XXL Nutrition

Slechte karma voor belspelgrietje (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

bart82

DBB Goeroe
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
12 mei 2003
Berichten
8.593
Waardering
13
YouTube - De wereld draait door 05/09

Ze staan vaak uren aan een stuk te kwebbelen, de tijd te rekken en te wachten tot een verveelde eenzaat raadt welk automerk, vrucht of type onderbroek gezocht wordt. Ook in Nederland hebben belspelmeisjes het niet onder de markt, getuige dit filmpje op YouTube. Na urenlang presenteren wordt het meisje misselijk of raakt haar peppil/babbelwater uitgewerkt.

De medewerkers van het programma laten haar een tijdlang stuntelen, haar zweet wegvegen en dodderen. Alsof er niets aan de hand is. Pas als het kind bijna ineenzakt, krijgt ze een stoel toegeschoven. Omdat ons Romina daarvan niet echt lijkt op te kikkeren, wordt het programma uiteindelijk toch maar afgebroken. Waarmee we wellicht nooit zullen weten met welke vrucht (nee, niet de papaya, die stond er al) de grote pot te winnen was. Als daar maar geen rellen van komen boven de Moerdijk. (hln)



Zo zie je maar dat mensen bedriegen ook z'n tol eist van je lichaam :thumbup:
 
leuk om te zien
 
De stagaire wou leuk zijn en had wat GHB in haar drankje gedaan.
 
:P net of ze wat begruikt heeft ofzo:P
 
zakten ze maar allemaal zo ineen.

het wordt eens hoog tijd dat ze die geldklopperij afschaffen.
 
Die eerste is het leukst.
 
ben ik de enige die haar zo ****ing geil vind?
 
Haha, het lijkt echt typisch een G overdose. Dat begint ook met hangen en raar praten.
 
hier in belgië is dit weekend zo een belspelwijf toch Miss vlaanderen geworden ofzo? wat een geil ding :meal:
 
loopt wel wat moois tussen ja maar probeer maar eens een uur te zeveren over niks dat moet je wel kunnen lijkt me
 
hier in belgië is dit weekend zo een belspelwijf toch Miss vlaanderen geworden ofzo? wat een geil ding :meal:

Ben er persoonlijk naar gaan kijken in de Sottos naar die verkiezing (miss Oost-Vlaanderen en preselecties miss België) en ja zij is verkozen. Zij presenteert een belspelletje in Nederland, Charlotte van de Vijver heet ze. En ze is ook wel degelijk heet:)
Mijn nicht zat bij de laatste 20 en ik mocht mee gaan kijken, heb met Joke van de Velde eventjes kunne praten zelfs:lick: Goh wat heb ik daar superlekkere meisjes gezien niet alleen op het podium. Damn!
 
Ben je van Zottegem Gottardi ?
 
Back
Naar boven