XXL Nutrition

Politieke correctheid: De Duitsers zijn er beter in (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lauw

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
27 jan 2004
Berichten
7.531
Waardering
9
nu.nl/algemeen | Ontslag wegens prijzen familiebeleid nazi's

In Duitsland zijn ze door een collectief schuldgevoel echt eeeeeeenorm politiek correct. Dit is het laatste wapenfeit. :rolleyes:

Je mag nooit vergeten wat er gebeurd is (en vooral niet waarom het gebeurd is!), maar om door te schieten in politiek correctheid is zeker geen oplossing.

Nou ja, Duitsland interesseert jullie waarschijnlijk geen zak, maar ik heb 7 jaar verkering gehad met een Duitse en dus ben ik redelijk op de hoogte van de Duitse cultuur & maatschappij. En ik verveel me met dit k*tweer, dat ook.

Voor een paar jaar terug hebben ze nog een imam uitgezet die bekend stond als de Kalief van Keulen. Ik heb die vent wel eens gezien omdat zijn moskee naast een kroeg stond waar ik vaak kwam. Maargoed, het heeft 2 jaar geduurd voordat ze die vent Duitsland uit konden kicken. En toen las ik het berichtje op nu.nl en toen voelde ik weer wat ouderwetse irritatie omhoog komen. En dat moest ik kwijt. Vandaar dit topic. Dus... ik denk dat ik er zo nog maar 1 open, even zien of het ophoudt met regenen.
 
Het ligt nog altijd zeer gevoelig ja, grapjes erover kunnen ook niet daar.
 
don't mention the war tegen de moffen
 
Maar er was in die tijd ook iets goeds; en dat waren de waarden, de kinderen, de families en het saamhorigheidsgevoel. Dat is allemaal afgeschaft, er is niets van over", zei de schrijfster.

lekker conservatief trutje als je het mij vraagt.
 
Ze vergeet dat de treinen op tijd reden, kan de NS toch een mooi voorbeeld aan nemen. Goed het was meestal een enkeltje maar stipt waren die Duitsers wel.
 
Ze vergeet dat de treinen op tijd reden, kan de NS toch een mooi voorbeeld aan nemen. Goed het was meestal een enkeltje maar stipt waren die Duitsers wel.

:roflol:

Ook niet zo politiek correct maar wel grappig. :D
 
Back
Naar boven