Fitness Seller

Geef eens je mening ! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

*****
 
Laatst bewerkt:
met finasteride ga je sowieso een deeltje winst mislopen

Valt wel mee hoor:


Testosterone (T) therapy in older men with low serum T levels increases lean body mass and decreases fat mass. These changes might improve physical performance and strength; however, it has not been established whether T therapy improves functional outcome in older men. Moreover, concerns exist about the impact of T therapy on the prostate in older men. The administration of finasteride (F), which partially blocks the conversion of T to the more potent androgen, dihydrotestosterone, attenuates the impact of T replacement on prostate size and prostate-specific antigen. We hypothesized that T replacement in older, hypogonadal men would improve physical function and that the addition of F to this regimen would continue to provide the T-induced improvements in physical performance, strength, and body composition. Seventy men with low serum T (<350 ng/dl), age 65 yr and older, were randomly assigned to receive one of three regimens for 36 months: 1) T enanthate, 200 mg im every 2 wk, with placebo pills daily (T-only); 2) T enanthate, 200 mg every 2 wk, with 5 mg F daily (T + F); or 3) placebo injections and pills (placebo). We obtained serial measurements of timed physical performance, grip strength, lower extremity strength, body composition (by dual-energy x-ray absorptiometry), fasting cholesterol profiles, and hormones. Fifty men completed the 36-month protocol. After 36 months, T therapy significantly improved performance in a timed functional test when compared with baseline and placebo [4.3 +/- 1.6% (mean +/- sem, T-only) and 3.8 +/- 1.0% (T + F) vs. -5.6 +/- 1.9% for placebo (P < 0.002 for both T and T + F vs. placebo)] and increased handgrip strength compared with baseline and placebo (P < 0.05). T therapy increased lean body mass [3.77 +/- 0.55 kg (T-only) and 3.64 +/- 0.56 kg (T + F) vs. -0.21 +/- 0.55 kg for placebo (P < 0.0001)], decreased fat mass, and significantly decreased total cholesterol, low-density lipoprotein, and leptin, without affecting high-density lipoprotein, adiponectin, or fasting insulin levels. These results demonstrate that T therapy in older men with low serum T improves physical performance and strength over 36 months, when administered alone or when combined with F, and suggest that high serum levels of dihydrotestosterone are not essential for these beneficial effects of T in men.

PMID: 15572415 [PubMed - indexed for MEDLINE]


Als je finasteride neemt, moet je zoiezo uitkijken voor oestrogenen, aangezien DHT ook een anti-oestrogene werking heeft.
 
Dus Finasteride helpt tegen prostaat vergroting tijdens een zwaren trenbolone a kuurtje....zijn er gerbruikers ervaringen hier.....van harte welkom.....ik heb gelezen dat je dan ook 1mg moet nemen en meer ook geen zin heeft klopt dat??
 
Finasteride is een 5-alpha-reductase remmer, wat dus de omvorming van Test naar DHT verhinderd.

Stukje van Wiki:

Trenbolone has proven popular with anabolic steroid users as it is not metabolised by aromatase or 5α-reductase into estrogenic compounds such as estradiol, or into DHT.

Trenbolone word dus niet omgezet in DHT, en dus heeft finasteride bij Trenbolone geen werking. Je zou dan een SARM moeten hebben, Selective Androgen Receptor Modulator. Die zijn er nog niet dacht ik (iig niet voor alleen de prostaat). Ze zijn er wel mee bezig: could SARMS be the future of bodybuilding - AlinBoard “ Anabolic Steroids Discussion Forum “ Discuss Bodybuilding Steroids Online.
 
******
 
Laatst bewerkt:
finasteride gaat inderdaad prostaatgroei-zwelling tegen omdat normalerwijze gebeurt door dht en aangezien het een 5-ar remmer is ....
men gaat er bij de beschrijving van zo'n product niet van uit dat je aan hormonen zoals trenbolon en zo zit, zoiezo gaat het wel helpen want de dht conversie die je normaal van de testo hebt ga je nu niet of toch verminderd hebben. mogelijk is het de synergie van trenbolon + dht die je prostaat z'n opdoffer geeft.
verder zijn anti-oestrogenen ook aan te raden, aangezien het meestal ontstaat door synergie hoog dht/oestrogeen.
heb ook eens een studie gevonden waaruit bleek dat nolvadex de prostaat laat krimpen, wellicht omdat het anti oestrogeen is in de meeste weefsels maar net pro-oestrogeen in de prostaat waardoor de zwelling afnam.
 
