AndroidHealthClinic

Layne Norton: Natural of Bullshit? (2 bezoekers)

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kijk eens naar deze foto's.. komt qua hardheid en droogte aardig in de buurt.
Op het moment van deze foto's was the_ur natural (volgens mij nu ook nog, maar dat weet ik niet zeker).

http://forum.dutchbodybuilding.com/f16/fotos-7669/

En kijk verder eens naar g-men. Die gaat ook net zo hard en droog op het podium verschijnen.

Call me naief, maar waarom zou het niet kunnen? Ik heb nog geen enkel goed onderbouwd antwoord gelezen waarom het niet zou kunnen. Geen enkel lichaam is het zelfde.


Deze natural? yeah right.

In Box Photo Gallery by Arjan at pbase.com

drugs too.
 


Hahaha, jij ziet spoken.
Ik geloof hem 100% dat hij niet gebruikt heeft. Is erg sterk, traint zwaar en hard, voeding 100% op orde en weet hoe hij moet dieten.
Als je hem niet gelooft, dat moet je wzelf weten, maar dan krijg ik het idee dat jij nog nooit een gewicht hebt aangeraakt.
 

Echt ongelovelijk. Kijk eens naar zijn bulk foto en de foto waar hij ripped op staat. Mocht ie gebruikt hebben, zou het verschil qua omvang vele malen kleiner zijn. Daarbij heb ik zijn complete pre contest schema onder ogen gehad en geloof me; strict as hell. Als je zelf nou eens flink te keer gaat in de sportschool, zonder iedereen voor drugs/AAS gebruiker te beschuldigen.. :rolleyes:
 
who gives a ****? niet haten
 

Ik krijg het idee dat je hiermee probeert je eigen belabberde resultaten probeert te verdoezelen. Te zeggen dat het niet naturel is omdat JIJ niet breed wordt [junkfood/niet genoeg discipline?]. Je hebt er gewoon zelf niet genoeg voor gedaan?
Post eens een foto van jezelf van die "10 jaar trainen" je zal trouwens ook wel levenservaring uitstralen ofniet met je 24 jaar?
 
mij maakt het niet of ze naturel zijn of niet wat ze ook zeggen een mooie fysiek is een mooie fysiek .....
 
het draait idd in deze topic gewoon om de mensen die niet kunnen/willen dieten en dan raar op kijken als een naturel een keer een bruut fysiek heeft terwijl hunie er al 3 kuren op hebben zitten en zich afvragen huh?.
 
Kan jij gewoon niet lezen ofzo? Je vergelijkt appels en peren.

Dan moet je ook niet zo prominent aanwezig zijn als je je aan zo'n gestelde opmerking stoort.

Overigens is de nieuwsgierigheid naar vermeend gebruik voor de iets wat luiere een stokpaardje om de de grens van naturel gaining lager te leggen. En mogelijk zichzelf meer lof kunnen toe eigenen.
 
het draait idd in deze topic gewoon om de mensen die niet kunnen/willen dieten en dan raar op kijken als een naturel een keer een bruut fysiek heeft terwijl hunie er al 3 kuren op hebben zitten en zich afvragen huh?.
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, velen kuren gewoon te vroeg en halen niet eens 1/10 van hun natuurlijk potentieel eruit. Maar de andere zijde is dat als je naturals gaat wijsmaken dat dit zonder roids mogelijk is, je ze een vals idee geeft van een te halen doel. Mensen die nu zo zeker overkomen over het naturel zijn van deze gast vind ik toch wel erg goedgelovig. Niet zo vreemd dat bepaalde hype supplementen zo goed verkopen, sommigen zijn gewoon te naïef om te beseffen dat een shake, creatine en een test-booster je niet in een pumped up ripped monster kunnen veranderen. Ik weet verdomd goed hoe moeilijk het is om zowel massa als droogheid te verkrijgen, en als ik de on stage foto's zie van deze kerel dan zie ik IFBB kenmerken aan zijn fysiek, en mensen die denken dat zulke atleten clean zijn hebben een reality check nodig.
 
@Big-T
Dan ben ik benieuwd of jij van mening bent dat G-men ook gebruikt of gebruikt heeft in het verleden.
 
Tot op zekere hoogte heb je gelijk, velen kuren gewoon te vroeg en halen niet eens 1/10 van hun natuurlijk potentieel eruit. Maar de andere zijde is dat als je naturals gaat wijsmaken dat dit zonder roids mogelijk is, je ze een vals idee geeft van een te halen doel. Mensen die nu zo zeker overkomen over het naturel zijn van deze gast vind ik toch wel erg goedgelovig. Niet zo vreemd dat bepaalde hype supplementen zo goed verkopen, sommigen zijn gewoon te naïef om te beseffen dat een shake, creatine en een test-booster je niet in een pumped up ripped monster kunnen veranderen. Ik weet verdomd goed hoe moeilijk het is om zowel massa als droogheid te verkrijgen, en als ik de on stage foto's zie van deze kerel dan zie ik IFBB kenmerken aan zijn fysiek, en mensen die denken dat zulke atleten clean zijn hebben een reality check nodig.

