XXL Nutrition

Wie heeft 1e aflevering van GP NL 2007 op dvd? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

RealDutchPower

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 jul 2006
Berichten
951
Waardering
16
Heb ik een harddisk recorder.....vergeet ik de eerste aflevering van de Grand Prix Nederland zelf op te nemen. Grrrrrr. Wie heeft hem ook nog op zijn recorder of op dvd. Ik zou graag een dvd'tje ervan willen. Wel graag in HQ quality.
 
Tom (Powerblade) zou zorgen dat Jarno er een (paar) krijgt.
Misschien mag jij er ook wel eentje.
 
k heb de gp van NL op mn pc staan en heb de reclames enzo ertussen weggehaald

is wel een soort van gaaf geworden :D als er belangstelling voor is dan wil ik em wel een soort van kopieeren en verstrekken aan derden ;)
 
k heb de gp van NL op mn pc staan en heb de reclames enzo ertussen weggehaald

is wel een soort van gaaf geworden :D als er belangstelling voor is dan wil ik em wel een soort van kopieeren en verstrekken aan derden ;)

Graag een kopietje, die van Tom is nog niet zeker!

Alvast bedankt,

Doetze
 
Hi Jackalxl,
Mijn ervaringen met dvd opnamen op de pc zijn niet bijzonder positief. DE kwaliteit blijft behoorlijk achter bij de opnamen die ik rechtstreeks maak met mijn dvd recorder. Maar dat zijn mijn eigen ervaringen.
Natuurlijk zou ik graag een kopie in de allerbeste kwaliteit op dvd willen hebben van je. Dus .... burn baby burn.
 
Hi Jackalxl,
Mijn ervaringen met dvd opnamen op de pc zijn niet bijzonder positief. DE kwaliteit blijft behoorlijk achter bij de opnamen die ik rechtstreeks maak met mijn dvd recorder. Maar dat zijn mijn eigen ervaringen.
Natuurlijk zou ik graag een kopie in de allerbeste kwaliteit op dvd willen hebben van je. Dus .... burn baby burn.

Hoi Jan, komen er nog extra foto's op RDP over Landsmeer? :D ;)
 
Hoi Ruben, eigenlijk niet 't juiste topic hiervoor, maar ik zit nog te wachten op cd's met foto's. Ik hoop er in ieer geval morgen één binnen te krijgen, dus kan ik zondag de foto's erop gaan zetten.
 
komt in orde
 
Hoi Ruben, eigenlijk niet 't juiste topic hiervoor, maar ik zit nog te wachten op cd's met foto's. Ik hoop er in ieer geval morgen één binnen te krijgen, dus kan ik zondag de foto's erop gaan zetten.

Aah, kijk eens! bedankt voor je reply!
 
Back
Naar boven