AndroidHealthClinic

Comeback "La Spears" bedroevend slecht (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

voor de rest was de 'muziek' is gewoon heel bedroevend en beneden alle peil, zowel van Brit als de andere artiesten.
als je ziet dat gaylord Justin T. en die achterlijke Rihanna (of hoe heet dat mens met haar k*tliedje van die fokin umbrella nu ook weer) met de prijzen gaan lopen dan is dit nog maar eens de bevestiging dat MTV al jaren zuigt.
ze sukkelen al een hele poos met tegenvallende kijkcijfers en proberen de muziekscene te domineren door oa zenders als TMF op te kopen.
het leuke aan MTV is jammergenoeg al heel lang verdwenen en heeft plaatsgemaakt voor pure commerce.
ah, het zal me worst wezen. ze kunnen de pot op met hun prefab-artiestjes en hun slechte muziek :kots:
+++

Ik heb wel eens gehoord dat MTV heel heel vroeger fris, vernieuwend en rebels was. Maar dat lijkt me meer een mythe met nauwelijks waarheidsgehalte. :D

Het jammere aan de muziekindustrie is dat ze keer op keer aantonen dat een hit maakbaar is.
 
Celebrities Blast Spears' Comeback Performance

Britney Spears has found that rap stars Akon and Common blasted her much-hyped comeback performance at the MTV Video Music Awards in Las Vegas on Sunday. The singer, making her first major public appearance in four years, wore a silver and black sparkly underwear set and knee-high black boots to debut her upcoming single "Gimme More." But her critics claimed she looked disinterested and unfit. And her fellow celebrity pals seemed to agree. Speaking backstage after the event, Akon said, "That could have been better. She needed to focus more. She looked nervous and I think the pressure got to her." While Common added, "I think it didn't seem like she wanted to be there. There wasn't any spark, it didn't feel like life was there." There was more bad news for Spears - she also had to weather a withering remark from comedienne Sarah Silverman at the ceremony. She sarcastically remarked, "Was that incredible? Britney Spears. Wow. She is amazing. She is 25-years-old and she's already accomplished everything she's going to accomplish in her life. It's mind blowing."
 
Ik moet toegeven dat ik twee cd's van haar heb, en die zijn best leuk. :o

Maar haar attitude staat me niet aan... blegghhh. :kots:
 
Whahaha de kers op de taart van MTV dus.

Dergelijke awards kun je toch sowieso al niet serieus nemen (zoals Dode Smurf al zegt)?

De MTV awards -> De muziekwereld waar 'het lichtje' uitging met het aangaan van de TV...
De bagger die gemiddeld voorbij komt is schokkend. Whahah 50 cents die zich geneerd voor mevrouw Spears? Heeft ie z'n eigen teksten wel eens gelezen?
:roflol: :roflol:
 
Jezus ongelooflijk, en ik had nog zo'n artistiek hoogwaardige comeback verwacht van haar, ben ik even in de aap gelogeerd :(
 
Ja, serieus man :D Tzal je dochter maar zijn.
 
ik weet niet waar ze was met haar gedachten maar in ieder geval niet bij haar performance.

misschien dacht ze wel aan Sanca ofzo, vandaar dat ze zo verveeld uit haar ogen keek.

@ Sanca; sorry bro jij was ff de eerste die in me opkwam ;)
 
Wie niet :P

Maargoed ze heeft tenminste weer haar
 
Ik vind haar wel lekker met die paar extra kilotjes, kan ze goed hebben.
 
Net alsof ze daar staat voor de ''performance'':roflol:

geld:)
 
Ik vind haar wel lekker met die paar extra kilotjes, kan ze goed hebben.

ik vind het maar wat vormeloze massa, ik zie geen tits 'heeft ze nu dan toch geen siliconen laten zetten?) of een lekkere, smalle taille in vergelijking met haar booty :(
een lelijk, talentloos wijf dat nog niet beseft dat ze al helemaal uitgemolken is.
 
Zielig maarja ze blijft toch geld verdiene ermee. En Amy Whinehouse vergelijken met britney spears is beetje erg hoor ok ze is drank verslaafd maar zij maakt tenminste deftige muziek.

Inderdaad artistiek gezien is dit zeer inferieur aan Amy Winehouse.
 
zow dat haar is wel weer snel terug gegroeid:). Ik had ook een spectaculaire comeback verwacht, maar dit is toch veel leuker! leed vermaak!
 
Back
Naar boven