XXL Nutrition

Ectomorph (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

jovani

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2004
Berichten
414
Waardering
5
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
8%
Hier even een paar foto's van de verandering van mijn lichaam. Hopelijk werkt het motiverend voor de mensen die ecto's zijn.


Hoe mijn lichaam altijd was... tussen de 54-58 KG bij een lengte van 1.75 circa. 3 jaar geleden.Ik had wel blokjuhs op me buik :P
vroeger.jpg



En de transformatie na 2,5 jaar trainen..tussen de 78-80 KG bij een lengte van 1.75 m
Johan_rooftop.jpg

sidechest.jpg



Ben 3 jaar geleden begonnen met trainen , nu zie ik er niet meer zo uit als op de foto's. Heb de laatste maanden veel spiermassa verloren en ben wat dikker geworden omdat ik 3,5 maand ben gestopt met trainen vanwege blessure aan me heup. Ook slecht gegeten en zo. Vooral de zomer heeft me genekt veel drank,verkeerde voeding etc.
Ben deze week weer begonnen en hopen dat ik weer in mijn oude conditie komen.
 
goede progressie gemaakt man!
 
Netjes! Dus, de laatste 2 pics zijn van voor je ben moeten stoppen met trainen? Je ziet er nu dus slechter uit? :D
 
Netjes! Dus, de laatste 2 pics zijn van voor je ben moeten stoppen met trainen? Je ziet er nu dus slechter uit? :D

Dat klopt ik zie er bagger uit man. Merk het ook via me vriendin coïtus is veel minder he :(

Volgende maand ofzo zal ik een pic posten als ik er hopelijk wat beter bij sta
 
zitten veel uren had werk in !
wat ik vaker lees is dat ecto's zo snel spiermassa verliezen bij niet trainen (bv. ook muay thai), moet ik nu ook beginnen vrezen dat ik de dag dat ik groot ben, even gemakkelijk m'n massa weer kwijt speel als ik ze gewonnen heb :eek:
(nu heb ik natuurlijk nog niets te verliezen).
natuurlijk is er het spiergeheugen, maar toch...jammere zaak.

succes met het trainen !
 
Zo, zeker een super vooruitgang!


Ben eerlijk gezegd wel benieuwd hoe je er vandaag de dag bij staat... Misschien motiveert dat de mensen nog meer! ;)
 
Dat klopt ik zie er bagger uit man. Merk het ook via me vriendin coïtus is veel minder he :(

Volgende maand ofzo zal ik een pic posten als ik er hopelijk wat beter bij sta
:roflol:

Hoop niet dat je lichaam daar een al te grote rol bij speelt?

Verder wel een dikke vooruitgang in 3 jaar tijd, beetje trainen en je bent zo weer op je oude niveau!
 
Super vooruit gang man! Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je er nu bij staat. Zou het gewoon posten, je hoeft je er niet voor te schamen ofzo. Hebben wel meer gasten hier het zelfde door moeten maken.


veel succes!
 
Mooie progressie jammer dat het nu wat minder gaat .
 
..
 
Laatst bewerkt:
79 - 56 = 23 kilo in 2,5 jaar, das 9.2 per jaar

Hier even een paar foto's van de verandering van mijn lichaam. Hopelijk werkt het motiverend voor de mensen die ecto's zijn.


Hoe mijn lichaam altijd was... tussen de 54-58 KG bij een lengte van 1.75 circa. 3 jaar geleden.Ik had wel blokjuhs op me buik :P
vroeger.jpg



En de transformatie na 2,5 jaar trainen..tussen de 78-80 KG bij een lengte van 1.75 m
Johan_rooftop.jpg

sidechest.jpg



Ben 3 jaar geleden begonnen met trainen , nu zie ik er niet meer zo uit als op de foto's. Heb de laatste maanden veel spiermassa verloren en ben wat dikker geworden omdat ik 3,5 maand ben gestopt met trainen vanwege blessure aan me heup. Ook slecht gegeten en zo. Vooral de zomer heeft me genekt veel drank,verkeerde voeding etc.
Ben deze week weer begonnen en hopen dat ik weer in mijn oude conditie komen.

Vrij impressive !!!!

79 - 56 = 23 kilo in 2,5 jaar, das 9.2 spiermassa per jaar

Das wel heeeel netjes....

Uitgaande dat de groei niet lineair is (want je blijft niet zo doorgroeien anders ben je over 2 jaar 18 kilo zwaarder) kwam je het eerste jaar veel meer dan 10 kilo spiermassa aan?

Hoeveel ongeveer? Ben benieuwd...

