XXL Nutrition

Door uitslapen een maaltijd missen

Bezoekers in dit topic

EctoMeso

Dutch Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
19 jul 2007
Berichten
608
Waardering
18
Hallo,

Stel je voor je hebt 8 maaltijden op een dag om de 2 uren.
Normaal gesproken is je eerste ontbijt om 8uur en de volgende om 10uur maar nu heb je een dag uitgeslapen omdat je vrij bent of omdat je later college hebt. Je komt nu om 10uur pas je bed uit.

Wat doe je?
Begin je dan gewoon bij de 2e (10uur) maaltijd of begin je gewoon bij maaltijd 1 en schuif je alles op?

Of doe je nog wat anders...

Alvast bedankt!
 
Ik skip er momenteel gewoon 1,als school voor me begint neem ik er terug 6 in plaats van 5. Wel eet ik nu meer op 1 maaltijd dan anders.
 
gebeurt mij praktisch elke dag :o ik begin gewoon alsof niks gebeurd is en naarmate de dag vordert zie ik wel welke maaltijd ik oversla zodat ik uiteindelijk toch mooi uitkom op het einde van de dag.
 
Met dit "probleem" heb ik ook een tijdje gelopen.
Mijn maaltijden waren opgeschoven dus dan eindig om 01.00 uur 's nachts :P.
Meestal sla ik er alsnog 1tje over, maar ligt helemaal aan de situatie.
 
ik eet mijn laatste maaltijd om 11à 12 uur en slaap dan tot 10 à 11 uur:D
 
Beginnen met het ontbijt en de goorste maaltijd welaten.. ;)
 
JOh lekker boeie:P neem je een iets steviger ontbjt en ga lekker doen en eet gewoon om de 2 a 3 uur klaar
 
ik heb me schema afgesteld vanaf half 8 sochtends, maar ik moet meestal pas om half 9 uit bed...

wat ik normaal doe:
half 8: ontbijt
10 uur: maaltijd 1
12 uur: maaltijd 2

wat ik op dat soort dagen doe:
9 uur: ontbijt ( meer dan normaal)
12 uur: maaltijd 1,5 ( zeg maar:D)

daarbij...in het weekend is het altijd een chaos bij mij, dan heb ik er ook schijt aan, dan vreet ik gewoon wanneer het mij uitkomt, en vaak is het nog junk ook:D
 
Je kan beter half 9 opstaan, ontbijten, en dan weer naar bed gaan. Doe ik ook.. :D

dat doe ik ook nog wel eens....om 7 uur op staan, vreten, maffen tot 9 uur, en dan weer eten, en dan naar school:D...

(kank alleen niet altijd de discipline voor opbrengen, dan lig je zo lkkr warm in je bedje:o)
 
Haii:D

Ik stel mijn vraag hier ook aangezien de topic er wat mee te maken heeft. (ik heb m elders op het forum heb gepost maar helaas nog geen antwoord)

Stel dat je normaal zeg maar rond de 1800 calorieen (zomaar een schatting) dagelijks als russttofwissling nodig hebt en je hebt een vaste eetpatroon dus opstaan 8 uur en dan om de 3 uur eten. ALs je af en toe uitslaapt heb je dan ook de zelfde aantal calorieen nodig of is het zo dat je die paar uurtjes toch slaapt en geen voeding nodig hebt. Zou je je eetritme vooruit moet schuiven zonder de verloren kcal in te halen??

Ik vraag het een beetje onhandig maar ehh ik kan het denk ik niet beter formuleren...

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mij een antwoord kan geven.
__________________
 
Haii:D

Ik stel mijn vraag hier ook aangezien de topic er wat mee te maken heeft. (ik heb m elders op het forum heb gepost maar helaas nog geen antwoord)

Stel dat je normaal zeg maar rond de 1800 calorieen (zomaar een schatting) dagelijks als russttofwissling nodig hebt en je hebt een vaste eetpatroon dus opstaan 8 uur en dan om de 3 uur eten. ALs je af en toe uitslaapt heb je dan ook de zelfde aantal calorieen nodig of is het zo dat je die paar uurtjes toch slaapt en geen voeding nodig hebt. Zou je je eetritme vooruit moet schuiven zonder de verloren kcal in te halen??

Ik vraag het een beetje onhandig maar ehh ik kan het denk ik niet beter formuleren...

Ik hoop dat iemand begrijpt wat ik bedoel en mij een antwoord kan geven.

Als je een paar uur langer slaapt gebruik je ook heel wat minder. Dus die maaltijd hoef je niet in te halen. Anders wordt je dalijk nog dik ;)

Als dat trouwens jouw buikje is Samira dan moet je me eens snel wat meer foto's mailen.. :D
 
Ok, dus gewoon vooruit die patroon.... Geen russtofwisseling processen en dergelijke...weet ik dat ook weer.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven