MuscleMeat

vrouwenBB op vijf tv (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

BIG-G

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2004
Berichten
1.011
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
130kg
Vetpercentage
12%
Voor alle belgen onder ons, donderdag om 23.15 vrouwenbodybuilding op vijf tv, zag er gisteren een kort voorstukje van, en leek me intressant om even te vermelden.

veel kijkplezier
 
zal er aan proberen te denken ....
 
Leefwereld Late Night
Kicken op spieren
Algemene inhoud:
Anne-Marie Gilis is dit najaar weer op post met de meest aangrijpende, sterke en opvallende reportages in een nieuw seizoen van Leefwereld op zondag en Leefwereld Late Night op donderdagavond. Leefwereld is het reportagemagazine van VIJFtv waar Anne-Marie Gilis boeiende reportages selecteert die stof geven tot nadenken. De reportages tonen mensen in een bijzondere leefwereld of met een bijzondere ervaring. Dat zorgt voor spraakmakende en beklijvende televisie.

Anne-Marie Gilis: “Ik ben erg blij met de documentaires die we dit najaar in Leefwereld en Leefwereld Late Night kunnen brengen. Ze hebben mij allemaal op een bijzondere manier geraakt en ik ben er zeker van dat dit bij onze kijkers ook het geval zal zijn.”

Inhoud aflevering:
In de Leefwereldreportage ‘Kicken op spieren’ wordt de ontluisterende wereld van de vrouwelijke bodybuilders verkend. Vrouwen met extra veel spieren zijn een zeldzame soort. Er zijn amper 70 professionele vrouwelijke bodybuilders in de wereld. Hun afgetrainde lijf met enorme spieren en kloppende aders zijn een fantasie van duizenden mannen. Sommige fans betalen dan ook met plezier een grote som geld voor een ‘Muscle Worship’-sessie om zo dicht bij deze vrouwen te kunnen zijn om hen te bewonderen. Ze kijken toe op de vrouwen die poseren, hun spieren tonen en soms zelfs met hen worstelen. Het is voor de bodybuilders een manier om hun favoriete sport te sponsoren waar ze zo van houden.
 
Volgens mij is deze aflevering ook al eens in Nederland op de buis geweest. Moest eerlijk toegeven, dat ik het een mindere docu vond. Die sessies op hotelkamers leveren misschien een hoop poen op, maar ik moet er niet aan denken!
 
ben blij dat er nog es iets op t.v komt van BB! echt,de sport is bijna van de t.v verbanne :mad:
 
Volgens mij is deze aflevering ook al eens in Nederland op de buis geweest. Moest eerlijk toegeven, dat ik het een mindere docu vond. Die sessies op hotelkamers leveren misschien een hoop poen op, maar ik moet er niet aan denken!

Jammer, wilde je net vragen :D
 
gisteren ook reclame van gezien, mijn ouders meteen "en wil jij ook zo worden? :o"
mensen, ik doe powerliften, als zelfs men ouders dat niet snappen... :(
ben al blij dat er hier blijkbaar nog niemand op het werk de reclame gezien heeft, toen met greg valentino ook enkele leuke opmerkingen gekregen...
 
Er zijn zo weinig docu's die het bodybuilding vanuit een positief punt bekijken. Simpelweg omdat dat niet verkoopt...
 
Er zijn zo weinig docu's die het bodybuilding vanuit een positief punt bekijken. Simpelweg omdat dat niet verkoopt...

ma het is wel vies klote,toen met die greg ook! iedereen bekijkt je alsof je zo bent als die retard mongool!
 
ma het is wel vies klote,toen met die greg ook! iedereen bekijkt je alsof je zo bent als die retard mongool!

zelf in onze eigen fitness werd er door de noobs gevraagd of dat echt was en zo... Triest.
 
ja stomme reportage van Valentino,

kreeg hier thuis en van vrienden ook al commentaar!!!

enkel de negatieve kanten van de sport komen weer in the spotlight!!!!!

typisch :grumble:
 
ja stomme reportage van Valentino,

kreeg hier thuis en van vrienden ook al commentaar!!!

enkel de negatieve kanten van de sport komen weer in the spotlight!!!!!

typisch :grumble:

dat vind ik er ook zo erg aan! ze zegge niet dat je alle dage op je voeding moet kijke , dat je alles gecontroleerd doet! enkel de negatieve zake, spijtig :mad:
 
Ohja, was weer belicht van de kant:

'slechte sport waar je niets voor in de plaats krijgt dus gaan we maar half hoer gaan spelen'

:mad: Zo heb ik al 100 dezelfde reportages bekeken.
 
Heb de rportage gezien gisteren wat en gekken die mannen die 700 dollar geven voor een gespierde vrouw te mogen betasten:D

Maar ik heb ze op hun 3 weekse tournee geen 1 keer zien trainen jammer
 
Idd dat is jammer, alhoewel ik die grote blonde niet zo mooi vond te staan, haar taille en buik enzo vond ik niet dat.

Anyway blijkbaar was dat niet zo lang na de Miss Olympia gefilmt dacht ik.
In het begin van die 2 weken zag je ze precies nog redelijk ripped staan maar na die 2 weken zag je dat ze toch vlug veranderd waren aan hun kleur en vetgehalte hoor.

vond ik toch
 
ben blij dat er nog es iets op t.v komt van BB! echt,de sport is bijna van de t.v verbanne :mad:

zwakke reportage iig.

maar wat je daarzegt is juist "monstro",een paar jaar terug waren er nog regelmatig bodybuildingwedstrijden te zien op eurosport ,maar nu helaas niet meer,waarom blijft mij n raadsel :(
 
gemist heb gister een voorstukje gezien en had meteen zoiets van daar gaan we weer en toen heb ik maar gelijk besloten om maar niet te kijken...
 
Back
Naar boven