MuscleMeat

kots jij of kots ik (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Iemand die kotsneigingen hebben tijdens het eten ziet als genieten van het leven is sowieso niet voor reden vatbaar.
tis meer je niet drukmaken om dat soort onzin en gewoon een mooie fysiek als genieten van het leven zien denk ik ;) als je van kotsen houd ben je een sick ****.
 
leg me het verschil een uit tussen braken en kotsen ?

Wel in België gebruiken we dacht ik eerder overgeven=er komt iets uit
en braken=er komt niets uit, kokhalzen zeggen we ook.
Ja kotsen dacht ik dat er dan je eten terug uitkomt;) sorry als het een synoniem dan voor braken is:)
 
Wel in België gebruiken we dacht ik eerder overgeven=er komt iets uit
en braken=er komt niets uit, kokhalzen zeggen we ook.
Ja kotsen dacht ik dat er dan je eten terug uitkomt;) sorry als het een synoniem dan voor braken is:)
Lol wat een verschil weer hé hier in drenthe is het allebei hetzelfde dat er drap uit je waffel komt. Ik weet niet of het in de rest van nl ook zo is ?:D
 
hahaha :D
tis een kotstopic geworde :)
wat we niet allemaal doen voor de sport ;)
 
Hij eet vast te droog, daar krijg je gemakkelijk braakneigingen van.
 
Ik heb het met met mijn havermout en water 's ochtends vroeg. Kokhalsen wel te verstaan. Kotsen doe ik niet aan, is zonde :D Even goed inademen, doet wonderen en daarna weer wat slokken drap nemen :P
 
zooo dan moet er wel een hele kudde schapen door mijn slokdarm moeten komen wil ik van teveel eten kotsen. nee echt nog nooit van (teveel) eten gekotst... misschien minder schrokken, gewoon wat rustiger eten!
 
Als je het binnenhoud is er niks aan de hand toch? Als je het uitkotst moet je weer opnieuw beginnen :(
 
Ik heb het met met mijn havermout en water 's ochtends vroeg. Kokhalsen wel te verstaan. Kotsen doe ik niet aan, is zonde :D Even goed inademen, doet wonderen en daarna weer wat slokken drap nemen :P

Klinkt zo bekend in mijn oren dit he...Dan maar Sick ****s:D
 
heb je het nu over riggard sophie?

kotsen heb je geen **** aan
 
Tja, je moet gewoon je kcal tellen. Als je het echt niet binnenkrijgt in één maaltijd, dan tel je die kcal bij de volgende maaltijd of eet je de restje later op.

Het lichaam gaat voeding weigeren als de maag vol zit, als je niet voldoende kan eten om te groeien moet je dus eerst je maag leren oprekken. Dit doe je door 1 dag niets te eten en 1 dag enorm veel. Door dit af te wisselen zal je maag groter worden. De dag dat je niets eet kan je wel bijv. aminozuren drinken om niet catabool te worden.

Heb dit zelf zo gedaan en kan nu veel meer eten. Kwam in een periode zelfs aan 7000 kcal/dag.
 
Tja, je moet gewoon je kcal tellen. Als je het echt niet binnenkrijgt in één maaltijd, dan tel je die kcal bij de volgende maaltijd of eet je de restje later op.

Het lichaam gaat voeding weigeren als de maag vol zit, als je niet voldoende kan eten om te groeien moet je dus eerst je maag leren oprekken. Dit doe je door 1 dag niets te eten en 1 dag enorm veel. Door dit af te wisselen zal je maag groter worden. De dag dat je niets eet kan je wel bijv. aminozuren drinken om niet catabool te worden.

Heb dit zelf zo gedaan en kan nu veel meer eten. Kwam in een periode zelfs aan 7000 kcal/dag.

Ja, maar jij bent dan ook "BIG-T" :D
 
Als je niet echt kotst maar een beetje kotsneigingen krijgt zonder zuur in je mond te voelen lijkt het me niet een groot probleem
 
Lol wat een verschil weer hé hier in drenthe is het allebei hetzelfde dat er drap uit je waffel komt. Ik weet niet of het in de rest van nl ook zo is ?:D


JA!

Kotsen = braken = overgeven.

Allemaal hetzelfde. :P
 
Back
Naar boven