AndroidHealthClinic

Probody Haarlem (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

paupie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
29 aug 2007
Berichten
181
Waardering
3
hallo,

ik heb nu een aantal maanden bij zo'n healthcenter getrained met allemaal technogym apparaten. Opzich wel leuk om te beginnen, maar ik zit nu bij sommige apparaten al op het max. steekgewicht. Ook hebben ze geen squatrek enzo. Ze hebben slechts een incline BP en 2 losse bankjes en dumbbells tot 20 kilo :(.
Nu ben ik op zoek naar een andere sportschool in Haarlem en ben al bij een aantal langsgeweest. Probody Haarlem lijkt mij de meeste geschikte, maar aangezien ik maar 10 minuten heb gekeken weet ik niet echt of het wat is. Is hier iemand die hier sport/heeft gesport? Zo ja, is de sfeer er een beetje goed? Hoe zit het met begeleiding etc.
 
Wat ik er van hoor, is dat het commercieel is geworden. Alles behalve hardcore, in tegenstelling tot wat het altijd wel geweest is..

Opties;
- Olympic ( Fitness Centrum Olympic )
- Squash haarlem (bij het CBR haarlem)
- Henny's Gym (achter het oude DEO hostpitaal)
- Studio Body Works Studio Body Works - Haarlem

Dat zijn de enige opties die een beetje hardcore zijn.
 
Wat ik er van hoor, is dat het commercieel is geworden. Alles behalve hardcore, in tegenstelling tot wat het altijd wel geweest is..

Opties;
- Olympic ( Fitness Centrum Olympic )
- Squash haarlem (bij het CBR haarlem)
- Henny's Gym (achter het oude DEO hostpitaal)
- Studio Body Works Studio Body Works - Haarlem

Dat zijn de enige opties die een beetje hardcore zijn.

Henny's moet hij niet gaan. Is wel hardcore maar is in het weekend dicht. Hij zeg wel elke keer ik zal kijken, maar nee
 
Maar die studio body works. Is die niet van een ene Hans of zoiets geweest.
 
Geen idee. Zat eerst op de bakernessegracht. En is sinds kort verhuist. Ik ga er misschien van de week even kijken.
 
Als ik nog in Haarlem had gewoond was ik daar ook even gaan kijken :D
 
Olympic is denk ik niks voor mij. Daar lopen volgens mij echt alleen maar extreem brede gozers rond, ze zien me daar al aankomen met me 1.90 en maar 78 kilo :P. Het is volgens mij niet echt de aangewezen gym als je net wil beginnen met squaten, deadliften, military press enz. En probody kost me maar 26 eu per maand en olympic is volgens mij 40 eu per maand (ben arm studentje :P).
Die bij dat squash centrum heb ik wel even gekeken maar de helft van de dumbbells waren zo krom als wat en de barbells leken ook niet echt recht ofzo.
Ik ben vooral benieuwd naar de begeleiding bij probody. Dit omdat ik dus zoals eerder gezegd wil gaan squatten etc. En daar wil ik begeleiding bij, want ik wil het risco op rugklachten zo klein mogelijk maken.
En KaLe, hoezo is het commercieel geworden? Ik weet niet hoe het hiervoor was, maar het zag er nu goed uit met flink wat gewichten, squatrack en panatta apparaten :).
Bij Studio Body Works ga ik dan ook wel een keertje kijken. Is ook goed te doen qua afstand en prijs.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vooral benieuwd naar de begeleiding bij probody. Dit omdat ik dus zoals eerder gezegd wil gaan squatten etc.
Hebben ze daar wel een squat-rack of power-rack?
 
Hebben ze daar wel een squat-rack of power-rack?

Ja, die heb ik daar gezien, als je goed kijkt zie je em hier volgens mij ook --> [Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik zie wel een smithmachine, geruime tijd geleden hebben ze bij Probody Lisse ook het powerrack vervangen door een smithmachine. Vandaar mijn vraag.
 
Die 26 euro is wel tot 18:00 uur.

En nee, toen ik er trainde hadden ze geen power rack.
 
Studio body works is 25 euro en is Hardcore :D
 
Die 26 euro is wel tot 18:00 uur.

En nee, toen ik er trainde hadden ze geen power rack.


Ik train nooit na 18:00 dus dat is geen probleem. Maar ik ga deze week anders wel ff een kijkje nemen bij studio body works. Hebben ze daar veel staan? En is de begeleiding daar goed?
 
Ik train nooit na 18:00 dus dat is geen probleem. Maar ik ga deze week anders wel ff een kijkje nemen bij studio body works. Hebben ze daar veel staan? En is de begeleiding daar goed?

