XXL Nutrition

Dennis Wolf in Koloseum - 3 weeks out (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij geeft licht :P mag wel een zonnebankje gebruiken ja :')

Verder gigantisch brute fysiek.
 
Ziet er indd goed uit!

Mag wel wat tanning gebruiken, maar vraag me af hoe zo'n beest onder de zonnebank past... zal wel meer richting zonnehemel gaan? :D

Jay heeft zo'n soort kamer waar hij echt in staat, en dan helemaal rondom zijn van die zonnebank lampen.
 
Komt nog een kleine puntjes massa op specifieke plekken tekort. Maar als deze jongen zich zo blijft doorontwikkelen. Dan kon hij binnen nu en 5 jaar wel een heel goed Mr. O worden.
 
geweldige fysiek voor iemand van 28 :D sommige punte komt ie mss een beetje tekort ja, dat wel! maar zal zekker dit jaar een top 10 plaats behalen! echt een brut wit monster :eek: een streef fysiek hehehehehe
 
geweldige fysiek voor iemand van 28 :D sommige punte komt ie mss een beetje tekort ja, dat wel! maar zal zekker dit jaar een top 10 plaats behalen! echt een brut wit monster :eek: een streef fysiek hehehehehe

28 :eek::eek: daar wil ik ook wel voor tekenen
 
Idd, net als Ruhl, Schlierkamp, Rockel, Scholz, Frey en Kallbach...bij onze buren is de kwaliteit van de creatine iets beter denk ik:scratch::D.

dacht het al,maar die is pas 28jaar !!,die heeft nog mooie vooruitzichten voor de volgende jaren,that's for sure.
 
Aaaaah my eyes.
De witte reus ik vind Wolf niet zo bijzonder.
 
De genetics voor arms heeft hij niet. Voor de rest zal hij het ver schoppen.

Het mooiste aan hem vind ik nog zijn taille. Ongelovelijk smal. Heel wat anders dan die smerige guts van andere pro's.
 
Het is een prachtatleet en dan nog die taille!!!
 
die gast heeft echt een indrukwekkende vooruitgang geboekt de laatste jaren.

bij de Milos' family is hij ook aan het goede adres.
 
Jay heeft zo'n soort kamer waar hij echt in staat, en dan helemaal rondom zijn van die zonnebank lampen.

Jip ... Tanning booth van HEX, natuurlijk word die weer gesponsord.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ben niet zo bijster onder de indruk asl iedereen hier. Armen zijn proportioneel te klein. Zijn taille is klein dat klopt. Maar lijkt voornamelijk klein door zijn hoge lats. Iets wat hem zeker punten kost. Top 10 plaats wel. Top 6 lijkt me sterk. Heeft denk niet het totale genenpakket om ooit Mr O te worden imo.
 
foto's zijn ook veel dichterbij genomen dan die van ron en jay. Vertekend een hoop. Ik zet m tussen plaats 6 en 10.
 
Ik denk dat deze jongen als hij zo door gaat voor zijn 30ste in de top 3 beland op de Mr. O. misschien wel een eerste plek, maar er is zo veel sterke concurrentie.
Wat een gruwelijke fysiek en dan nog met zon taile!!
Volgens mij is hij ook redelijk low carb of zo, dus ben benieuwd hoe hij er over een paar weken bij staat met wat tan. De zonnebank heeft hij in ieder geval nog niet uit gevonden.
Ik weet niet wat is met die Duitsers maar ze zullen wel goede juice hebben, maar wat een massa beesten worden daar toch gefokt, lol.
 
Ik weet niet wat is met die Duitsers maar ze zullen wel goede juice hebben, maar wat een massa beesten worden daar toch gefokt, lol.

Het waren de duitsers die in de oorlog voor het eerst met AS experimenteerden. Wie weet lopen ze vandaag de dag nog steeds voor op de rest van de wereld :rolleyes:
 
hahah, wat heeft respect daar nu mee te maken. Het is ook gewoon een witte reus, en ik geloof niet dat Wolf uberhaupt zo nu en dan een zonnebank pakt. Bruiner dan dit word je eigenlijk altijd wel.
 
Back
Naar boven