AndroidHealthClinic

Filip Dewinter opgepakt (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hij heeft het op een documentaire gemaakt door de Walen waar onder andere bv een aanhanger van een rechtste beweging die Eriksson noemt, verdacht wordt van SS sympathieën omwille van die toevallige dubbele 's' in zijn naam..zo zit die documentaire in elkaar;)

"verdacht", neenee, hij is een aanhanger van de SS.

Omdat zij een agressief volk zijn die vlug geweld bovenhalen en vermoedelijk vernielingen en dergelijke meer. (zie dagelijkes krant;) )
 
"verdacht", neenee, hij is een aanhanger van de SS.

Gans het Vlaams Belang SS aanhangers enzo zeker. Het Vlaams Belang is SS volgens jou wss:)? Dat zijn sprookjes man. Het gaat hier over politiek in de 21ste eeuw.
 
Mijn bron? Die docu die hier laatst een keer gepost is over het VB, ben te lam om hem te zoeken, dus dat moet je zelf even doen.

En je tweede vraag: nee.

FDW is een nazi volgens jou, ok :rolleyes:

Thank you come again.
 
je weet pertinent goed dat ze dat wel doen. Laten we nogmaals de documentaire halen waarin De winter vooraan staat met SS aanhangers:
documentaire : "la face cachee du Vlaams blok" (2004 )
Hij is daar aanwezig op een begrafenis, ja dan ben je natuurlijk meteen nazi's aan het aanbidden???
Elke burgemeester zou die betoging hebben verboden.
Knap dat jij dat zomaar weet te zeggen, in Vlaanderen kan je tegen alles betogen, in Antwerpen was dit geen probleem geweest volgens mij.

Het was ofwel wat er nu is gebeurd ofwel een vernieling van brussel met duizenden flikken om alles te stoppen. Dat zijn jou belastingen en daar gaat al naar genoeg van naar de walen.
Opnieuw: knap dat jij dat kan voorspellen. En ik betaal liever voor vrijheid dan voor een dictatuur dankuwel.

PS ondemocratisch en VB democratisch? Lol :) daar ga ik niet op ingaan, zegt genoeg over je.
Zegt genoeg da je daar geen goed argument op weet te verzinnen. VB heeft bijna 30% van de stemmen, en jij durft dat ondemocratisch te noemen. Dat ze niet mogen deelnemen aan de regering, dát is ondemocratisch.

het meest democratische zou een volledig 3talig gebied hebben en dat mensen van overal op iedereen kunnen stemmen. Dat zou democratie zijn.
Nee, dat zouden 3 landen zijn die zich met elkaar bemoeien. Dat werkt niet is gebleken uit het verleden.



men moet praten over islamisering, dat zou het gevolg zijn van het hele zaakje.
Je hebt gelijk als je zegt dat ik eigenlijk niet zo moeten verschieten dat men hier weer gebruik van maakt om weer op de walen te gaan schieten.
Op de Walen gaan schieten? Draai je nu niet het zaakje om? Het zijn de Walen die steeds maar weer 'vuile Vlaming' roepen. Het enige wat VB deed wat vreedzaam betogen.
 
Vlaams Belang dient klacht in bij het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding (CGKR) tegen de Luikse agenten die partijkopstukken Frank Vanhecke en Filip Dewinter oppakten tijdens de anti-islambetoging van gisteren in Brussel. Vanhecke en Dewinter beweren dat het "hardhandig optreden" van de agenten was ingegeven door "anti-Vlaams racisme".

Vuile Vlaminganten
In een brief aan CGKR-voorzitter Jozef De Witte stellen de Vlaams Belang-voorzitter en de fractieleider in het Vlaams parlement dat ze, terwijl ze werden weggeleid, meermaals de belediging 'vuile Vlaminganten' naar het hoofd geslingerd kregen. Ze beweren dat betogers en aanwezige journalisten daarvan getuige waren en verwijzen naar beelden op de partijwebsite.