Hier heb je een goed punt tyl. Ben het wel eens dat zijn hardheid out of this world is op het podium. Bedoel je met de hype supplementen degene met designer roids?

En op welke punten vind je hem IFBB waardig?
 
@Big-T
Dan ben ik benieuwd of jij van mening bent dat G-men ook gebruikt of gebruikt heeft in het verleden.

G-men heeft er niks mee te maken in dit topic. Lijkt mij ook niet dat hij het op prijs stelt als we deze discussie hier gaan beginnen.
 
Kom maar op met die foto's dan zal ik oordelen.
 
G-men heeft er niks mee te maken in dit topic. Lijkt mij ook niet dat hij het op prijs stelt als we deze discussie hier gaan beginnen.

oke dat is waar. Maar uit de opmerking van Big-T kan ik zelf mijn conclusies al trekken.
 
Kom maar op met die foto's dan zal ik oordelen.

Weetje, jij bent een gat in de markt! Al die duizenden dollars/euro's die aan AAS onderzoeken worden gepompt,testen,designer roids en noem het maar op zijn overbodig!

Elke natural wedstrijd nodigt jou gewoon uit. Jij gaat er staan en gaat simpel weg wijzen met je vingertje en zegt:

Ja, hij is schuldig!


Goh, waar zijn we al die medische ontwikkelingen op het gebied van testen toch overbodig geweest de laatste jaren. :rolleyes:
 
Maar er moeten op deze aarde athleten rondlopen die van dit niveau naturel zijn, dus waarom zou hij daar niet bij kunnen horen.

Bovendien beweerd een gala aan mensen al dat zittend werk niets uitmaakt en andere kleine dingen als kortstondige ruzie, te snel opstaan, of trappenlopen. terwijl dat nog niet eens microdetail is. Het zijn de vele kleine dingen die juist het grootste verschil maken. 90% van de mensen is al maatschappelijk niets eens in de positie om uberhaupt alles te bijna perfectioneren, laat staan in staat om het te doen.
 
Zie hier een filmpje van een naturel bodybuilding show waar Ryu ook aan mee heeft gedaan. En stel je voor dat Layne Norton hier tussen zou staan. 20 kg verschil?

Denny Dijkstra Nederlands Kampioen Bodybuilding Naturel

Dan zeggen jullie ja maar hij is ubertalent! Dat zou dus betekenen dat hij een soort superman is. Terwijl hij als kind juist altijd de slapste en kleinste was. Dat was namelijk zijn drijfveer om te beginnen.

Vergelijk maar eens. Ik zeg niet dat er meteen een conclusie aan verbonden moet worden, maar constateer gewoon is het verschil. Hoe ****ing groot is dat? En wat maakt dan het verschil? Alleen genen?! Want reken maar dat iedere naturel bodybuilder met wedstrijd ambititie zeer dedicated is en de kennis ligt tegenwoordig ook voor het oprapen..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Zie hier een filmpje van een naturel bodybuilding show waar Ryu ook aan mee heeft gedaan. En stel je voor dat Layne Norton hier tussen zou staan. 20 kg verschil?

Denny Dijkstra Nederlands Kampioen Bodybuilding Naturel

Dan zeggen jullie ja maar hij is ubertalent! Dat zou dus betekenen dat hij een soort superman is. Terwijl hij als kind juist altijd de slapste en kleinste was. Dat was namelijk zijn drijfveer om te beginnen.

Vergelijk maar eens. Ik zeg niet dat er meteen een conclusie aan verbonden moet worden, maar constateer gewoon is het verschil. Hoe ****ing groot is dat? En wat maakt dan het verschil? Alleen genen?! Want reken maar dat iedere naturel bodybuilder met wedstrijd ambititie zeer dedicated is en de kennis ligt tegenwoordig ook voor het oprapen..

Nu vergelijk je een contest pic van Layne, waar hij opstaat met een dijk aan wedstrijdervaring, met een filmpje met jongens die hun eerste wedstrijd draaien. Zet eens een pic van layne neer op zijn eerste wedstrijd.... Weer de appels met peren dus. Verder heeft layne ook ontzettend veel kennis van zaken. Iets heel hard mee kan werken aan zijn progressie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven