MuscleMeat

leraar hard aangepakt door leerling

Bezoekers in dit topic

ongelooflijk,dit gaat echt TE ver gewoon
 
dude, dit is echt erg.
 
Afknallen.
 
versta geen zak van zijn gelul, maar ik weet wel dat hij kan zwaaien naar zijn klasgenootjes want die ziet hij niet meer terug. als ze hem hier niet voor van school gooien weet ik het ook niet meer.
 
wat een ei is die leraar. Dat had ie mij niet moeten flikken.
 
what the hell??? die leraar pikt et gewoon? klasgenoten ook ??? niemand wordt er ff bijgehaald?

k*tkind zal et ver schoppen in de maatschappij, tot zn 60ste hoogovenschobber probably
 
Ik weet niet wat er precies gezegd wordt maar af- en toe heb ik ook wel 'es op het punt gestaan om zo'n leraar het klaslokaal uit te schoppen om met hem en de rector te praten..
 
dat op het punt staan kent iedereen wel denk ik.. heb dat ook al vaker gehad, maar het ook effectief doen is een andere zaak. daar moet je gewoon onbeschoft en .. ja voor zijn. (ik wil niet racistsch overkomen :o)
 
dat op het punt staan kent iedereen wel denk ik.. heb dat ook al vaker gehad, maar het ook effectief doen is een andere zaak. daar moet je gewoon onbeschoft en .. ja voor zijn. (ik wil niet racistsch overkomen :o)

Haha, ik snap je niet :D
 
tssss...wat een mongool.
 
Sjeezus man echt geen respect heeft die gast. Het is verdomme een leraar die je wat wilt leren zodat je in normaal in de maatschappij kunt functioneren.
 
dat op het punt staan kent iedereen wel denk ik.. heb dat ook al vaker gehad, maar het ook effectief doen is een andere zaak. daar moet je gewoon onbeschoft en .. ja voor zijn. (ik wil niet racistsch overkomen :o)

Nee hoor, een vriend van me(geen allochtoon) heeft een keer een kruk naar een leraar's hoofd gegooid nadat die zat te flirten met een 14-jarig meisje. Hoef je geen allochtoon voor te zijn, maar duidelijk je grenzen stellen en zodra die overbroken worden gelijk ingrijpen. Ik versta niet wat er gezegd wordt voor het gebeurt omdat mijn speakers het niet doen maar onder bepaalde omstandigheden kan ik mij echt wel inleven.
 
Nee hoor, een vriend van me(geen allochtoon) heeft een keer een kruk naar een leraar's hoofd gegooid nadat die zat te flirten met een 14-jarig meisje. Hoef je geen allochtoon voor te zijn, maar duidelijk je grenzen stellen en zodra die overbroken worden gelijk ingrijpen. Ik versta niet wat er gezegd wordt voor het gebeurt omdat mijn speakers het niet doen maar onder bepaalde omstandigheden kan ik mij echt wel inleven.

Lijkt me ook leuk om te doen.. hier vangen tyfus pedo
 
Back
Naar boven