Heb ik geen ervaring mee met studio body works. Wel staat op hun site (flyer) Bodybuilding en studenten 25 euro dus moet goed zijn :D
 
Hmmm ik ben vanmiddag dus even bij studio body works langs geweest en het is volgens mij behoorlijk hardcore. Qua apparaten en begeleiding zit het daar wel goed. Ik weet alleen nog niet echt hoe de sfeer is en of er niet alleen maar van die extreem brede gozers rondlopen die mij dan gaan aankijken van wtf doe jij hier, met je 1.90 en maar 78 kilo :p. Misschien moet ik daar maar schijt aan hebben en gewoon trainen, want ik denk dat ik hier flink aan de slag kan.

Hiervoor trainde ik bij een pauper healthcenter met technogym spul en daar ben ik in 3 maanden 2 kilo zwaarder geworden, dus kan bij studio body works dan nog wel wat harder denk ^^.
 
Hmmm ik ben vanmiddag dus even bij studio body works langs geweest en het is volgens mij behoorlijk hardcore. Qua apparaten en begeleiding zit het daar wel goed. Ik weet alleen nog niet echt hoe de sfeer is en of er niet alleen maar van die extreem brede gozers rondlopen die mij dan gaan aankijken van wtf doe jij hier, met je 1.90 en maar 78 kilo :p. Misschien moet ik daar maar schijt aan hebben en gewoon trainen, want ik denk dat ik hier flink aan de slag kan.

Hiervoor trainde ik bij een pauper healthcenter met technogym spul en daar ben ik in 3 maanden 2 kilo zwaarder geworden, dus kan bij studio body works dan nog wel wat harder denk ^^.

Al die breede hengsten zijn net als jij ook begonnen. Die werden toch ook niet uitgelachen? Daar moet je je echt helemaal niets van aantrekken.

Ik ga denk ik vrijdag tegen de avond even trainen daar. Helaas woon ik er best een eind vandaan en moet met de fiets.
 
hallo,

ik heb nu een aantal maanden bij zo'n healthcenter getrained met allemaal technogym apparaten. Opzich wel leuk om te beginnen, maar ik zit nu bij sommige apparaten al op het max. steekgewicht. Ook hebben ze geen squatrek enzo. Ze hebben slechts een incline BP en 2 losse bankjes en dumbbells tot 20 kilo :(.
Nu ben ik op zoek naar een andere sportschool in Haarlem en ben al bij een aantal langsgeweest. Probody Haarlem lijkt mij de meeste geschikte, maar aangezien ik maar 10 minuten heb gekeken weet ik niet echt of het wat is. Is hier iemand die hier sport/heeft gesport? Zo ja, is de sfeer er een beetje goed? Hoe zit het met begeleiding etc.

hai paupie,
ik train daar 3 keer per week en twee keer bij olympic,de sfeer is zeker oke (leuke mensen)en je kan je daar zeker voorlopig doorontwikkelen!!!!mischien tot ziens!?
 
Hmmm ik ben vanmiddag dus even bij studio body works langs geweest en het is volgens mij behoorlijk hardcore. Qua apparaten en begeleiding zit het daar wel goed. Ik weet alleen nog niet echt hoe de sfeer is en of er niet alleen maar van die extreem brede gozers rondlopen die mij dan gaan aankijken van wtf doe jij hier, met je 1.90 en maar 78 kilo :p. Misschien moet ik daar maar schijt aan hebben en gewoon trainen, want ik denk dat ik hier flink aan de slag kan.

Hiervoor trainde ik bij een pauper healthcenter met technogym spul en daar ben ik in 3 maanden 2 kilo zwaarder geworden, dus kan bij studio body works dan nog wel wat harder denk ^^.

body works heb ik jaren getraint,zat hij nog op de bakernesser gracht!is echt ouwe troep,maar je kan bij hans (eigenaar)wel uit de voeten!
 
Al die breede hengsten zijn net als jij ook begonnen. Die werden toch ook niet uitgelachen? Daar moet je je echt helemaal niets van aantrekken.

Ik ga denk ik vrijdag tegen de avond even trainen daar. Helaas woon ik er best een eind vandaan en moet met de fiets.

Ik moet ook klein half uurtje fietsen, maja alle sportscholen voor mij zijn even fietsen. Ik woon namelijk in Spaarndam, ken je misschien wel :p.

Toch zit ik nog steeds te twijfelen, naja, anders probeer ik gewoon een maandje bij body works en dan zie ik wel of ik het wat vind. Deze maand loopt me abbo bij me huidige sportschool af, dus vanaf oktober wordt het pas echt bikkelen, bij de body works dan :).
 
Laatst bewerkt:
body works heb ik jaren getraint,zat hij nog op de bakernesser gracht!is echt ouwe troep,maar je kan bij hans (eigenaar)wel uit de voeten!

Tot hoever gaan de dumbbells bij hun? Schijnt dat ze de boel aardig opgelapt hebben sinds de verhuizing.
 
Back
Naar boven