XXL Nutrition

Plas jij wel eens in je broek?

Bezoekers in dit topic

Ikzelf niet.
Heb het alleen zien gebeuren bij een kerel, hij moest een jaar of 20 geweest zijn, nadat hij een grapje over mij vertelde en ik plots voor zijn neus stond.
 
eh ja toen ik 10 was ong. voor het laatst:eek!:
 
Elke dag wel paar keer :hahaha:
 
titel zegt genoeg lijkt me.heb je wel eens in je broek gepist als je het niet meer vol kon houden.


WTF nee man... Dan hang je je plasser toch naar buiten en pies je tegen een boom ofzo.

wahahaha !!!!!!!!!!

arnoldfan heeft vandaag in z'n broek gepist en wil nu weten of wij dat ook al eens voorhad hebben :roflol:


waarom maak je dan zo'n topic???

nee man! :sd:

jij?


:D

Hey Arnoldfan, heb je je pamper aan vandaag ?
 
sinds ik geen luiers meer draag niet meer ...nu ik er over na denk is dat nog niet zo heel lang geleden.....
 
Ikzelf niet.
Heb het alleen zien gebeuren bij een kerel, hij moest een jaar of 20 geweest zijn, nadat hij een grapje over mij vertelde en ik plots voor zijn neus stond.

haha
 
Probeer eens te rukken als je moet zeiken. Juist, komt er helemaal niets uit. Dus ook geen pis. Nou, als je het dus echt niet meer kan ophouden en geen plek kan vinden om lekker die straal te laten lopen, ga je je toch effe lekker afberen tot aan je huis?
 
Probeer eens te rukken als je moet zeiken. Juist, komt er helemaal niets uit. Dus ook geen pis. Nou, als je het dus echt niet meer kan ophouden en geen plek kan vinden om lekker die straal te laten lopen, ga je je toch effe lekker afberen tot aan je huis?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Probeer eens te rukken als je moet zeiken. Juist, komt er helemaal niets uit. Dus ook geen pis. Nou, als je het dus echt niet meer kan ophouden en geen plek kan vinden om lekker die straal te laten lopen, ga je je toch effe lekker afberen tot aan je huis?

ja dat deed ik laatst ook in de tram en toen kwam die conducteur eens goed aan mijn hoofd zeuren. heb toen maar mn kwakje tegen zn uniform gespoten en bij de volgende stop naar buiten gepist.
 
heb een 10-tal jaar geleden na een avondje stappen wel es in mijn bed gepist :o

was aan het dromen dat ik al op wc zat, echt ! :D
 
af en toe in de winter als ik sta te koukleumen is bij de bushalte.
 
Back
Naar boven