Fitness Seller

vraagjes over kre-alkalyn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

teh g0d of fxck

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
12 sep 2007
Berichten
13
Waardering
0
hey allemaal
ik heb een paar vraagjes.
ik ben van plan om kre-alkalyn eens uit te proberen, khebber al veel goeds over gehoord. is er een bepaald merk dat jullie me aanraden? en is er een bepaald patroon ofzo, ik bedoel bv. 2 weken nemen, 2 weken niet, weer 2 weken wel etc.. of neem je dat de hele tijd door? is dat dan enkel op trainingsdagen? en hoe zit het met je nieren en lever? krijg je geen last van acne?
dat zijn veel vragen ineens, i know :p maar ik hoop toch een antwoord te krijgen.
greetzz,
Thomas
 
hey allemaal
ik heb een paar vraagjes.
ik ben van plan om kre-alkalyn eens uit te proberen, khebber al veel goeds over gehoord. is er een bepaald merk dat jullie me aanraden? en is er een bepaald patroon ofzo, ik bedoel bv. 2 weken nemen, 2 weken niet, weer 2 weken wel etc.. of neem je dat de hele tijd door? is dat dan enkel op trainingsdagen? en hoe zit het met je nieren en lever? krijg je geen last van acne?
dat zijn veel vragen ineens, i know :p maar ik hoop toch een antwoord te krijgen.
greetzz,
Thomas

Gewoon 8 weken zonder pauzes etc. erin knallen:brew::zuip:.
Pas bij een pot per dag, 30 jaar lang krijg je misschien last van poeperij:D:nanner::laugh:.
 
ooooowkeej ty :p nog iemand die antwoord weet op mijn andere vragen?
 
wat een goed merk is... tja zijn er zoveel, kijk maar op bodybuilding.com

waar ga je het bestellen. ik heb nu in de bestelling NOS Ether. dat is Kre-Alkalyn en N.O. in een voor $54,- op bb.com
 
Zelf ben ik nu bezig met deze.. Bevalt goed, kracht is al omhoog gegaan. Gebruik het gewoon tot de pot leeg is..
 
hey allemaal
ik heb een paar vraagjes.
ik ben van plan om kre-alkalyn eens uit te proberen, khebber al veel goeds over gehoord. is er een bepaald merk dat jullie me aanraden? en is er een bepaald patroon ofzo, ik bedoel bv. 2 weken nemen, 2 weken niet, weer 2 weken wel etc.. of neem je dat de hele tijd door? is dat dan enkel op trainingsdagen? en hoe zit het met je nieren en lever? krijg je geen last van acne?
dat zijn veel vragen ineens, i know :p maar ik hoop toch een antwoord te krijgen.
greetzz,
Thomas

Ik heb altijd deze : Kre-Alkalyn EFX van All American EFX.. SportFood.nl voor sportvoeding

De dosering is afhankelijk van het eigen lichaamsgawicht.. 2 capsules als je <100kg weegt en daarboven 3-4 capsules per dag

1 dosering voor en 1 dosering na de training op trainingsdagen en 1 dosering voor het ontbijt op rustdagen. Gewoon 8 weken achter elkaar gebruiken en daarna een paar weken niet, en dan kun je weer opnieuw beginnen.

Ik ben er erg tevreden over, geen last van vocht, acne of wat voor andere "bijwerkingen" dan ook. :D
 
he bedankt jonges!
ik ga mijn supplementen altijd halen in de sportwinkel in mijn buurt.
Dat zijn er van maximize. In ieder geval bedankt voor jullie hulp!
 
Mijne is ook van maximize, neem er wel 3 halfuur voor de training en 1 smorgens op rustdagen. Werkt hier toch goed, elke training keihard gaan en de dag erna niet beseffen dat je keihard hebt gegaan :cool:
 
Back
Naar boven