MuscleMeat

Own...3,5jr terug @82kg +/- 6% (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik wou dat nooit de gym verlaten had toen ik 16 was dan zag ik er nu ook zo uit....maar nee ik moest zo nodig andere shit gaan doen. :P

:D ...ziet er goed uit dude.

Thx man,train al 14jaar met heb tussendoor ook wel behoorlijk geleefd.:rolleyes:Dat autoongeluk en die salmonellavergiftiging hebben behoorlijk roet in het eten gegooid,maar ik bekijk het positief...had wel 15kg zwaarder kunnen en moeten zijn,maar of ik dan met trainen was doorgegaan was maar de vraag...Mn echte passie was voetballen en heb ook regionaal gespeeld,zelfs nog 1e klasse zaalvoetbal,denk dat ik dan eerder daarmee was verder gegaan.Nu zie ik het dus als een geluk bij een ongeluk.;)
 
Ziet er inderdaad erg bruut uit, goed droog.. Hier ligt ook wel mijn doel maar een frame van 2 meter is wat lastiger zo te vullen, naar mijn idee. Al heb ik wel nog wat jaartjes training nodig. Maar eerst maar even mijn knie blessure fixen.. :S
 
Ziet er inderdaad erg bruut uit, goed droog.. Hier ligt ook wel mijn doel maar een frame van 2 meter is wat lastiger zo te vullen, naar mijn idee. Al heb ik wel nog wat jaartjes training nodig. Maar eerst maar even mijn knie blessure fixen.. :S

Thx Tommie,gewoon blijven doorknallen,en je door niets of niemand op een ander pad laten brengen.Dan kom je er vroeg of laat vanzelf wel,of je nu een halve meter bent (like me:D)of een boom van 2m+.:thumbup:

Beterschap met die knie,boom.;)
 
Thanks own sculpture.. Ik ga inderdaad gewoon hard doortrainen.
Veel succes met je wedstrijd eh :thumbup:
 
Succes met je wedstrijd ja, en verdomme wat was je daar al huge:rolleyes:
Als ik nou een paar maanden eerder was begonnen, was ik ook 15 geweest.. maarja nu zal het me al wel niet meer lukken:bang:
 
:O
Streeffysiek
 
1 woord: Super!

Gruwelijke foto's!
 
Hehe,thx guyz.:D

Benieuwd hoe ik er straks droog uitzie nu ik aardig wat kilo's gegained ben.:rolleyes:
 
Nou posten die hap!

Hehe,geen tussentijdse pics meer van mij.Ga eerst eens naar die 100kg toewerken,dan post ik pas ene.En eigenlijk een shredded pic,maar ook die bewaar ik liever voor op het podium.:D
 
Back
Naar boven