XXL Nutrition

Jarno Hams in finale WK Zuid Korea (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Damn jarno!!!Wat een topprestatie van je,echt respect hiervoor.:wl:

Vroeger keek ik altijd naar Berend en wout,en vond het gewoon prachtig dat ze toch bovenin konden meepresteren.Nu ben jij onze hoop in bange dagen Jarno,doe je best en ga ervoor.:thumb:
 
Jarno suc6 man! Zag je afgelopen zaterdag op tv ook weer knallen :D Beest!!
 
super hoor, een finaleplek! in elk geval, heel veel succes gewenst!
 
Jarno kerel!!
gefeliciteerd met de finale plaats!!
hopen dat je goed ver mag komen!! en je zegt 4 herhalingen?.. voor ons van t forum pers je ook nog wel een 5e toch?:P
maar succes in de finale!! dat je hoog mag eindigen!!:)

greetz nielsiej:)
 
Jaja moatie ik kan niet achter blijven ik zag het vanavond allemaal op internet echt cool :cool:
Eindelijk na veel trainen in die loods sta je er toch gvd ben trots op je spreek je snel , gaan we nog wel efuh feesie vieren :D .

Gr siemen
 
Jaja moatie ik kan niet achter blijven ik zag het vanavond allemaal op internet echt cool :cool:
Eindelijk na veel trainen in die loods sta je er toch gvd ben trots op je spreek je snel , gaan we nog wel efuh feesie vieren :D .

Gr siemen

Eerst dit maar eens ff overleven.
Ik heb m'n rug behoorlijk beschadigd toen de Yoke van m'n schouders afgleed.
Had daar gisteren nog weinig last van maar nu heb ik een schaafplek van 10 bij 15cm tussen m'n schouderbladen en daar komt nu een korst op en dat trekt best.
maar verder ben ik fit.

Maar uh dat feestje volgt nog...:D
 
Proficiat Jarno! Hopelijk zit er een mooie beker op je te wachten :D
 
Jarno heb je nog geen foto's voor ons achterblijvers?
 
Gefeliciteerd! Ligt het aan mij of doe je nu meer wedstrijden dan eerst? Al enige idee wanneer en of het op tv komt?
 
Eerst dit maar eens ff overleven.
Ik heb m'n rug behoorlijk beschadigd toen de Yoke van m'n schouders afgleed.
Had daar gisteren nog weinig last van maar nu heb ik een schaafplek van 10 bij 15cm tussen m'n schouderbladen en daar komt nu een korst op en dat trekt best.maar verder ben ik fit.

Maar uh dat feestje volgt nog...:D

wel pijnlijk, maar voor een Strongman is dat natuurlijk niks he! ;)
Denk maar gewoon aan die eerste plaats, dan voel je dat plekje niet eens meer.. Daarna tijd genoeg om te herstellen!
 
Whohoo:cool:

Super gewoon.

Als ik het goed lees heb je 6 reps gemaakt met de 340 deads. Dat is mega
 
Na dag 1 sta ik laatste:(

Ik had een goed begin met de Buspull En stond na 9 atleten 3e.
Toen kwam de Murumets die overigens langzamer als mij was.
Maar toen deze over de finish was weigerden de remmen van de bus. En werd hij bijna geplet tussen de bus en het podium.
er moesten op det moment nog 2 man Savickas en Kokylaev. Het begon op dat moment ook nog keihard te regenen waardoor het onmogelijk werd om door te gaan.
dus een zekere 3e plek weg:mad:
Daarna was de Farmerswalk met 320kg en werd ik laatste.
Ik had een goede tijd op de SuperYoke 420kg (25M) 18,19sec
Dit was helaas maar goed voor 5 punten.
Ik heb 5 man met 2 punten meer boven me staan.
Kan en zal me morgen zeker nog verbeteren
Zydrunas en Kokyleav vielen vandaag erg tegen.
Zij staan op 12 en 8 punten.
Vyrastyuk, Ik weet niet wat die gisteren gedaan heeft maar die vliegt.
hij staat met 23.5 punten dik bovenaan.
Maar hij zal morgen veel punten verliezen met de Deadlift met 340kg op herhaling
 
Gefeliciteerd! Ligt het aan mij of doe je nu meer wedstrijden dan eerst? Al enige idee wanneer en of het op tv komt?

Nee eigenlijk niet vorig jaar heb ik door verschillende blessure's minder wedstrijden gedraaid, maar draai er gemiddeld tussen de 10 tot 14 per jaar.
heb er dus al meer als 140 opzitten.
Dit komt in NL niet op tv. En ook niet op Eurosport
 
Zet hem op !
 
Back
Naar boven