XXL Nutrition

Verdonk uit VVD gegooid! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik zag het net, wou het net op DBB gooien maar Eric was me voor.

Vind 't wel jammer, eindelijk iemand met ballen in de politiek in plaats van die softies.
 
En de VVD zal nu nog verder naar beneden kelderen. Slimme zet, maar niet heus. Ik hoop niet dat ze een eigen partij begint, en of aansluiten bij Wilders een slimme zet is weet ik niet, dat kan ook gaan botsen.

;)

Rutte het puppy begrijpt er nog niet veel van hoe het gaat in Den Haag.

zal wel tijd worden dat 1 van de oudere in gaat grijpen.

Rita Rules.
 
Trouwens:

De fractie heeft heeft er evenmin vertrouwen in dat het "nog goed komt." "Verdonk heeft door uitspraken in de media de partij te vaak schade berokkend," aldus Rutte.
De enige die de partij echt schade heeft berokkend is Rutte zelf, tijdens de verkiezingscampagne.
 
Toen ik dit nieuws op de radio hoorde moest ik meteen aan dbb.com denken hehehehe...

OT: tsja.. ikzelf heb niks met 'luchtbellen' als Rita maar ook niks met een balgehakt als Rutte... nope.. de VVD scoort niet echt hoge ogen op dt moment... wel grappig dat Rita UIT de partij is GEZET.. lol.. weet ze ook hoe het voelt :D
 
Als Wilders en Verdonk samen sterk staan, kan dat wat mij betreft niet snel genoeg gebeuren! De vraag is alleen of Wilders, of Verdonk, dat wel wilt.
 
Slim om een persoon die nog meer stemmen krijgt dan de fractieleider er uit te gooien :roflol: Misschien zijn ze wel bang voor haar.

Hoop dat ze samen met Geert Wilders gaat werken.
 
Slim om een persoon die nog meer stemmen krijgt dan de fractieleider er uit te gooien :roflol: Misschien zijn ze wel bang voor haar.

Hoop dat ze samen met Geert Wilders gaat werken.

Denk niet dat ze naar Wilders gaat , heb meerdere intervieuws gezien waar ze afgelopen tijd heeft te kennen gegeven geen intresse te hebben in samenwerking met Geert Wilders.
 
Ja die Verdonk kwam in het vaarwater van die schijt rutte, alles wat rechts is word eruit gegooid.
 
Wedden dat ze naar wilders gaat, eindelijk begint t rechtse blok vorm te krijgen!
 
Verdonk is een splijtzwam, die gaat botsen met Wilders. Zou mooi zijn als ze naar de PVV gaat, dat is gelijk de ondergang.
 
Haha strike 3
Youre out sucker:roflol:

Lol, jij snapt echt niks van politiek huh....het is eerder strike out voor jullie. Want ze zal voor haarzelf beginnen en stevig stemmen winnen. Om dan te willen regeren zal ze wel met de pvv door moeten en moet je dan eens zien wie er strike out is :roflol:
 
Verdonk is een splijtzwam, die gaat botsen met Wilders. Zou mooi zijn als ze naar de PVV gaat, dat is gelijk de ondergang.

Waarom?
 
Dit is echt een flinke strop voor de VVD, maar wat kon Rutte anders doen? Ze botsten teveel, Verdonk liep teveel in haar eigen straatje en daarbij liep ze vaak over de tenen van VVD'ers (vooral die van Rutte).
Ik geef Rutte in dat opzicht dus wel gelijk als fractielijder (ja, met lange 'ij'). Hij moet laten zien welke kant hij op wil met de VVD en daar creeert hij nu de kans voor.

Het is alleen oppassen geblazen dat hij nu niet de hele VVD met zich meetrekt de diepte in. Het wordt hard werken!

Ben nu heel erg benieuwd wat Verdonk gaat doen, daar komen we morgen achter, toch? Ze heeft 24 uur bezinningstijd genomen. NO WAY dat ze uit de politiek gaat!
 
Lol, jij snapt echt niks van politiek huh....het is eerder strike out voor jullie. Want ze zal voor haarzelf beginnen en stevig stemmen winnen. Om dan te willen regeren zal ze wel met de pvv door moeten en moet je dan eens zien wie er strike out is :roflol:

Agreed. Dit kabinet zal wel weer over een jaartje kapot gaan. Drie keer raden wie er daarna in de regering komen.

Heeft overigens niet mijn voorkeur, maargoed.
 
Ze wilden haar al een tijdje kwijt maar hebben slim gewacht tot na de verkiezingen...scheelde denk ik toch gauw 10 zetels:eek:. Bij de volgende verkiezingen blijft er dus niets over van de VVD...Geert en Rita zullen een mega aantal zetels in de wacht gaan slepen van de VVD en andere regerings
partijen;).

Voordeel is dan wel dat je dan geen slijm en kwijl beleid krijgt, gewoon pats boem en doordouwen:D.
 
Ze wilden haar al een tijdje kwijt maar hebben slim gewacht tot na de verkiezingen...scheelde denk ik toch gauw 10 zetels:eek:. Bij de volgende verkiezingen blijft er dus niets over van de VVD...Geert en Rita zullen een mega aantal zetels in de wacht gaan slepen van de VVD en andere regerings
partijen;).

Voordeel is dan wel dat je dan geen slijm en kwijl beleid krijgt, gewoon pats boem en doordouwen:D.

Precies!
 
Back
Naar boven