Comité P
Naast de klacht bij het CGKR zal Vlaams Belang ook klacht indienen bij het parket en het Comité P, dat toeziet op de politie. Brusselse burgemeester Freddy Thielemans benadrukte gisteren na afloop van de betoging dat de politie niet in de fout is gegaan. "Enkel de mensen die de politiebevelen in de wind sloegen, zijn administratief opgepakt. Telkens hebben de politieagenten de manifestanten gevraagd zich te verspreiden lvorens werd ingegrepen", luidde het.

Verontwaardigd
Vlaams Belang zegt verontwaardigd te zijn over de reactie van Thielemans. Door te beweren dat de betogers hebben geprovoceerd en dat Vlaams Belangers geweld zouden hebben gebruikt, ontmaskeren de burgemeester en Brussels hoofdcommissaris Roland Vanreusel zichzelf als "vulgaire leugenaars", aldus Dewinter en Vanhecke. (belga/hln)
 
Hij is daar aanwezig op een begrafenis, ja dan ben je natuurlijk meteen nazi's aan het aanbidden???

neen hij staat er te walgen van het nazi gedachtengoed :rolleyes:, denk je nu echt dat die mannen hun ein volk, ein reich mentaliteit verloren zijn?
die hele symboliek is al verderfelijk genoeg om die partij niet aux serieux te nemen.
Al ben ik tegen een scheiding van Belgie, dan heb ik meer sympathie voor een partij als NVA die nooit gedweept hebben met Nazi-Duitsland.
 
Burgermeester Thielemans van Brussel geeft groen licht voor een anti-Amerika demonstratie op 9 september. Tegenstrijdig, want de geplande demonstratie tegen de islamisering van Europa werd verboden


Islam is een godsdienst,amerika niet!!!!

aha.... Maar wat probeer je nu precies duidelijk te maken?

Jongens, de hele inhoud maakt toch geen zak uit. Het recht op demonstratie is toch een grondwettelijk recht?

Hoe adject ik uw mening ook vind, ik zal sterven voor uw recht deze te mogen uiten.

En daarmee is de kous af. Vreedzame demonstraties bij voorbaat verbieden vind ik van de zotte. Dat is censuur in mijn optiek. Hoe achterlijk ik de meningen die worden verkondigd ook vind.

Overigens is er niks ondemocratisch aan een regering waarin een partij met 30% van de stemmen buiten de deur wordt gehouden. Een meerderheid is een meerderheid imo.
 
Het recht op demonstratie is toch een grondwettelijk recht?

yup maar geen absoluut recht, het mag verboden worden, het is dan aan de rechter om te bepalen of de basis van dat verbod stand kan houden.
 
ik ga het niet meer lezen op dit forum zijn er toch voor 90% gefrustreerde Vlamingen.
 
en voor we links erbij halen, dwepen met een marx of lenin (ik ken geen enkele serieuze linkse die het beleid van Stalin ooit zal prijzen) staat toch nog altijd in scherp contrast met veel van die extreem rechtse figuren als een Karel Dillen of Alexandra Colen die gerust dromen van een verenigd Dietsland.
 
neen hij staat er te walgen van het nazi gedachtengoed :rolleyes:, denk je nu echt dat die mannen hun ein volk, ein reich mentaliteit verloren zijn?
die hele symboliek is al verderfelijk genoeg om die partij niet aux serieux te nemen.
Al ben ik tegen een scheiding van Belgie, dan heb ik meer sympathie voor een partij als NVA die nooit gedweept hebben met Nazi-Duitsland.
Even voor alle duidelijkheid: ik ben NVA'er. Alleen vind ik het ongehoord hoe men VB van allerlei zaken beticht zonder enig bewijs. Men bekijkt een reportage die compleet uit de context is getrokken (moedwillig door de Walen) en dat is dan het bewijs dat het VB nazi-sympatieën heeft. De Winter is dan wel rechts en racistisch, maar hij is niet compleet gestoord hoor.
 
yup maar geen absoluut recht, het mag verboden worden, het is dan aan de rechter om te bepalen of de basis van dat verbod stand kan houden.
En met linkse rechters die banden hebben met de PS, ben je op voorhand het haasje :o

ik ga het niet meer lezen op dit forum zijn er toch voor 90% gefrustreerde Vlamingen.
Ik wist niet dat opkomen voor je rechten een uiting van frustratie is.
 
