Fitness Seller

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan ook gewoon naar mij toe komen. Ik sta bij erico en massbuilder. Ik ben alleen niet goed in vlaams. :D

zal ik doen als ik durf :D
ik ben een limburger dus je zal me wel verstaan
 
ben vorig jaar geweest en ik moet helaas concluderen dat voor mij de amusementswaarde te klein is om er weer naartoe te gaan. Bovendien doen er geen mensen mee die ik echt ken.

horen pinda's elkaar niet te steunen? ik bedoel, van 1 pinda kun je natuurlijk geen pindakaas maken ;)
 
horen pinda's elkaar niet te steunen? ik bedoel, van 1 pinda kun je natuurlijk geen pindakaas maken ;)

Volgens mij zou hij er vorig jaar en dit jaar al staan?
 
jonkooo, kom ook!! Gezellig!
Jacky en Annuska komen ook, maken we er een mini-meet van :D
 
jonkooo, kom ook!! Gezellig!
Jacky en Annuska komen ook, maken we er een mini-meet van :D

Ja gezellig, hoewel ik niet weet hoevaak ik voor de schermen kan komen op het begin. Ik ben wel als eerst dus kan daarna gewoon heen en weer rennen.
 
cutten duurt 2 jaar :p

cutten heeft iets te lang geduurt. Dus vandaar dat ik het uitstel naar volgend jaar. Ik was eerst van plan er dit jaar te staan maar nu dus volgend jaar. Ik ben nu weer aan het bulken dus dat is in ieder geval al weer een vooruitgang :D
 
Ik kom zeker ook kijken!

Veel succes nog met de laatste maand, iedereen die aan het voorbereiden is.
 
cutten heeft iets te lang geduurt. Dus vandaar dat ik het uitstel naar volgend jaar. Ik was eerst van plan er dit jaar te staan maar nu dus volgend jaar. Ik ben nu weer aan het bulken dus dat is in ieder geval al weer een vooruitgang :D
dit roep je elk jaar:eek:

ik zal komen kijken..fff ryu en g-men aanmoedigen
 
Gezellig, neem die bolle ook gelijk mee. ;)

daarom weet ik niet of ik kom :p wil met hem meegaan dan :p maar ben benieuwd of hij gaat

Niet over mijn praten zonder mij eerst op de hoogte te stellen graag:D
Wat moet ik daar doen?
Naar kleine garnalen van 70-80 kg kijken;)

Hehe misschien dat ik ga. Ff kijken.
 
Niet over mijn praten zonder mij eerst op de hoogte te stellen graag:D
Wat moet ik daar doen?
Naar kleine garnalen van 70-80 kg kijken;)

Hehe misschien dat ik ga. Ff kijken.

Wat je daar moet doen? Zorgen dat ik me niet verveel in het publiek en baldy aanmoedigen :)
 
Komen zeker kijken met een hele groep,hier uit de buurt doen wat atleten mee,stuk of 8 geloof ik!!
 
Als alles volgens de planning gaat, kom ik ook kijken, twee vrienden van me staan er.
 
zal er zeker bij zijn dit jaar, en dan bedoel ik niet om toe te kijken. Tot nu toe gaat het wel aardig met het cutten, maar tis erg zwaar. Zeker die laatste 4 weken gaan killing worden.
 
oke dan leuk,succes met voorbereiden iedereen...
 
dit roep je elk jaar:eek:

ik zal komen kijken..fff ryu en g-men aanmoedigen

hehe,
tja als ik meedoe wil ik wel wat in de melk te brokkelen hebben anders heeft het imo geen zin.
 
zal er zeker bij zijn dit jaar, en dan bedoel ik niet om toe te kijken. Tot nu toe gaat het wel aardig met het cutten, maar tis erg zwaar. Zeker die laatste 4 weken gaan killing worden.

Ja lullo, je had nog helemaal niks gezegd.
Moest het gewoon vanochten van de dame horen!!

Ach ik heb me kop gisteren weer kaalgeschoren, zodat ik jouw kan komen aanmoedigen:D
 
Back
Naar boven