Fitness Seller

Layne Norton: Natural of Bullshit?

Layne Norton: Is hij naturel, of niet?

  • Ja

    Stemmen: 166 58,7%
  • Nee

    Stemmen: 117 41,3%

  • Totaal stemmers
    283

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik weet het nu niet meer. Ik wil hem geloven maar heb zo mijn twijfels. Ook gezien het feit dat ik keihard werk in de gym en daarnaast dedicated naast de gym ben en bij lange na niet in zijn buurt kom.

Ik zou je 1 jaar cut niet vergelijken met een wedstrijd BBer. Tuurlijk kom je daarbij niet in de buurt.
 
Volgens mij is je vriendin een keer hard gedoet door een gebruiker of niet? :roflol:



Ze is wel vreemd gegegaan, maar ik weet niet of het door een gebruiker was:D
 
Zeg dat maar niet tegen Layne:rolleyes:

Anoniem: wie heeft er hier een probleem met as? Men heeft een probleem met liegen over as. Feit is dat niemand hier zeker kan weten of hij gebruikt of niet. Dus alle praatje doen er toch niet toe;)

Algemene consensus is toch meestal dat het "zonde" is om AS te gebruiken. Wanneer iemand hier toegeeft AS te hebben gebruikt - en het is geen buffel ala Big-T - zie je vaak toch weinig respectvolle reacties.

@ Gorillor: :kiss:
 
Ik vind het niet meer dan logisch dat mensen gaan ontkennen als ze gebruiken, alleen al afgemeten aan de reacties van mn omgeving. Sommige discussies op het board dragen er ook niet aan bij trouwens, zijn hier echt neuzen die denken dat je na 2 kuurtjes een nk-waardig fysiek hebt.
 
Echt ongelovelijk. Kijk eens naar zijn bulk foto en de foto waar hij ripped op staat. Mocht ie gebruikt hebben, zou het verschil qua omvang vele malen kleiner zijn. Daarbij heb ik zijn complete pre contest schema onder ogen gehad en geloof me; strict as hell. Als je zelf nou eens flink te keer gaat in de sportschool, zonder iedereen voor drugs/AAS gebruiker te beschuldigen.. :rolleyes:

idd... ik volg 'm al jaren. Stapje voor stapje werd hij steeds beter. Benen liepen steeds hard achter, Hoe hard hij ze ook trainde.Hij begon toen meerdere keer zijn benen aan te pakken en je zag dat ze vooruit gingen, langzaam.. Dit is maar een voorbeeld. Hij pakt geen 10 kg per jaar. Als je hem 'kent' zou je ook weten dat hij niet gebruikt.
 
idd... ik volg 'm al jaren. Stapje voor stapje werd hij steeds beter. Benen liepen steeds hard achter, Hoe hard hij ze ook trainde.Hij begon toen meerdere keer zijn benen aan te pakken en je zag dat ze vooruit gingen, langzaam.. Dit is maar een voorbeeld. Hij pakt geen 10 kg per jaar. Als je hem 'kent' zou je ook weten dat hij niet gebruikt.

Ik doelde op the Ur :D Evengoed ben ik het met je eens wat Layne betreft ;)
 
ok.. beetje snel door de thread gegaan.. ;)
 
Stel nu dat hij idd geen aas heeft gebruikt, maar stel dat hij elke pro hormoon die er te vinden valt in de vs gebruikt heeft... zouden jullie hem dan nog steeds natural noemen? Waar ligt voor jullie de grens?
 
Als je pro hormonen gebruikt, vind ik niet dat je betitelt mag worden als naturel.
 
Stel nu dat hij idd geen aas heeft gebruikt, maar stel dat hij elke pro hormoon die er te vinden valt in de vs gebruikt heeft... zouden jullie hem dan nog steeds natural noemen? Waar ligt voor jullie de grens?

ik noem iemand naturel als diegene naturel is.:D dus suplementen en eiwitshakes zijn toegestaan.anabolen en prohormonen niet.in amerika licht de grens mss ergens anders.
 
zijn definitie van naturel is geen as, ph's of andere dergelijke producten.. dus neen..
 
als jullie nou eerst wat meer in hem verdiepen dan zomaar uitspraken te doen.. Besides, als dit al niet zonder as/ph's etc. kan.. Kun je er beter mee kappen..
 
