Fitness Seller

s'morgens eten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ano_1988_27

Ripped Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 mei 2007
Berichten
3.139
Waardering
215
Lengte
1m82
Massa
110kg
Vetpercentage
13%
hey mensen vraagje
wat eten jullie s'morgens? ik krijg echt niks naar binnen!
zodra ik iets wil eten krijg ik het gevoel dat k alles weer uitkots
wat kun je nu s'morgens eten zonder het beroerde gevoel??
of moet ik niet zo bitchen en er maar mee leren leven:D

daag
 
Niet bitchen en ermee leren leven.

Als je nooit of lang 's ochtends niet gegeten hebt heb je ook ECHT geen zin in eten in de ochtend. Je moet jezelf even een paar weken dwingen en daarna word je wakker van de honger en wil je niets anders meer dan jezelf volproppen.
 
hey mensen vraagje
wat eten jullie s'morgens? ik krijg echt niks naar binnen!
zodra ik iets wil eten krijg ik het gevoel dat k alles weer uitkots
wat kun je nu s'morgens eten zonder het beroerde gevoel??
of moet ik niet zo bitchen en er maar mee leren leven:D

daag

zowieso geen kwark ofzo.eet een bordje rijst of havermout.smorgens eten is heel belangrijk.
 
dank u zal het morge is proberen!
 
havermout, brinta en whey met koude melk, heerlijk en je drinkt het zo weg!
 
misschien in de avond ook wat minder eten voor het slapen gaan? beetje honger opwekken voor de ochtend!
 
ik heb precies het zelfde ik moet altijd ff 30 min wat doen dan kan ik eten als een gek.
Maar niet me bed uit rollen en gelijk eten dan kots ik alles weer uit,
 
Brinta met melk en schepje suiker.
(De Brinta meng ik wel met warme melk)

Dat is altijd me eerste maaltijd en ik vind het ook erg lekker.
 
In vroegere tijden moest de mens alvorens te kunnen eten er eerst op uit om eten te vinden. Daarom maakt het lichaam in de ochtend strss hormoon aan om dit te kunnen doen. Dit stresshormoon zorgt voor energie en onderdrukt de eetlust.

Ieder mens is verschillend en de een heeft er meer last van dan de ander. Ikzelf heb er ook flink last van.

Wat bij mij absoluut niet naar binnen wil zijn langzame koolhydraten en al zeker geen brinta. Snel verteerbaar en zoet voedsel zoals een banaan gaan er bij mij het makkelijkste in.

Mijn advies is dan ook om als ontbijt een stuk fruit en een whey shake te nemen.

Veel succes koekiemonster.

Groetjes van Joop Braakhekke.:cool:
 
In vroegere tijden moest de mens alvorens te kunnen eten er eerst op uit om eten te vinden. Daarom maakt het lichaam in de ochtend strss hormoon aan om dit te kunnen doen. Dit stresshormoon zorgt voor energie en onderdrukt de eetlust.

Ieder mens is verschillend en de een heeft er meer last van dan de ander. Ikzelf heb er ook flink last van.

Wat bij mij absoluut niet naar binnen wil zijn langzame koolhydraten en al zeker geen brinta. Snel verteerbaar en zoet voedsel zoals een banaan gaan er bij mij het makkelijkste in.

Mijn advies is dan ook om als ontbijt een stuk fruit en een whey shake te nemen.

Veel succes koekiemonster.

Groetjes van Joop Braakhekke.:cool:

Mijn voorouders waren een stuk slimmer, die bewaarden gewoon een big van de jacht van gister zodat ze in de ochtend lekker vlees konden eten.
 
Drink anders gelijk als je uit bed komt, een glas thee of lauw water. Dat zet de spijsvertering op gang. Tegen de tijd dat je gedoucht, aangekleed bent en je geschoren hebt (indien van toepassing), heb je trek. En na verloop van tijd heb je gelijk na het opstaan al trek (mits je regelmatig rond dezelfde tijd opstaat).
 
ik neem smorgens:

Whey shake
brinta
2 boterhammen met kipfilet
1 banaan
 
ik eet altijd eerst ander halve pannekoek, als ik begin met die 3 hele eieren, krijg ik de rest niet meer naar binnen???
 
Ik wou dat ik dat probleem had, ik kan eten wat ik wil sochtends en ik blijf hongerig.
Dit heb ik altijd hoe laat dan ook.
 
Ik wou dat ik dat probleem had, ik kan eten wat ik wil sochtends en ik blijf hongerig.
Dit heb ik altijd hoe laat dan ook.

Wat eet je dan? Banaantje, witte boterhammen?
 
Ik wou dat ik dat probleem had, ik kan eten wat ik wil sochtends en ik blijf hongerig.
Dit heb ik altijd hoe laat dan ook.

try:

anderhalve (kant en klare) pannekoek
3 eieren (helemaal)
1 bakje cornflakes (+/- 50 gram) en 0,4 liter hafvolle melk
2 glazen multivitamine ( ik neem er ook 5 gram creatine bij, maar dat doet er nu niet toe:D)


ik had jou probleem ook altijd, maar na dit is dat wel verholpen...ik heb ook al eens elke ochtend 500 gram kwark gegeten, ipv die pannekoeken....maar zoveel krijg je echt je strot niet door, dat mag je dus ook wel eens proberen:D!
 
Niet bitchen en ermee leren leven.

Als je nooit of lang 's ochtends niet gegeten hebt heb je ook ECHT geen zin in eten in de ochtend. Je moet jezelf even een paar weken dwingen en daarna word je wakker van de honger en wil je niets anders meer dan jezelf volproppen.

dit is echt kwatsj hoor kerel, niet iedereen beschikt over een ijzern maag. Ikzelf heb het meers dan genoeg maanden volgehouden maar telkens met hetzelfde gevolg na een half jaar: aanhoudende misselijkheid en heel slapjes voelen omdat je niets meer kan eten. Met als gevolg dat al men gains weer verdwenen als sneeuw voor de zon. Nu start ik de dag met een kom frosties (tijgerkracht! :o), een kiwi en een glas melk. en een goed uur en half later neem ik dan men ochtend protein. boehoe ik zondig tegen alle regeltjes omtrent anabool worden maar het kan me de flikker schelen aangezien ik vind dat ik moet luisteren naar men lichaam. Sinds ik deze methode toepas voel ik me stukke beter en kan ik bijgevolg terug lekker trainen en maak ik ook terug gains. Tegen nieuwjaar puf ik er hopelijk nog rustig een 3 kgs bij en dan weeg ik 87/88 kg bij 1m88 en een 8 a 10 % vet.
 
's ochtends eten kun je wel degelijk leren. wat een gemiet zeg!
Volgens mij genieten sommige mensen hier echt teveel luxe.

Het is aan jezelf om uit te vinden wat. Misschien kun je iets vinden waarmee je je eetlust kan triggeren. Zo neem ik soms een likje appelstroop of pindakaas als mijn eetlust uitblijft. Eet ook niet teveel rotzooi slapen voor het slapen.
 
het beste kan je gewoon beginnen met weinig te eten s morgens als je niet gewend bent om dan te eten... vanuit daar ga je het gewoon opbouwen... Je lichaam went er snel aan , voordat je het weet wordt je met dikke honger wakker... suc6 :)
 
Ik neem 's ochtends altijd 4 boterhammen met pindakaas, en wat melk..
 
Back
Naar boven