MuscleMeat

biceps niet meer traine (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_91

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
28 feb 2007
Berichten
107
Waardering
3
Lengte
1m99
Massa
153kg
Vetpercentage
41%
als je je biceps niet traint kunnen je armen nog steeds wel breed worden toch, want is het niet de triceps die je arm breed maken??

dit omdat ik nu 2 barbbels heb en die zet ik wat lichter zodat ik me triceps beter kan trainen, alleen geen zin om steeds die gewichten te wisselen want dat duurt me te lang en ik wil gewoon ff tussendoor me armen en schouders trainen met die gewichten,( borst doe ik met opdrukken soms ff en rug met optrekken aan de trap )
 
staat er toch
 
maar kan je de vraag niet gewoon beantwoorden?
 
als je je biceps niet traint kunnen je armen nog steeds wel breed worden toch, want is het niet de triceps die je arm breed maken??

dit omdat ik nu 2 barbbels heb en die zet ik wat lichter zodat ik me triceps beter kan trainen, alleen geen zin om steeds die gewichten te wisselen want dat duurt me te lang en ik wil gewoon ff tussendoor me armen en schouders trainen met die gewichten,( borst doe ik met opdrukken soms ff en rug met optrekken aan de trap )


o o mega inkopper
 
als je je biceps niet traint kunnen je armen nog steeds wel breed worden toch, want is het niet de triceps die je arm breed maken??

dit omdat ik nu 2 barbbels heb en die zet ik wat lichter zodat ik me triceps beter kan trainen, alleen geen zin om steeds die gewichten te wisselen want dat duurt me te lang en ik wil gewoon ff tussendoor me armen en schouders trainen met die gewichten,( borst doe ik met opdrukken soms ff en rug met optrekken aan de trap )

om te beginnen worden je schouders en rug breder.... en je armen dikker.als je geen zin hebt om gewichten te verwisselen kun je beter op voetbal.en ten slotte mag je geen vreggah bek hebben tegen andere forumleden.
 
nee triceps en biceps zijn even groot.
 
ik zit al op voetbal.. ik train gewoon een beetje extra met die gewichten...
 
ik heb er al wat op gevonden..: een barbell voor bicep eentje voor tricep :P

hebben jullie nog wat leuke oefeningen voor de zijkant van de schouders die niet bij de oefeningen gids staan?? want mijn barbells worden nu gebruikt voor de triceps en biceps dus is er niks meer over voor de schouders behalve als er een schouder oefening is die je maar met een barbell kan doen en die ongeveer even zwaar is als tricep kickback ofzo ;)
 
Hoe zwaar doe jij de kickback?
 
tuurlijk zijn er oefeningen die je met dumbbells kan doen en even zwaar zijn als kickbacks.
en sorry , maar als je te lui bent om die gewichten even te veranderen.. :rolleyes:
 
als je voetbal doet hoef je niet meer je biceps en buik te trainen, die komen al genoeg onder druk te staan en zullen massief zijn.
 
Back
Naar boven