XXL Nutrition

Dennis Wolf in Koloseum - 3 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

The Rock

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2004
Berichten
13.291
Waardering
234
Lengte
1m94
Massa
118kg
Dennis Wolf - Maandag 10 september - 280lbs

6aeyo7m.jpg


5z5wr3r.jpg


6c5l382.jpg


66olgls.jpg


54dqo08.jpg


[afbeelding niet meer beschikbaar]

4q4owv5.jpg


6cq02h1.jpg


54n3rzt.jpg


549598z.jpg
 
hij is al aardig groot zag laatst ze dvd.
 
als zijn armen en benen wat dikker waren ,was hij de nieuwe mr "O" , die borst is fantastisch :thumbup:
 
Kijk dat bedoelde ik nou...;)
Kwam deze foto's een paar minuten geleden ook al ergens tegen op een forum uit de USA...zo zeker is het dus nog niet dat het tussen Cutler en Coleman gaat, Wolf staat er 3 weeks out b.v. al iets beter bij dan Jay:eek:.
 
Armen mist ie idd wat op.
Hams ook. Kan ook lijken omdat ie low carbs enzo is.
Nadeel van dit soort foto's. Je weet nooit hoe ze op dat moment op een wedstrijd zouden staan.
 
Kijk dat bedoelde ik nou...;)
Kwam deze foto's een paar minuten geleden ook al ergens tegen op een forum uit de USA...zo zeker is het dus nog niet dat het tussen Cutler en Coleman gaat, Wolf staat er 3 weeks out b.v. al iets beter bij dan Jay:eek:.


Hij is droger op dit punt, maar dat zegt imo. Kwaliteit van Jay vind ik wel beter:)
Plus hij komt van de Milos stal. En die vernken het de laatste dagen;)
 
Haha.. afschuwelijk wit.
 
Hij is droger op dit punt, maar dat zegt imo. Kwaliteit van Jay vind ik wel beter:)
Plus hij komt van de Milos stal. En die vernken het de laatste dagen;)

Yep precies;)...ha, ha ik stond op het punt dit al te posten, ha, ha:D.
Veel Europese pro's hebben de neiging om op Milos koers te varen:o....denk dat dit juist een verkeerde koers is;)...Milos is een master kwa training maar
in wedstrijdvoorbereiding schiet hij tekort.

Kijk b.v. na Silvio Samuel, Milos had hem bijna kapot gemaakt met zijn bizarre juice cycles en kijk waar Silvio nu staat.
 
Die taille bij zulke massa is echt ongelofelijk.
 
Brute fysiek heeft die duister toch,hij is ook behoorlijk wat gegained in de afgelopen tijd,zeker olympia waardig en zelfs top 10 matteriaal.Traps ogen alleen wat plat bij zn latspread achter,taille is niet meer van dit tijdperk.:thumb:
 
hoe oud is deze kerel eigenlijk,en vanwaar is hij? Duitsland?
 
hoe oud is deze kerel eigenlijk,en vanwaar is hij? Duitsland?

Idd, net als Ruhl, Schlierkamp, Rockel, Scholz, Frey en Kallbach...bij onze buren is de kwaliteit van de creatine iets beter denk ik:scratch::D.
 
is 28 als ik me niet vergis
 
Volg hem nu al een tijdje en moet zeggen dat hij op de goeie weg is om Mr O te worden. Alleen dat zal nog wel een paar jaartjes duren. Geweldige "witte" fysiek :D
 
wat een lats :)

spytig van die huge stretchmark op zn linkerlat :)

definitie benen kan ook iets beter, maar er zijn dan nog 3 weken te gaan ook :)

zonnebankkuurtje zou hem ook niet misdoen :p

wel een huge mofo :p taille is monsterlijk :)
 
Ziet er indd goed uit!

Mag wel wat tanning gebruiken, maar vraag me af hoe zo'n beest onder de zonnebank past... zal wel meer richting zonnehemel gaan? :D
 
zou me niet verbazen als ie in de top 6 komt zodat ie al gekwalificeerd is voor de olympia´08...
 
Back
Naar boven