XXL Nutrition

Naar 100kg bench & beyond (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

pause bench = even stoppen wanneer barbell of borst ligt? En ook ff stoppen met gestrekte armen
 
pause bench = even stoppen wanneer barbell of borst ligt? En ook ff stoppen met gestrekte armen
Even stoppen wanneer de barbell op de borst ligt, stoppen als men armen gestrekt zijn doe ik toch sowiso, om te ademen:p
 
@ Flying Fox: Wat is je huidige gewicht nu, en wat is je 1 RM op de bench?
 
Pullup: (pron)
5x3xBW

OH press:
2x10x10
3x20
2x25

5x30
3x30
3x40
4x30
4x30

DB row: (niet al te strict)
2x8x12
5x22

5x26 PR
3x30 PR
3x30
3x30

Incline DB bench: (lichte helling)
2x6x12
10x16
5x20
5x20

Lateral raise: (strict)
10x4
10x6
6x8
5x8

Dips: (tot parallel)
12xBW
9xBW

1-arm external rotations:
12x4
12x4
10x4

Scap pushups: (met een miniband rond men nek)
10+10

Comments:
-aan die pullups moet ik echt werken, dit is te belachelijk, zelfs voor mij
-OH presses daarentegen waren brutal:cool:
-DB rows gingen goed, maar veel gecheat, moeilijk te zeggen of die PR kwam door betere cheattechniek of door meer kracht
-ik heb gelogen, mijn OH press is nog erger dan die pullups:(, ook aan werken.


@Luukste: mijn bench 1RM is 70kg en hoeveel ik weeg zal ik je zeggen als ik me nog eens gewogen heb
 
Hierbij mijn "definitief" schema. Als je merkt dat ik er veel vanaf wijk, tik mij dan op de vingers.

Dag 1: pull
pullup
DB rows
shrugs
curlz

Dag 2: bench dag
bench press 6x3-5
close grip bench 6x3-5
pause bench 6x3-5
triceps (tate presses of zo, iets extension achtig)
lateral raises

Dag 3: heupbelastingexperimenteerdag

squat/rack pull.front squat enkele singles/doubles/triples
leg extensions
leg curls
calf raises
grip
abs

Dag 4: UB
pullup
OH press
DB rows
incline bench
één of andere schouder raise
dips
curlz


En meestal nog wat shouder-prehab dingen er bij (face pulls, pull aparts, dislocates, scap pushups,...)
 
Laatst bewerkt:
veel succes met je nieuwe schema!
 
En hoe ging het met zwemmen?
 
verdronken...
 
Chloor is ook gewoon zwaar k*t. Ik heb het ook niet zo op zwemmen in zwembaden... Ik zwem liever in de Middellandse Zee.
 
Wanneer denk je ongeveer de 100 KG te behalen? Voor nieuwjaar nog?
 
Dan hebben we hetzelfde doel, en ongeveer dezelfde weg af te leggen. Mijn BP 1rm is nu 72,5 en ik hoop dat ik de 100 KG kan halen tegen nieuwjaar. Veel succes iig :)
 
Dan hebben we hetzelfde doel, en ongeveer dezelfde weg af te leggen. Mijn BP 1rm is nu 72,5 en ik hoop dat ik de 100 KG kan halen tegen nieuwjaar. Veel succes iig :)

Zullen we samen een topic maken, net als Gillian en sanderG? :roflol:


Veel succes ook :thumbs:
 
Hè hè... Ik ook niet, maar ergens anders zie je mij niet zwemmen, je kunt je dus voorstellen dat ik ook niet veel zwem. (zwembaden vind ik afschuwelijk, ik houd net als jij niet van chloor, en het volk mag ik niet... als ik in een meer zwem word ik altijd gestoken door horzels enzo) Als ik op vakantie ben in mediterraan gebied dan neem ik het er goed van. Maar zoiets komt ook maar 1 keer in de 2 jaar voor...
 
Ik ga het iig nog enkele keren proberen, kijken of ik aan die chloor kan wennen. Veel andere dingen kan ik niet doen voor mijn conditie omwille van mijn heup.

edit: ik begin inmiddels al weer te twijfelen over mijn schema :roflol:
 
Gewoon doen waar je je goed bij voelt. Waar twijfel je aan?
 
ik vind een zwembad wel lekker, vorige week nog wezen zwemmen met mn vader een uurtje, lekker baantjes trekken met squat spierpijn ;)
 
Back
Naar boven