XXL Nutrition

Ontharen billetjes enzo. (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Zet jij dat ding ook op je poes dan? :o
 
OMFG, je mag geen ontharingscreme op je edele delen smeren, das gevaarlijk..staat op de bijsluiter.. ik heb een epilady.. msch ook een idee? harsen werkt ook, maar niets voor mij.. heb 15 minute na het harsen van bikinilijn e.d. nog lopen janken.. en dat terwijl de andere kant nog gebeuren moest :|

De creme die ik gebruik is juist specifiek bedoeld voor je edele delen daarom koop ik het ook in coïtusshop bij de drogist hebben ze het niet.
 
De creme die ik gebruik is juist specifiek bedoeld voor je edele delen daarom koop ik het ook in coïtusshop bij de drogist hebben ze het niet.

Duur? :D
 
ik doe het met een scheerapparaat, heb zo een philips bodygroomer weet je wel. aan mijn aars zelf durf ik niet te hard drukken met dat ding dus doe ik daar wat het grove werk en staan er nog wat haartjes over maak ik het af met een scheermesje, scheerschuim op je reet is altijd fun :D

:rolleyes:
 
vuurtje erbij houden
 
Mannen en vrouwenharen verschillen ongelovelijk veel dus een man zal niet veel hebben aan een epilady o.i.d.
 
Als je een echte man bent: Haal het met een cirkelzaag weg, en bleek je anoes met een boormachine!
 
hahaha gewoon simpel een keertje je kont niet afvegen paar daagjes laten harden en met een flinke ruk alles eraf en klaar ben je....
 
niks wat een krabber en 5 minuutjes werk niet kunnen oplossen. Mij gaat het er trouwens niet om dat ik met babybilletjes wil rondlopen maar het amazonewoud dat vanuit m'n bilnaad naar de buitenwereld lonkt vind ik maar niks. Om maar te zwijgen van de hygienische aspecten...

dus -> [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
hahaha gewoon simpel een keertje je kont niet afvegen paar daagjes laten harden en met een flinke ruk alles eraf en klaar ben je....

Jezus Jacky, op de volgende meet geef ik jou geen hand meer haha, bah
 
niks wat een krabber en 5 minuutjes werk niet kunnen oplossen. Mij gaat het er trouwens niet om dat ik met babybilletjes wil rondlopen maar het amazonewoud dat vanuit m'n bilnaad naar de buitenwereld lonkt vind ik maar niks. Om maar te zwijgen van de hygienische aspecten...

dus -> [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Too much information.
 
Back
Naar boven