Precies, als je leest dat het prostaat-groei tegengaat, word er meestal niet vanuit gegaan dat je aan de (exogene) androgenen zit. Daarnaast kun je winny en trenbolone niet vergelijken in androgene eigenschappen. Vergeet niet dat trenbolone maarliefst 5 keer zo androgeen is als test.
 
****
 
Laatst bewerkt:
diegenen die altijd finasteride bij de hand hebben in een kuur weten eigenlijk niet of ze er last van zouden hebben of niet.
ik neem er saw palmetto bij maar das kruidenboel die zonder voorschrift te krijgen is bij de apotheker, het helpt maar zoiezo in de eerste weken voel ik de klachten.

een echte vraag heb ik eigenlijk niet, meer een mening en wat tips voor de toekomst van de rest van de gebruikers over bovenstaande!

tnx alvast!

finasteride & saw palmetto zijn tegen kaalheid bearbest nr 1 :p:p:p:p:p:p:p
 
Topicstarter ik vind jou een domme man, prostaat zwelling en zelfs vergroting neem je op de koop toe om wat groter te worden, ik heb een arts het stukje laten lezen en was gewoon geschokt door je domheid. Volgens hem is al je groei op credit, later betaal je alles terug + rente.

Succes met de vernieling van je lichaam, domme, domme man.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
jonge als ge komt met die kinderachtige shit te verkondige, zet dan je computertje even uit en denk es 2keer na voor je iets zegt! jij kent dan alles van anabolen zo te lezen? jij weet direct wa er met je lichaam mis is en door wat het komt en van waar en door welke toediening van anabole of andere producte het komt! je bent dan ook volleerd dokter neem ik aan of een sportdokter!zo niet,kom dan niet iemand anders topic vervuile hé !!!!!!!!!
 
jonge als ge komt met die kinderachtige shit te verkondige, zet dan je computertje even uit en denk es 2keer na voor je iets zegt! jij kent dan alles van anabolen zo te lezen? jij weet direct wa er met je lichaam mis is en door wat het komt en van waar en door welke toediening van anabole of andere producte het komt! je bent dan ook volleerd dokter neem ik aan of een sportdokter!zo niet,kom dan niet iemand anders topic vervuile hé !!!!!!!!!

net als het feit dat 99% van de artsen geen reet afweten van anabolen en wat eraan te doen.
elke roid gebruiker krijgt op een gegeven moment wel even met een opstandige prostaat te maken...
 
jonge als ge komt met die kinderachtige shit te verkondige, zet dan je computertje even uit en denk es 2keer na voor je iets zegt! jij kent dan alles van anabolen zo te lezen? jij weet direct wa er met je lichaam mis is en door wat het komt en van waar en door welke toediening van anabole of andere producte het komt! je bent dan ook volleerd dokter neem ik aan of een sportdokter!zo niet,kom dan niet iemand anders topic vervuile hé !!!!!!!!!
Lees de topic titel eens:
Geef eens je mening !
Nou dat heb ik gedaan.
 
Lees de topic titel eens:
Geef eens je mening !
Nou dat heb ik gedaan.

jij moet stoppen met in de roids sectie te lezen, als je het toch allemaal zo dom vindt dan is iedereen in die sectie verloren dus give it a rest will ya?
 
Lees de topic titel eens:
Geef eens je mening !
Nou dat heb ik gedaan.

je mening geven is nog altijd iets anders dan iemand liggen te verwijten!!! ik noem je toch ook geen mongool of achterlijke ofzo! ze vrage je mening ,niet naar wat je kunt verwijte!!!!!!!!
 
je mening geven is nog altijd iets anders dan iemand liggen te verwijten!!! ik noem je toch ook geen mongool of achterlijke ofzo! ze vrage je mening ,niet naar wat je kunt verwijte!!!!!!!!

Ach de uitspraak"domme man", dat is nog wel het minste wat iemand een ander kan noemen. Neen dat kan mij niet verweten worden.
 
*****
 
Laatst bewerkt:
volgens mij kan jij echt niet verkroppen dat mensen aan de roids gaan precies, het intresseert me gewoon geen **** wat JOU mening is, ik vroeg de mening van MEDE-gebruikers, (dat vroeg je niet) dat zijn die mensen die in deze sectie een mening hebben die van enig belang is!

graag wat opkuisen hier graag, tword een beetje een reltopic door die sucker!

Schijnbaar heb je niet alleen last van opgezwollen prostaat, maar ook van een opgezwollen Humeur, Succes slimme vent.
 
gast wtf doe jij op een bbing forum? je traint niet als een bb, je ziet er niet uit als een bb, en je loopt iedereen te ****en met je onzin, ga toch lekker op het ex"legionares" forum de held uithangen.
 
Back
Naar boven