XXL Nutrition

mensen tegen geweld. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
oke hier een vraag aan jullie , wat mij opvalt is dat jullie je altijd kwaad maken om geweld.als het bijvoorbeeld een topic word geopend over een moord en geweld (met vuisten.... mes ) logisch eigenlijk.vind dit ook niet kunnen.maar je hebt van die mensen die je het leven zuur maken en lastig zijn... en je behandelen hoe jij het niet vind kunnen.dit valt bijvoorbeeld niet uit te praten.je kent die gasten wel.slaan jullie er dan ook op los ? of vinden jullie het beter om weg te lopen ( gay ) brand maar los brede mofo's :D
 
Ik vermijd altijd de confrontatie. Kort daarna heb je wel iets van, had ik die persoon toch meer even een lesje geleerd... Maar hoe langer je erover nadenkt, hoe meer je beseft dat zo'n situatie vermijden veel volwassener is, en je er zelf ook minder door in de problemen komt. Geweld lost echt niets op... (tenzij natuurlijk uit zelfverdediging of om iemand uit een situatie te redden).
 
ik ben tegen geweld maar soms moet het.....als praten niet meer werkt
 
Leer typen GVD!!
 
Soms kan het niet anders. Als je er niet omheen kunt, dan moet je er goed om kloppen.

Maar geloof me, zeer zeer zeer vaak kan je het oplossen zonder geweld.
 
Maar geloof me, zeer zeer zeer vaak kan je het oplossen zonder geweld.
Ik geloof je, zelfs bij protestacties is dat mogelijk ;)
 
Over rechtvaardigheid zal je mij ook niet horen huilen; onrechtvaardigheid kan ik echter niet verdragen.
 
Soms is geweld de beste oplossing. Met sommige mensen kun je nou eenmaal geen normaal gesprek voeren.

Zelf zal ik alleen iemand slaan als diegene mij dreigt te gaan aanvallen of mij of mijn familie erg beledigt.(met kk en dat soort dingen)

Gebeurt niet zo vaak trouwens.
 
Ik ben een wegloper.

De samenhang en solidariteit in de samenleving is zodanig dat ik er niet over peins om in te grijpen bij een ruzie op straat. De kans is me iets te groot dat ik bij de ruzie betrokken raak en niemand het vervolgens voor mij opneemt.

En als mensen met mij ruzie zoeken dan doe ik alleen mee als fysiek niet weg kan lopen. Of als ze aan mijn meisje komen. Of als ze me boos maken. Maar verder niet. :D

Ik heb 3 keer daadwerkelijk gevochten. 2 keer op straat en 1 keer op school. 2 keer gewonnen en 1 keer verloren (als je de gezichtsschade vergeleek met die van mn sparringspartner :D ). De laatste keer dat ik heb gevochten was ik 23-24 oid. Alweer een tijdje geleden dus.

Weet je wat trouwens typisch is, dat ik alleen met autochtonen heb gevochten. Uiteraard heb ik ook mijn portie vervelende multiculturele aanvaringen gehad (ik kan me er 3 redelijk goed herrineren, het standaardwerk, hufters in de bioscoop, hufters die je duwen in de kroeg en hufters die naar je spugen op straat), maar die liepen altijd met een sisser af. En ik vermoed dat dat komt omdat ik de stront nogal dicht bij het hart heb zitten en heel snel heel emotioneel wordt (zeg maar gerust hysterisch boos). Je kent dat wel, zo'n kerel die met een vuurrode kop midden op straat hysterisch schuimbekkend staat te brullen dat ie je helemaal kapot gaat maken oid. Zo' man ben ik ook. Maar dan haken de meeste multiculti huftertjes vreemd genoeg af.
Wat mij sterkt in het vermoeden dat ieder mens, dus ook multicultiteringlijers, bij een reeële dreiging van fysiek geweld snel het hazepad kiezen.
 
Geweld is geen oplossing maar soms wel een handige optie om mensen iets duidelijk te maken. Geweld is er natuurlijk ook in veel verschillende categorieën; Sommigen huilen al over mishandeling als naar ze gewezen word. ???
 
op school wel eens iemand een paar klappen gegeven.hou niet van ruzie maar zulke personen zie je elke dag in je klas en kun je je niet laten kennen anders heb je er elke dag gek*t mee.:mad:
 
Mensen die zeehondjes doodknuppelen mag je van mij ook knuppelen bijvoorbeeld. Zolang het rechtvaardig is, en geen zinloos geweld, vind ik het best.
 
Back
Naar boven