Zonde dat je verpest hebt met je eten want je hebt wel talent...

5 kilo spiermassa per jaar de eerste jaren trainen word toch wel vaak als maximaal beschouwd...

Pak het snel weer op...

KEEP ON TRAINING
 
:roflol:

Hoop niet dat je lichaam daar een al te grote rol bij speelt?

Eigenlijk wel, hoe beter mijn fysiek hoe geiler m'n vriendin ;) Dus mijn fysiek doet me nu geen goed :p


Vandaag de dag sta ik er slecht bij.... dikke pens etc. geen spieraftekeningen en gewoon flink wat kracht en spiermassa ingeleverd de afgelopen maanden.

Ik heb ook vaker gehoord dat ecto's gemakkelijker spiermassa verliezen. En ik ben daar een van. Ik verlies elke keer spiermassa als ik wat heb ...griep,blessure of gewoon vakantie . En dan praat ik over 3-6 kg spier ! Weet je hoeveel maanden dat duurt voordat het dr bij is.

Heb het al eerder meegemaakt met een elleboog blessure. In 9 weken tijd 4 kilo verloren. Die 4 kilo er bij kosten me 25 weken dus een dik half jaar.

Deze week weer begonnen en nu knallen ! Hopelijk weer snel op een respectabel pfysiek...
 
Vrij impressive !!!!

79 - 56 = 23 kilo in 2,5 jaar, das 9.2 spiermassa per jaar

Das wel heeeel netjes....

Uitgaande dat de groei niet lineair is (want je blijft niet zo doorgroeien anders ben je over 2 jaar 18 kilo zwaarder) kwam je het eerste jaar veel meer dan 10 kilo spiermassa aan?

Hoeveel ongeveer? Ben benieuwd...

Zonde dat je verpest hebt met je eten want je hebt wel talent...

5 kilo spiermassa per jaar de eerste jaren trainen word toch wel vaak als maximaal beschouwd...

Pak het snel weer op...

KEEP ON TRAINING

Het eerste jaar pakte ik bizarre veel massa zeker weten meer als 10 kg !! Ik denk meer als 2 kg per maand dat er bij kwam. Na het eerste jaar ging ik nog steeds snel. Na 2 jaar training ging toch aanzienlijk veel langzamer op een gegeven moment blijf je gewoon maanden hangen op hetzelfde gewicht.
Heb ook niet echt het gevoel dat ik nog veel zal gaan groeien.
In die 2,5 jaren van training heb ik ook nog de nodige blessures en griepjes opgelopen ondanks dat alles ben ik tevreden over die periode.

Mijn doel is 85-86 Kg en dan wel zo droog dat je een mooie six-pack ziet zitten.

Frank Zane was ook 1.75 m bij een gewicht van 84 KG en gortdroog ...prachtig lichaam had die vent zeg !:D
 
Laatst bewerkt:
dat is nog eens een post waard.doorgaan ;) ziet er goed uit
 
Wow top man. Zeer mooie progressie!
 
Super vooruit gang man! Ben eigenlijk wel heel erg benieuwd hoe je er nu bij staat. Zou het gewoon posten, je hoeft je er niet voor te schamen ofzo. Hebben wel meer gasten hier het zelfde door moeten maken.


veel succes!

GOEIE STATS MAN,

je Vet % ?
 
offtopic:

@ the maximizer. Gok rond de 15/19%. Binnenkort tijd voor de cut
 
Vrij impressive !!!!

79 - 56 = 23 kilo in 2,5 jaar, das 9.2 spiermassa per jaar

Das wel heeeel netjes....

Uitgaande dat de groei niet lineair is (want je blijft niet zo doorgroeien anders ben je over 2 jaar 18 kilo zwaarder) kwam je het eerste jaar veel meer dan 10 kilo spiermassa aan?

Hoeveel ongeveer? Ben benieuwd...

Zonde dat je verpest hebt met je eten want je hebt wel talent...

5 kilo spiermassa per jaar de eerste jaren trainen word toch wel vaak als maximaal beschouwd...

Pak het snel weer op...

KEEP ON TRAINING

Nee, het eerste jaar 20 kilo en het 1.5 jaar erna 3 kilo.:p maar ziet er lekker droog uit voor een naturel.
 
Ok voor de mensen die zo nieuwschierig waren hoe ik er nu bij sta. Dit ben ik dan... 15 min geleden was opzoek in de keuken naar wat snacks :p Me vet% ? heb geen flauw idee.
dikkejohan.jpg


Over een paar maandjes post ik wel weer een foto. Met hopelijk wat verbeteringen ;)
 
Back
Naar boven