Waar wil je dan heen met dat verhaal??

Als jij gelijk zou hebben dan liepen er heel wat mensen in nl en be met vreselijke wonden.
Jij beweert dat er onzuiverheden zijn die dat veroorzaken toch?

Jij hoeft je geen zorgen te maken met je HG of wel?

Jij beweert dat ik beweer dat er mensen rondlopen met vreselijke wonden. Daar val ik over. En dat lijkt me niet meer dan normaal als ik zoiets helemaal niet gezegd heb..toch?

En nee, ik maak me geen zorgen nee. 20 ampullen aburaihan voor 16 dollar uit iran, kan ik geen buil over vallen nee. Ik heb gewoon liever HG's, ieder zijn ding toch?
 
Succes heren!!

Ben hier niet om mijn gelijk te halen, daar hebben we Yzord voor!

Nogmaals veel succes!
 
Succes heren!!

Ben hier niet om mijn gelijk te halen, daar hebben we Yzord voor!

Nogmaals veel succes!

Ach, stel je niet aan zeg...je laat jezelf wel kennen hoor, bahbah
 
Jij beweert dat ik beweer dat er mensen rondlopen met vreselijke wonden. Daar val ik over. En dat lijkt me niet meer dan normaal als ik zoiets helemaal niet gezegd heb..toch?
als iets niet steriel is, wat jij van sommige labs betwijfeld, dan zouden er nu veel mensen rond lopen met infecties. Als homebrewer kan je 100% zkr weten of iets steriel is of niet, zelfs als de poeder waarvan het gemaakt wordt poep is..zolang het maar goed gefilterd wordt is dr nix aan de hand...

je hebt wel gelijk dat je niet weet of het onder/over gedoseerd is, maar dat het steriel is is over het algemeen wel duidelijk anders hadden we wel meerdere klachten gehoord....

edit die 100% zkr is natuurlijk niet waar...we houden het op 99.99%
 
als iets niet steriel is, wat jij van sommige labs betwijfeld, dan zouden er nu veel mensen rond lopen met infecties.

Je vergist je in het menselijk lichaam. Een lichaam kan een hoop verdragen.
Maar weet je klaas, ik bemoei me er niet meer mee. Ik heb mijn mening gegeven over hoe ik erover denk, du sik laat het er maar bij. Een discussie is schijnbaar niet mogelijk.

Karma voor je laatste zin.
 
Je vergist je in het menselijk lichaam. Een lichaam kan een hoop verdragen.
Maar weet je klaas, ik bemoei me er niet meer mee. Ik heb mijn mening gegeven over hoe ik erover denk, du sik laat het er maar bij. Een discussie is schijnbaar niet mogelijk.

Karma voor je laatste zin.

mjaa die ingecapselde shit van mij van een paar jaar geleden doet me misschien toch wel enigszins een klein beetje doen twijfelen...
 
Ja, je kan wel zo reageren, maar geef mij eens op papier dat degene die die shit maken eerst hun shit onderzoeken op purity. En denk je nu echt dat een chinees met oog op de gezondheid de shit inpakt met steriel pak, schone schep?

Want als je dat denkt :rolleyes:

Nogmaals, ik gun alle labs hun ding hoor, maar kom aub niet vertellen over hoe goed bepaalde labs zijn. Want ze weten van hunzelf niet eens hoe "puur" en steriel het is.

Ik weet niet hoor maar dit is dus hetgene waar maus je voor waarschuwt, dit soort dingen heb jij ook niet op papier dus waarom zou je die mening uiten je helpt er niemand mee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven