Fitness Seller

Voor welk PR ga je vandaag ? (4 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Het weekend wat ziek geweest, dus even kijk hoe het met me kracht zit maar anders misschien wel 3x200sq ofzo ff voelen
 
sappie = mietje = homo :D

Ik heb het regelmatig door het deadliften dat mijn volledige eelt eraf scheurt en je dus zonder vel aan je klauw nog een zwaardere set moet liften en de rest van je rug training nog moet afmaken. De pijn komt later wel bij het douchen ;)
 
sappie = mietje = homo :D

Ik heb het regelmatig door het deadliften dat mijn volledige eelt eraf scheurt en je dus zonder vel aan je klauw nog een zwaardere set moet liften en de rest van je rug training nog moet afmaken. De pijn komt later wel bij het douchen ;)

gewoon wat duck tape of dikke laag krijt erover, stopt het wel met bloeden np
 
Vandaag gaan we kijken of we * 15m3 eikenhout op kunnen kloven in 3 uurtjes.:eek:
Dus van boom tot mooie blokjes.:D
 
Ouch, succes :D. Heb onlangs thuis nog een es geveld en geklieft, zaten paar ogen in ( waar grote tak uitgroeit op een stam ), die zijn echt k*t om te klieven lol. Als je niet goed langs de nerven slaat vliegt je bijl zo trug te lucht in :D
 
Daarom gebruik ik een kloofmachine en geen bijl:D
Heb idd ooit een terug gehad in me gezicht en dat doet echt PIJN:eek:
 
Daarom gebruik ik een kloofmachine en geen bijl:D
Heb een één keer idd terug gehad in me gezicht en dat doet echt PIJN:eek:

een kloofmachine, wat is dat nu weer voor ouw venten materiaal :rolleyes:
 
ik ga vandaag mn 200KG herhalingen top met Deadlift proberen te verbreken!!:)..
en misschien een compleet nieuwe top neerzetten:)
 
vandaag een PR bij het bankdrukken 150 kg.
 
netjes dutchstrength!!:D:D
 
ik ga vandaag mn 200KG herhalingen top met Deadlift proberen te verbreken!!:)..
en misschien een compleet nieuwe top neerzetten:)

pff ff rustig kerel ik ben net weer begonnen ja maak t niet al te moeilijk voor me!
ik zit nu miss nog maar op 180 ja hehe

vandaag een PR bij het bankdrukken 150 kg.

lekker kerel top gewicht is dat!
 
o ja en ik ga zaterdag denk ik voor de 180 deadlift haha
 
Ik wil de komende dagen wat Press-PR's...
morgen floor press en zondag incline, dat zou leuk zijn voor deze week
 
ik ga vandaag mn 200KG herhalingen top met Deadlift proberen te verbreken!!:)..
en misschien een compleet nieuwe top neerzetten:)

Wil de draad niet hijacken maar...

Niels jongen kan je beter niet ff wachten daar mee?? Je hebt zaterdag nog op reps tot het uiterste gedaan op de deadlift van de grond. Als je nu alweer wilt/moet maxen (wel erg dicht na de wedstrijd maja..) kan je dan niet beter voor een max box squat of max goodmorning gaan? Of een zware triple op een van deze twee. En als je perse moet trekken doe het dan vanaf blokken of vanaf een schijf..Je deadlift gaat niet altijd omhoog door te deadliften he!! Trek jezelf niet in tweeen en varieer een beetje.

Gewoon een kleine tip..meer niet..haha.
 
5x210 is vrij easy gelukt.(omgerekend ook geen pr omdat 5x210 synoniem staat aan 236 en mn pr 240 is maar toch een 5 rm pr)
 
lekker wannabee!!!

@ironsportie: idd te veel deadliften werkt averechts zo een 4/5x per week maar 2x in de week 1x max tot 4 hh en de ander keer herhalingen maken max heeft voor mij wonderen vericht!
maar iedereen zit anders in elkaar dus eigenlijk komt t erop neer dat dit ook slap gelul is haha
 
Back
Naar boven