XXL Nutrition

Mijn weg naar 800kg totaal (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Zwaar werk in de losse racks ... en wat nouals je failed met een 270kg squat ? Denk niet dat je broer dat even uit je nek cleaned :/

Verder nice dude

Laat je toch gewoon vallen?
 
270kg 'gewoon laten vallen' ???

van je af gooien naar achter, het kan maar het is wel risicovol lijkt me want je kan ook voorover duikelen en dan gooi je 'm niet meer achter van je af.
 
Zwaar werk in de losse racks ... en wat nouals je failed met een 270kg squat ? Denk niet dat je broer dat even uit je nek cleaned :/

Verder nice dude

waarom heb je anders een spotter? Handen onder zijn armen en zo mee omhoog trekken. Hij zal ook wel zelf nog een beetje helpen zeker om omhoog te gaan?
 
waarom heb je anders een spotter? Handen onder zijn armen en zo mee omhoog trekken. Hij zal ook wel zelf nog een beetje helpen zeker om omhoog te gaan?

nja en moest het echt niet gaan en hij zit in 'the hole' onder de bar kan je toch gewoon de bar van zen schouder naar achter trekken?
 
In Izogym hebben ze niet eens een powerrack, enkel losse staanders en daar zitten meerdere gasten die 250+ squatten. It's all in the mind.

Zondag 9 september

Niet al te veel energie vandaag, ik denk dat ik vrijdag een beetje overdreven heb. Mn rug was nog volledig in de prak, dus een degelijke bench-techniek zat er niet echt in.

1) Bench Press
5 x 60
5 x 60
5 x 60
3 x 100
3 x 100
3 x 120
3 x 120
3 x 140
los shirt aan
1 x 155
1 x 165
1 x 172,5kg
shirt af

al bij al nog redelijk, maar er stond 175-180 op het programma

2) Driebord medium greep
5 x 100
5 x 120
5 x 140
3 x 150 :mad: luiaard !
En dan was de bobijn af, normaal ga ik hier tot 170

3) Incline Bench
6 x 60
6 x 80
6 x 100
6 x 120
12 x 80
12 x 80

4) Cable Crossover

4 x 12
 
jammer dat je niet je doelen hebt gehaald maar wel begrijpelijk als je naar de training van vrijdag bekijkt ;) toch mooi volume op je bench.
 
jammer dat je niet je doelen hebt gehaald maar wel begrijpelijk als je naar de training van vrijdag bekijkt ;) toch mooi volume op je bench.

Het was ook alweer mn zesde training deze week, ik ga dat niet blijven doen
 
Toch wel behoorlijke cijfers weeral, mss niet je doelen maar zoals je zegt voor een mindere shape vandaag héél goed getraind imo. 6 keer per week zo zwaar trainen is een overkill niet? :D
 
Toch wel behoorlijke cijfers weeral, mss niet je doelen maar zoals je zegt voor een mindere shape vandaag héél goed getraind imo. 6 keer per week zo zwaar trainen is een overkill niet? :D

Er zaten 2 heel lichte trainingen in van 30-45min (dinsdag en donderdag)
 
Maandag 10 september

1) Front Squat
5 x 60
5 x 60
5 x 60
3 x 100
3 x 100
1 x 135
1 x 155
1 x 175kg PR !

2) Safety Bar Squat
7 x 5 reps

3) Leg Press
5 x 15 reps

4) Lat Pulldown
4 x 10

Nog steeds wat stijf van vrijdag, speed deadlift en rows heb ik dan maar overgeslagen. Toch een goeie training inclusief 1 PR.
 
Laatst bewerkt:
Doe je goed
 
damn, want een FS man :eek:
 
Hey squatkoning, geen last meer v.d. blessure zeker ?
 
Als je voor de 200 FFSQ gaat, wil je die dan vastleggen op film? Hebben we weer een mooi motiverend filmpje er bij.
 
Log is 8 dagen oud en nu al 1288x bekeken. Hoe bedoel je populair :roflol:
 
Hey squatkoning, geen last meer v.d. blessure zeker ?

LOL

haha ja dat lijkt wel voorbij hoor ! maar voorzichtig omhoog gaan is de boodschap, "greed leads to suffering" zoals ik heb mogen ervaren...



Als je voor de 200 FFSQ gaat, wil je die dan vastleggen op film? Hebben we weer een mooi motiverend filmpje er bij.

Was ik van plan, is wel nog niet voor de eerste weken, ik doe nu conjugate squat hé ; volgende maandag is squat+chains, dan weer box squat met suit, dan weer front squat
 
Nice, wat voor chains heb je? En bands, die had je inmiddels al besteld he?
 
Back
Naar boven