XXL Nutrition

kotsen

Bezoekers in dit topic

Gast 2315

Colossal Veteran
10 jaar lid
Lid geworden
14 mrt 2006
Berichten
15.542
Waardering
406
Lengte
1m91
Massa
128kg
Wie heeft dit ook regelmatig? Dat je aan het eten bent (of soms niet eens) en dat je ineens moet kotsen. Echt super k*t vind ik het, gelukkig kan ik het altijd nog doorslikken maar het is zo ****ing ranzig :(
 
's Ochtends heb ik dat af en toe, heb nog nooit gekotst, maar heb het gevoel dat ik moet kotsen wel.
 
af en toe wat 'zuur' dat opkomt maar kotsen niet echt
 
Wie heeft dit ook regelmatig? Dat je aan het eten bent (of soms niet eens) en dat je ineens moet kotsen. Echt super k*t vind ik het, gelukkig kan ik het altijd nog doorslikken maar het is zo ****ing ranzig :(

heb er de laatste tijd heel veel last van.heb ook gedacht dat ik iets had ofzo.smorgen om 6 uur 2 happen kwark en kon het nauwlijk binnenhouden.indd heel lastig als je niet goed kan eten.
 
Twee keer over mn nek gegaan in de afgelopen bulk week, hardcore!
 
Twee keer over mn nek gegaan in de afgelopen bulk week, hardcore!

wel weer opgegeten? dan kun je het pas hardcore noemen ;) [of iig, flink smerig :p]

ik heb het iig nooit
 
Ik kan gelukkig steeds beter slikken :P Ik heb het heel vaak met kwark, shakes of bananen. Vooral bananen zijn voor de 2e x ranzig, allemaal van die stukjes :(
 
Klinkt niet normaal, ik zou toch eens naar de dokter gaan als je dit vaak hebt. Ik heb zelf vaak last van dat het zuur omhoog komt, maar heb Omeprazol voorgeschreven gekregen en werkt echt super.
 
Ik heb het ook wel soms, maar dan alleen 's ochtends. Vooral als ik dan een beetje actief moet doen :(
 
Alleen 's ochtends wanneer ik vis probeer te eten. Rest gaat er gewoon in. En 's ochtends flink wat ook.
 
Geen last van ... alleen met benentrainen ligt het me wel eens hoog in de keel :P
 
enkel als ik veel gegeten heb en dan boer.. dan komt er wel eens wat van dat zuur op, maar voor de rest heb ik er geen last van.
 
weinig tot nooit last van. misschien moet je iets minder eten. braken heb je ook niets aan.
 
Minder eten is niet echt een optie als je zwaarder wil worden :rolleyes: Ik kots het ook niet uit he (99 van de 100x) slik het weer netjes door.
 
hmm normaal drink ik zo'n pep drank in de gym, al 2 maand niemeer binnen, dus 2 maand aquarius en shit. Gistren hebben ze het weer, ik dorst, 2 flessen gedronken dus 1 liter. Lag nogal op de maag :eek:Toen ik legpress deed voelde ik het zuur tot in men keel. Niet prettig :D
 
Nee, gelukkig geen last van! zou ook niet goed zijn, elke ochtend een gevoel van moeten kotsen? ???
 
Eet je misschien te snel? Gewoon rustig kauwen en niet te grote brokken in 1 keer doorslikken.
 
yep, heb het vrij vaak dat ineens wat naar bovenkomt als ik veel heb gegeten. Maar slik het snel weer door. I wouldn't wanna waste good food :D
 
Soms bij het laaste beetje 's ochtends in mijn havermout shake. Je skaked wel, maar hoe meer je op hebt hoe dikker het wordt :D. Soms is het even doorbijten dan :P
 
Back
Naar boven