Stel nu dat hij idd geen aas heeft gebruikt, maar stel dat hij elke pro hormoon die er te vinden valt in de vs gebruikt heeft... zouden jullie hem dan nog steeds natural noemen? Waar ligt voor jullie de grens?

Nee.. btw Layne is ook tegen PH's ;)
 
Lach jij maar raak...

Verder moet je eens verder lezen dan je neus lang is.. De vergelijking van die jongens op het NK (van het filmpje) en Layne, is jongens die net het podium opklimmen en iemand die al aardig wat wedstrijdjes mee heeft gedraait. Vergelijking gaat gewoon niet op. Check de eerste wedstrijdpics van Layne eens. Uit 2001-2002. Daar staat hij lange na niet zo gecut en hard bij. Eerlijk gezegd; net zoals die jongens op het filmpje.

Je doet net of die jongens "die net het podium opklimmen" net begonnen zijn met trainen.... Hebben ook jaren van hard trainen + alles erop zitten...Maar worden niet veel groter omdat voeding en trainintensiteit niet meer de beperkende factor is... AL eet je 3 kilo eiwit per dag en doe je 6 keer per dag benen en bestaat je dag uit 48 uur waardoor je er 24 kan rusten....

"Check de eerste wedstrijdpics van Layne eens. Uit 2001-2002. Daar staat hij lange na niet zo gecut en hard bij" ... Wat wil je daar mee zeggen...

Daarna is ie gewoon langzaam spulletjes gaan gebruiken in minimale doseringen om te bereiken wat ie nu heeft.... Dat "beetje" extra wat Layne heeft is die 600 pk die je nodig hebt om een auto van 300 naar 400 km/h te laten gaan... En die 600 pK haalt onze layne gewoon uit de D-bolletjes...
 
geloof wat je wilt geloven, met je auto'tjes als vergelijk.. omg!


Jaren hard trainen staat niet gelijk aan veel pre contest ervaring hebben.
 
Je doet net of die jongens "die net het podium opklimmen" net begonnen zijn met trainen.... Hebben ook jaren van hard trainen + alles erop zitten...Maar worden niet veel groter omdat voeding en trainintensiteit niet meer de beperkende factor is... AL eet je 3 kilo eiwit per dag en doe je 6 keer per dag benen en bestaat je dag uit 48 uur waardoor je er 24 kan rusten....

"Check de eerste wedstrijdpics van Layne eens. Uit 2001-2002. Daar staat hij lange na niet zo gecut en hard bij" ... Wat wil je daar mee zeggen...

Daarna is ie gewoon langzaam spulletjes gaan gebruiken in minimale doseringen om te bereiken wat ie nu heeft.... Dat "beetje" extra wat Layne heeft is die 600 pk die je nodig hebt om een auto van 300 naar 400 km/h te laten gaan... En die 600 pK haalt onze layne gewoon uit de D-bolletjes...

Man je kent die kerel niet eens... Ga jij maar lekker je auto opvoeren, met je monsterkennis.
 
idd... ik volg 'm al jaren. Stapje voor stapje werd hij steeds beter. Benen liepen steeds hard achter, Hoe hard hij ze ook trainde.Hij begon toen meerdere keer zijn benen aan te pakken en je zag dat ze vooruit gingen, langzaam.. Dit is maar een voorbeeld. Hij pakt geen 10 kg per jaar. Als je hem 'kent' zou je ook weten dat hij niet gebruikt.

ZIjn meer wegen die naar ROme leiden hoor... En LAyne is selectief in het neerzetten van fotos en data erbij... DIe gozer is ook niet achterlijk...

Denk maar niet dat je een objectief beeld krijgt van zijn ontwikkelingen gedurende een trainjaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven