MuscleMeat

Wie komen er kijken op YBF 14 oktober? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zal er zeker bij zijn dit jaar, en dan bedoel ik niet om toe te kijken. Tot nu toe gaat het wel aardig met het cutten, maar tis erg zwaar. Zeker die laatste 4 weken gaan killing worden.

Dude, je doet mee?? Wat cool! Word je begeleid of doe je het allemaal op eigen houtje? En welke klasse?
 
Laatst bewerkt:
Ik wil wel maar tis erg ver. Met de trein doe ik er 5 uur over maar als ik een auto kan regelen maar 3,5 uur :P.
 
Leuk dat jullie allemaal komen kijken mensen :D :thumbup: :D
 
Waar woon je dan Marijn?

Ik kom wel kijken als ik in het land ben.
 
Dude, je doet mee?? Wat cool! Word je begeleid of doe je het allemaal op eigen houtje? En welke klasse?

Klasse weet ik echt nog niet. Ben zoals het er nu uitziet aardig tevreden. Hoe zwaar ik nu ben weet ik niet. bf weet ik ook niet nu. Ga puur op wat ik zie af. Ik ben iig op 86kg begonnen met cutten. Vet zat toen denk ik op 12%. Paar maanden daarvoor op 10%, maargoed na de vakantie zal het wel iets van 12 geworden zijn :D. Ik zal snel weer is ff wat meten en wegen. Begin zelf ook wel nieuwschierig te worden.

Ik heb geen begeleiding. Ik probeer het gewoon zelf. Tis erg moeilijk dat wel. Ga me iig vandaag inschrijven, dan kan ik niet meer terug :D
 
Klasse weet ik echt nog niet. Ben zoals het er nu uitziet aardig tevreden. Hoe zwaar ik nu ben weet ik niet. bf weet ik ook niet nu. Ga puur op wat ik zie af. Ik ben iig op 86kg begonnen met cutten. Vet zat toen denk ik op 12%. Paar maanden daarvoor op 10%, maargoed na de vakantie zal het wel iets van 12 geworden zijn :D. Ik zal snel weer is ff wat meten en wegen. Begin zelf ook wel nieuwschierig te worden.

Ik heb geen begeleiding. Ik probeer het gewoon zelf. Tis erg moeilijk dat wel. Ga me iig vandaag inschrijven, dan kan ik niet meer terug :D

:thumbs:

Gaaf dat je meedoet!!
Veel succes met je voorbereidingen en tot dan! :)
 
Als ik het allemaal kan regelen met het werk en er misschien een maatje uit de gym mee gaat, ben ik van de partij;).

Toch altijd een van de leukste wedstrijden van het jaar:cool:.
 
Gezellig clubje dus, mooi zo. Want ik heb iemand nodig om mijn bekers te dragen . :D
 
Het schijnt dat de inschrijvingen nu al tegen de 50 aanlopen en een record aan danceteams dit jaar...dus voor iedereen die de laatste loodjes moet doen,succes !!!
 
oh ja ik moet me ook maar eens inschrijven.
 
Gezellig clubje dus, mooi zo. Want ik heb iemand nodig om mijn bekers te dragen . :D

Maak eerst je vitrinekast dan maar eens schoon :cool:
 
Ik kom ook wel even kijken:D
 
Ik ben erbij!
 
Niemand gaat zoveel lawaai maken als mijn familie, gegarandeerd:D
Ik ga me een support meenemen niet normaal.
 
Ik zal kijken of ik kan, lijkt me wel eens leuk om mee te maken. Even ryu en g-men uitfluit.... eh toejuichen :D

g-men is toch niet meer naturel of wel??

het is de bedoeling wel dat ik ga maar er kan nog vanalles tussen komen.
 
NIet???Had idd twijfels,maar tjaaa wat is naturel tegenwoordig ...Als je vervuild water drinkt ben je al niet meer clean..
 
Back
Naar boven