AndroidHealthClinic

Plas jij wel eens in je broek?

Bezoekers in dit topic

arnoldfan

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
27 aug 2006
Berichten
12.579
Waardering
7
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
titel zegt genoeg lijkt me.heb je wel eens in je broek gepist als je het niet meer vol kon houden.
 
WTF nee man... Dan hang je je plasser toch naar buiten en pies je tegen een boom ofzo.
 
wahahaha !!!!!!!!!!

arnoldfan heeft vandaag in z'n broek gepist en wil nu weten of wij dat ook al eens voorhad hebben :roflol:
 
waarom maak je dan zo'n topic???
 
volgens mij toen ik een jaar of 10-12 was voor de laatste keer

beetje goor dude, of vind je et lekker, die warme vloed over je been heen.

Doet me denken aan:
"Love is like crapping your pants, everyone knows it, but you're the only one having the warm feeling"
 
Toen ik 10 jaar was ging ik altijd met van die besjes op ramen schieten met een vriend van me. Nu hadden we een keer echt de hele buurt bekladderd en wilden we net het laatste huis van de buurt volschieten toen er in een keer OVERAL uit de bosjes buurtbewoners op ons afkwamen. Toen heb ik serieus in m'n broek gepist van angst..:p

Dat's de laatste keer dat ik in m'n broek heb gepist, alle bezoekjes aan het zwembad daarbuiten gelaten dan.
 
ik heb wel eens een collega gehad die bij het iets te enthousiast beklimmen van een ladder in z'n broek had gescheten.

we zaten toen op een bouwwerf en de klojo is met de bestelwagen waarmee we 's morgens toegekomen waren naar huis gereden en is (allicht uit schaamte) niet meer teruggekeerd.
we hebben toen nog naar de firma moeten bellen om ons te komen oppikken.
 
Na een quadtraining vanzelfsprekend, de molecuulstructuur van stront en urine over de huid trekt de anabolische compenten via de porieen naar binnen. Vergelijkbaar met de kracht van een insuline piek.

Zonder plasjes in de broek en bij een zeldzaamheid drollen kun je nooit grote benen bouwen.
 
ik heb wel eens een collega gehad die bij het iets te enthousiast beklimmen van een ladder in z'n broek had gescheten.

we zaten toen op een bouwwerf en de klojo is met de bestelwagen waarmee we 's morgens toegekomen waren naar huis gereden en is (allicht uit schaamte) niet meer teruggekeerd.
we hebben toen nog naar de firma moeten bellen om ons te komen oppikken.

haha , heeft hij het uit eerlijkheid verteld of kon je door zijn broek heen kijken.
 
haha , heeft hij het uit eerlijkheid verteld of kon je door zijn broek heen kijken.

heb er gelukkig niets van gezien.
die kerel had ook altijd zo'n ongelofelijk grote mond op tegen iedereen, ik hoop dat ie een mooi lesje geleerd heeft :)
 
Na een quadtraining vanzelfsprekend, de molecuulstructuur van stront en urine over de huid trekt de anabolische compenten via de porieen naar binnen. Vergelijkbaar met de kracht van een insuline piek.

Zonder plasjes in de broek en bij een zeldzaamheid drollen kun je nooit grote benen bouwen.

Erg interessant! Ga deze methode zeker eens proberen!
 
Ik doe het alleen als er ergens een lange rij staat voor iets. Dan luid en marginaal "OH NEE IK HEB IN MN BROEKIE GEZEIKT HIHIHI" en je bent direct vanvoor...

Als er dan nog een hardcore-flikker blijft staan draai je gewoon een drol op zn schoen.
 
Back
Naar boven