Gans het Vlaams Belang SS aanhangers enzo zeker. Het Vlaams Belang is SS volgens jou wss:)? Dat zijn sprookjes man. Het gaat hier over politiek in de 21ste eeuw.

neen dat beweer ik ook niet.

En met linkse rechters die banden hebben met de PS, ben je op voorhand het haasje :o


Ik wist niet dat opkomen voor je rechten een uiting van frustratie is.


de betoging was verboden dus ze hadden 0 rechten!!!! is toch simpel???

EDIT, was vergeten te reageren op gottardi.
 
Laatst bewerkt:
Er was door politie een kleine manifestatie toegestaan voor de 100 ste keer...
 
En met linkse rechters die banden hebben met de PS, ben je op voorhand het haasje :o


Ik wist niet dat opkomen voor je rechten een uiting van frustratie is.

dan ga je naar het ehrm... zo moeilijk niet
 
dan ga je naar het ehrm... zo moeilijk niet
O ja, hetzelfde EHRM dat achter deze uitspraak staat:

Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens heeft in een recent arrest van 13 september 2005 geoordeeld dat de "fundamentele expressievrijheid diende te worden ingeperkt indien sprake van het offensief beledigen van de meest intieme en religieuze gevoelens van gelovigen.

Met andere woorden, lachen met gelovigen mag niet want dan voelen ze zich beledigd.
 
Omdat zij een agressief volk zijn die vlug geweld bovenhalen en vermoedelijk vernielingen en dergelijke meer. (zie dagelijkes krant

En dan heb ik mij verantwoordt bij u omdat jij mij een extreem links vond :roflol:
 
Krijg nou wat, Big-T krijgt Yzord trekjes :D
 
Ach ik zeg niets rechts hoor. Alle Vlaamse kranten, inclusief de meest linkse, waren het totaal oneens met het optreden van de Thielemans en politie. Een paar voorbeelden:

“Brussel, dat zo graag de hoofdstad van Europa wil zijn, maar niet die van Vlaanderen, heeft zich weer eens van zijn beste kant laten zien.”

"PS-burgemeester en de politieverantwoordelijken hun troepen lieten afreageren op de nochtans niet gewelddadige betogers, van wie er niet minder dan 154 met veel nodeloos geweld werden opgepakt. Niet door de Brusselse politie overigens, maar door de in reserve opgeroepen Luikse (Nederlandsonkundige) agenten.”
Luc Standaert, Het Belang van Limburg

“Maar neen, blijkbaar waren er orders gegeven te kloppen op alles wat bewoog. (…) De commandowagen stuurde – we vermoeden opzettelijk – een Luiks Franstalig bataljon op de Vlaams-nationalisten af.”
Paul Geudens, GVA

"Het is ieders recht in een vrije samenleving om te betogen en de overheid hoort dat recht ook te verzekeren."
Luc Van der kelen, Het Laatste nieuws

"PS-burgemeester Thielemans had beter een nachtje langer geslapen over zijn beslissing: Vrijheid van meningsuiting is er inderdaad niet alleen om welgevallige of algemeen aanvaarde meningen te beschermen.”
Yves Desmet, De Morgen


Dus zo zie je maar j3330, dat de 'gefrustreerde' Vlamingen het met elkaar eens zijn over deze zaak.
 
Back
Naar boven