MuscleMeat

Bejaarde rijdt drie keer over man heen

Bezoekers in dit topic

Peoples

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
22 jan 2004
Berichten
12.072
Waardering
239
Lengte
1m86
Massa
116kg
Een 87-jarige fietser uit Heiloo is woensdagmiddag op de kruising Zeeweg/Westerweg door een 85-jarige plaatsgenote met de auto drie keer overreden.

De fietser wilde op het fietspad van de Zeeweg oversteken naar de Westerweg toen hij door de automobiliste werd aangereden. Zij reed over de Westerweg en heeft de fietser over het hoofd gezien. Uit schrik reed de dame nog een keer achteruit en vooruit, beide keren over de man heen. Het slachtoffer liep daarbij meerdere breuken op aan zijn heupen, ribben en ruggenwervels.

Hij is naar het ziekenhuis gebracht. Het rijbewijs van de vrouw is ingenomen. Er wordt onderzocht of de vrouw in aanmerking komt voor permanente intrekking van het rijbewijs in verband met gevaarlijk rijgedrag.

(Fok.nl)

:roflol:

Leuk die bejaarden op de weg :thumbup:
 
:roflol: Normaal zie je dat alleen maar in comedyfilms, dat ze nog even naar achter en naar voren eroverheen rijden.
 
Dacht waarschijnlijk: Mh, deze vluchtheuvel lag hier gisteren nog niet, deze wil ik nog een keertje nemen :D
 
Allemaal van de weg af die oudjes!
 
je zal het maar meemaken :rolleyes:
 
:roflol: Normaal zie je dat alleen maar in comedyfilms, dat ze nog even naar achter en naar voren eroverheen rijden.

haha ja idd, toen ik de titel las dacht ik al gelijk aan een zwart wit slapstick filmpje :D
 
bejaarden achter het stuur bloed aan de muur
 
Er wordt onderzocht of de vrouw in aanmerking komt voor permanente intrekking van het rijbewijs in verband met gevaarlijk rijgedrag

no shit sherlock
 
is gewoon een kwestie van afgewezen in de liefde die man wilde haar niet meer...
 
weer een handtas gejat?:D
 
goe bezig!!
 
Godver je zal het maar zijn :eek: Komt zo'n ouwe tang je ff te grazen nemen :roflol:
 
Godver je zal het maar zijn :eek: Komt zo'n ouwe tang je ff te grazen nemen :roflol:

daar droom jij van man ;) zo'n tandloze, met veel haar ;)


ouwe mensen zijn vaak een gevaar op de weg... rijden 35 waar je 50 mag, zig zaggen de weg over, geven geen richting aan, onverwachte richtingsveranderingen, toeteren te snel.
 
Back
Naar boven